ja ben zo goed als klaar...erg druk en t is veel werk, maar wel super leuk om te doen! dus t mag van mij nu wel heel snel zaterdag over 2 weken zijn
zoo ff film gekeken was wel leuk maar wel apart :S .. haha einde van de wereld, t zal je maar overkomen ... mendie, hoop t echt voor je zou wel super zijn !! dan maar aan de appelsap op je birthday ! ik gebruik trouwens ook kei vaak !!!! en poppetjes ziet er leuk uit maar doe t eigenlijk onbewust tijdens t type ghe ghe na ga maar s slapen ! xxx tot morgen
goedemiddag meiden! Nou we hebben geklust met die volle maan hoor! (en volle snotneus) Ben benieuwd! De rest vd week natuurlijk ook nog klussen en dan weer 2 weken afwachten! Wel leuk , mendie en ik lopen gelijk op! Denk eigenlijk dat deze maand die 2 weken wat sneller zullen gaan ivm de feestdagen en vele eetafspraken die we hebben! x
anna, ja leuk zo tegelijk op en ik denk ook wel dat deze weken snel voorbij gaan. ik heb zoveel verjaardagen en etentjes, dat ik niet eens weet waar ik de tijd vandaan moet halen! dus dan gaat t vast en zeker wel snel. spannend spannend..
vriendjelief heeft trouwens een reminder gemaakt voor mijn verjaardag en die heb ik gister verstuurd naar iedereen. ik vind m echt heel leuk geworden YouTube - Mandy intro movie.wmv
ooo heel gaaf zeg!!! Wat goed bedacht! Crea bea man heb jij joh! haha Maar mendie, leuk wel dat we samen kunnen aftellen! Jij hebt je ei dan vandaag of morgen en ik denk ik morgen...hopelijk gaan we samen kotsend het jaar uit! hahaha Is het bij jullie ook van dat druilerige weer? Echt vet koud ook! Heb zin in Sinterklaas! Vieren gewoon gezellig pakjesavond ook al zijn er geen kleine kinderen! hihi Lang leve de cadeautjes! jeeeee! xxx
leuk leuk , met zen 2e tegelijk ik duim voor jullie hoor !! en vriendlief van mendie heeft dat filmpje gemaakt , ghe ghe ( niet dat jij niet crea bent hoor mendie ! )
ja dat typ ik ook in mn bericht! Crea bea man heb jij joh! Ik heb net even mn kerstspulletjes bekeken...leuk leuk! Heb alvast wat dingetjes neergezet! Nog niet al te kerstachtig maar al wel gezellig! Heb zoveel kaarsjes aangestoken dat het wel kerstavond lijkt nu... hahahaha Ach gezellig toch..open haard erbij aangestoken...romantisch he! Nu wachten op mn man..maar dat duurt nog wel een uur...
Ben d'r ook weer eens!! Zaterdag gaan we er een vriendinnetje bij halen! Jaja manlief zover gekregen. Wij krijgen er een prachtig meisje bij en het is een britse langhaar. Bekijk bijlage 33421
ohh solliejjj ! verkeerrd gelezen , nu ik t langzaam lees zie ik t ! sorriejj & wauw nathalie , indd wat n mooie poes !
sow het topic gaat bijna naar pagina 2 ik moest het echt even zoeken. hier een paar dagen druk geweest. Lex jarig geweest en gisteren sinterklaas thuis geweest en 6 december vieren we de verjaardag van Lex en Ryan voor familie en vrienden. PFff die december maand