Jaaa geweldig he?! bij mij zat bijna niemand aan mijn buik.. vond dat best wel jammer.. maar ja.. men durft denk ook gewoon niet meer. omdat de meeste het verschrikkelijk vinden
zou het ook niet van iedereen willen hoor..maar van goede vriendinnen wel! Nou ja, eerst maar die dikke buik krijgen! Verder echt niks meegemaakt..echt saai, maar dat heb je als je ziek bent he! Nou, neem nog maar een sigaretje erbij..(ooo slecht he...) x
hee wat gaan jullie snel ik had nog niks geslikt.. ben afgelopen ronde begonnen met etos zwanger worden.. en nu issie dus 41 dagen .. of dat daardoor komt weet ik niet maar iig al wel beter dan 54 dagen .. hoop dat ie aankomende 5 maanden iig naar de 35 dagen gaat.. nou meiden ga ff poetsen boven xx
poetsze!.. ga zo ook nog wat doen.. had ook wel is van iets gehoord weet niet meer hoe t heette. hielp ook goed. zal t is navragen. misschien dat t al in de etos tabletten zit moet je nu nog koken??
zoo alles is weer schoon en opgeruimd ! en gewassen en opgevouwen en in de kast !! haha ben goed bezig geweest al zeg ik t zelf ! x
heel goed van jou! heb heerlijk gegeten..(denk ik...proef echt niks en man ook niet..) Wij eten altijd pas rond half 8..lekker laat dus...! Verder weinig meegemaakt in de tussentijd eigenlijk.... jullie? * sinterklaas kapoentje..gooi wat in mn schoentje..lalalalalala * x
haha ja sint liedjes ben ik nu ff klaar mee draaien we de hele dag opt werk .. en zingen natuurlijk ook ben nu vanaf vanmiddag vrij tot ferdi weggaat.. kan ik nog ff van m genieten ! eten doen wij ook meestal pas rond 7 uur .. moet vaak werken tot half 7 en dan doet ferdi koken .. mijn god joh moet er nii aan denken dat ik dadelijk 5 maanden zelf moet koken.. ben nou wel beetje aan gewend dat ferdi elke keer doet koken omdat ie de laatste weken thuis was.. da zal wennen zijn hihi .. nou ik ga lekker filmpje kijken (2012) heb ik gedownload tot morge !! xx fijne avond poezekats nog even n gouwe auwe Bekijk bijlage 33231
oo wat vind ik die poezen eng..... hahahahaha Volle maan vannacht...schijnen veel kindjes geboren te worden met volle maan he?! Misschien werkt dat ook met verwekken?! Hope so! x
whahahahaaa. surrogaat ratjes! nou kan me voorstellen dat je het wel lekker vind dat er voor ej gekookt wordt! jaaaaa anna! vollemaan verwekt ook baby's! heb ik net bedacht! Moet kunnen!
ja in de lounge heb ik een stukje staan waarin dat wel wordt gezegd...let's hope! Zou wel apart zijn als t nu raak is met die volle maan!!! ( cherie, zie je dat ik ook echt veel ! gebruik??!!!!!) x
anna, nou ik hoop dat ze met volle maan verwekt worden, want ik had vanavond om half 6 een positieve ovulatietest, dus ik moet aan de klus haha. en t zou idd vet zijn als t nu wel raak mag/zou zijn, terwijl ik twijfelde of ik er nou 1 over zou slaan of niet nou we weten t ongeveer over 2 weken en over die dikke buik in de zomer of winter..maakt voor mij geen reet uit, want ik loop in de winter ook wel met jurkjes of leuke tuniekjes hoor dus zomer of winter kom maar op ( als t maar snel is hihi)
Tuurlijk komt het uiteindelijk er op neer dat je gewoon een kindje wil hoor mendie! en het is je gegunt! t zou helemaal fantastisch zijn als het nu gewoon raak is! Waar we het nu over hebben is een topic in zwangerworden. En dan gaat het ook nog eigenlijk over niet in de zomer om medische redenen.