Nathalie hoe is het met Justin?! Wishgirl sven al beter? amber al wat besloten met betrekking tot de school?
ja ik denk idd dat als je al iets op een echo hebt gezien het nog zwaarder is... Ach, het blijft heel rot om mee te maken. De kans is niet zo heel groot nee 2x een Mk achter elkaar. Ik heb het dus echt achter elkaar megemaakt..zwanger..Mk meteen weer zwanger weer Mk. pompiedompiedom.... Kijken jullie wel eens naar Spuiten en slikken? Nou...afgelopen zondag was er een item die ging over tips hoe je een man moest aftr... Het zou je moeder maar zijn die zo'n cursus geeft op tv! haha x
haha maar ook 2 weken ? ik had afgelopen keer op dag 25 pas positieve ovu test dus ong dak 26/27 eisprong en zit nu op dag 2 en dag 9 gaat fer dus dat gaat m niet worden hihi ! maar goeddd hopen dan maar dat MEI mijn maand word ! maar voor jullie duim ik natuurlijk SUPER VEEL !!! en mendie , hoe vet zal t zijn als je nu zwanger bent terwijl je zat te twijfelen of je wel of niet zou doen !??! kusss Bekijk bijlage 33159 a cool kitty
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om in de zomer zwanger te zijn .. Niet om die hitte natuurlijk, maar je kunt wel hele leuke kleding aan! leuke jurkjes enzo..In de winter loop je met dikke truien en je buik verborgen...Laat mij maar showen hoor! Woehoee! hahah
ja indd doe mij ook maar de zomer.. onee wacht.. dan hoop ik nog geen buik te hebben .. doe mij dan toch maar de winter
Misschien raak je in mei wel in verwachting van een tweeling en heb je aan t einde van de zomer al wel een dikke buik! Je weet maar nooit he!
Nou leuk anna! whahaha.. ik voelde me net een walrus. geef me dan aub een coltrui! dan kan ik nog wat verbergen. zit ie wel strak genoeg voor mijn buik! tis warm. dikke benen! pufpufpuf! hahaha.. maar nee zonder gekkigheid.. ik ken ook personen die fluitend zwanger de zomer door lopen. Maar ik niet. ik hou dan ook ineens liters vocht vast en mijn bloeddruk ging omhoog.. heeft ook weken geduurd voor die weer normaal was. Lydia.. maar maar maar. en superzaad en een vroeg ei? Anders idd in mei! gewoon gelijk!
ja joh weet ik!~Maar ik hoop gewoon nu zwanger te raken en in de zomer met een dikke buik te lopen! Dan maar met dikke vochtvoeten enzo!
Helemaal gelijk heb je Anna! jij loopt er zonder vochtvoeten doorheen! komt helemaal goed! Ik vind mezelf gewoon niet zo mooi hoogzwanger. dan ben ik blij met de winterkleding. ben sowieso meer van de winterkleding!
winterkleding is idd wel leuk ja..mooie laarzen etc je ziet er altijd wat aangekleder en netter uit in de winter vind ik.. Maar in de zomer kan ik lekker tuniekjes aan ..óók leuk! Ik ben wel benieuwd hoe ik eruit zie, hoogzwanger...vind zwangere vrouwen altijd zo knap! Enne..niet geheel onbelangrijk..GROTE (.)(.) ! hahahahaha
Hahahahaa! grote (.)(.) nou idd.. ja als ik mooie buiken zie zwijmel ik ook weg! prachtig vind ik het en blijft het!
ja he...je hebt hier ook zo'n topic met buikfoto's...ooo wat mooi om te zien!! ( en ooo wat kun je jezelf kwellen om daar naar te kijken!)
ooo absoluut!!!! zo mooi! ben blij dat die er is.. van dat altijd zo mooi om te zien.. zit er ook altijd graag (met toestemming) met mijn handjes aan (alleen bij bekenden hoor! ben niet zo ziek in mijn hoofd dat ik dat bij wildvreemde doe! )
haha..echt he...zou volgens mij heel de dag aan mijn buik zitten! hihi Ik zit ook heel de avond met mijn handen op de buik van zwangere vriendinnen hoor! Dan voel je het kindje bewegen enzo...zooo mooi!