MISSpoes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door muis26, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    phieuww.. gelukkig :D !
    van harte meid ! nog een keer !! :)

xxxx

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    OO! mooi zo Mendie! ik vind het helemaal top voor je! (en dan te bedenken dat je deze ronde eigenlijk wilde overslaan!!!)

Ik ben op het moment erg druk. (ja ja.. tis weer zover)
    Ik geloof dat we alleen allemaal dat probleem hebben.
    Denk aan jullie! (K)

3. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    vanmorgen weer mogen prikken en de waarde was in 48 uur gestegen naar 446 :D dus dat is erg mooi!
    ik moet echt gaan proberen te genieten maar dat vind ik nog best moeilijk eigenlijk. je gaat je ineens zoveel zorgen maken. bij elk steekje of krampje wat ik voel denk ik o o.
    verder heb ik ook helemaal geen symptomen en daar ga ik me dan OOK weer zorgen om maken.

morgen me feestje en daar kijk ik nu wel heel anders tegenaan hoor haha. heb er wel zin in, maar wel minder en anders, maar ik ga me nog steeds wel vermaken hoor!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh wat fijn dat je waardes weer gestegen zijn :D:D !!
    snap dat je je nog zorgen maakt.. wacht maar tot je buikie dadelijk gaat groeien :D !

en niet zown zin in je feesje ... ach ja !? je kunt niet drinken maar word toch n super feest voor jouw ( en je beeb !!!! ) :)
    nou alvast heeeeelll veel plezier !
    en succes met de jus 'd orange :p !

en cherie , kom maar weer kletsen als de drukte voorbij is hoor ;) hihi snap dat t drukke tijden zijn :D

x

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Mendie! wat een superwaarde!
    Van harte gefeliciteerd hoor!!! (K)
    Dat je nog geen kwaaltjes heb is heel normaal! komt vanzelf:D hahaha.. en dan is het ook weer wat ;)

Lydia.. Ik heb gewoon een hoop dingen gepland:D aardig wat visite wat komt etc.. je kent dat wel. ;)
    Ach komt goed.
    Hoe is het met jou dan verder?

Pfff.. ik ben moe..! maar wilde wel ff reageren op Mendie's goede nieuws!

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    met mij ist goed hoor :)
    mis mn liefiej alleen onwijs!!!!!!!!

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ja dat kan ik me zeker voorstellen!
    Maar maar goed dat het iig goed met je gaat ;)

8. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    even heel kort een berichtje..

IK BEN ZWANGER !

xxx

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!! ANNAAAAAaaaa! wat een geweeeeeeeldig nieuws! (ja mijn toetsen blijven hangen ;))

Meid! wat een wondermaand hier!!!

Van harte gefeliciteerd!

Wishgirl had jij niet een intake deze maand?
    hoe is het met je?

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    echttttttttttttttt haha !!! komt ze dat zo ff snel melden ;) !!

gefeliciteerdd !!!

kuss !

11. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    anna wat goed! gefeliciteerd!
    nou zie je heeft die volle maan bij ons toch geholpen :D

heb je al ergens last van?

ik namelijk niet en de kleine kwaaltjes die ik een beetje had, zijn bij mij als sneeuw voor de zon verdwenen sinds vanmorgen toen ik opstond. vind ik niet zo leuk :( vind ik best eng kan ik wel zeggen eigenlijk. wat een onzekerheid joh..

mn feestje was wel erg gezellig maar om half 1 vannacht moest ik toch echt zelf afhaken, maar ja scheelde maar een uurtje.

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee mendie ! leuk dat je feestje geslaagd was :D
    & niemand gemerkt dat je aan de jus was ??? ;)

xx

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    he meiden,

ben bijna niet online (geweest) omdat ik ziek ben geweest (en geen griep ofzo..wel iets rotter en moet voorlopig weer aan de medicijnen..later vertel ik wel meer!) Dus echt heel handig is het niet dat ik nu zwanger ben...:(...maar ja, kan er niks aan doen he?!
    Morgen contact opnemen met de gyn.
    De testen van DA huismerk zijn duidelijk positief maar niet super donker..:)?) dus voor de zekerheid een clearblue gedaan en daar stond na 5 seconden ZWANGER...dus ja...denk dat het dan toch zo is he...!

Mendie..VAN HARTE meid!!!! Enne...ik voel ook echt niets hoor! Alleen zere borsten..(maar ja dat heb ik wel vaker gehad ...) dat was het...het is dat iik een positieve test heb anders zou ik het echt niet weten hoor! Vriendin van me is nu 12 weken en merkt ook echt NIETS! Ja ook zere borsten en dr buik gaat nu groeien..that's it! En de echo's zijn perfect! Dus meid, maak je niet druk.! Zou ook het liefst boven de wc hangen zodat ik wat meer bevestiging heb ...maar ja dat hoeft dus niet he!
    Welke testen heb jij gebruikt? En zijn ze bij jou wel echt vet donker?

Meiden, heb geen zin om alles terug te lezen maar ik vergeet jullie niet hoor!

xxx

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej.

nou anna mag wel iets anthiousiaster hoor ..
    ben blij dat je een wondertje mag verwachten .. ( sorry hoor maar t komt zo negatief over vanuit jou.. )

nou ik baal nog steeds van die ROT sneeuw !!

xx

15. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    tja...het is een beetje lastig om nu superpositief te zijn omdat ik medicijnen moet slikken die niet goed zijn bij een zwangerschap...
    Daarbij komt dat ik natuurlijk al 2x een heel even zwanger ben geweest en dat het steeds snel fout ging....blijft toch moeilijk dan om het echt te geloven! MAAR....als het zo mag zijn dat dit echt een goede zwangerschap is ( dat het dus echt blijft zitten!) dan ben ik de gelukkigste vrouw op aarde hoor! :D

Morgen de gyn bellen!

En die sneeuw...zooooooooo mooi...en zoooooo onhandig!:$

( en zoooooooooo koud ! brrrrrrrrrrrrrrrrr )

x

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi oke dan :) ja t kwam er zo :( uit .. daarom ;)

maar goed, ik gun het je van harte !! en hoop dat t nu goed mag gaan en dat je wondertje zich heeeeelll goed vast houd !! :D

xx

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Misschien een btje zelfbescherming anna?
    ik wens je iig veel sterkte (ben natuurlijk nu niet nieuwschierig.. wil wel graag alles weten:D) Ik duim dat deze uk blijft plakken!

liefs Cherie

18. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    heel veel zelfbescherming denk ik! Maar nee serieus, de medicijnen die ik nu slik (en ws heel minimaal een jaar zal moeten slikken) kunnen open ruggetje ed veroorzaken...dus ik ben een beetje in shock dat het nu juist deze maand weer raak is! En ben gewoon heel bang hoor...dus verander mn banner nog niet en spring nog geen gat in de lucht tot ik iets meer zekerheid heb!

Houd jullie op de hoogte!

(dus niet denken dat ik er niet blij mee ben he...dit is echt mijn ALLER grootste wens!!!!!!)

xxx

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ghe ghe oke dan ;)!

maar die medicijnen MOET?! je blijven slikken ?? terwijl t gevaarlijk is voor je kindje ??

x

20. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ja. slik nu wel een veel hogere dosering foliumzuur om het te compenseren zeg maar. Maar zal het wel even uitleggen want het komt allemaal en beetje raar over nu!
    Ik heb in het verleden epilepsie gehad en helaas is dat nu terug gekomen. Heb 2x een zware aanval gehad ( denk aan geen ademhalen, schuimbekken, blauw aanlopen en mn lichaam die stuiptrekt...) dit gebeurde dus een dag of 2 (gok ik) na mn eisprong. Nu is het zo dat ik meteen weer aan de medicijnen moest. Deze moet ik ook nu tijdens een zwangerschap slikken. Een aanval is namelijk nog vele malen gevaarlijker als het slikken van de medicijnen. Dit omdat alle spieren helemaal verkrampen en weer onstspannen en weer verkrampen etc.. dus ook je baarmoeder! Nou dit was dus even in het kort mijn verhaal en dus ook de reden dat ik bijna niet online ben geweest. Snap je nu waarom ik nog niet echt blij durf te zijn? Ben dus heel angstig wbt die aanvallen en dus ook of deze zwangerschap goed blijft gaan...je snapt dat de omstandigheden niet optimaal zijn momenteel...

O ja, mocht alles toch goed blijven gaan dan heb ik 8 januari de eerste echo!

xxx

Deel Deze Pagina