MISSpoes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door muis26, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    wat een verhaal zeg anna! ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen.
    maar met ons gaat t echt wel helemaal goed komen hoor. we gaan samen gewoon heel erg 9 maanden zwanger zijn :D

ik heb trouwens 6 januari de eerste echo :D op me moeder dr verjaardag.

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    hey! Ik heb het verkeerd getypt..heb ook 6 januari de eerste echo! Wat heb jij hem al snel joh! Zijn ze bij jullie altijd zo vroeg? Net aan 7 weken of nog net ervoor toch? Wauw...wel leuk hoor als we samen 9 maanden mogen klagen over aambeien enzo!:D
    xxx

3. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ja snel he :D is met 7 weken en een dag. vind ik helemaal niet erg hoor hihi.
    ik voel me trouwens wel heel erg onzeker hoor. ik heb echt nergens last van, behalve de vervelende zeurderige buikpijn. vanmiddag wel een misselijkheidsvlaag, maar daar is t dan ook bij gebleven. verder echt niet t gevoel dat ik zwanger ben en ik heb de hele tijd t gevoel dat t niet goed zit. nu las ik op verschillende sites waar ze ook een forum hadden dat vrouwen daarnaar moeten luisteren omdat dat gevoel meestal ook wel klopt :(. nu maak ik me dus NOG meer zorgen!
    t is niet door het uitblijven van kwaaltjes dat ik denk dat t niet goed zit( ook wel ), maar ik denk t wel. ook al stijgt mijn hcg heel netjes en goed volgens de 2 bloedtesten.
    is t normaal om zo te denken of hebben jullie ook zoiets van als je dat zo erg denkt dan zal t wel kloppen.
    ik maak mezelf er echt een beetje gek mee en ben super onzeker en bang :(

4. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    meid....ik snap je helemaal hoor! Maar probeer niet alle negatieve verhalen te lezen! Op deze site bij zwangerschap staan een heleboel topics van..ik ben zo onzeker of ik heb helemaal geen klachtjes enz. En daarbij ging het gewoon allemaal goed en het is ook fijn te lezen dat je niet de enige zot bent die zo onzeker is!
    Ik voel ook niets hoor..alleen best zere boobies...that's it o en mn plas stinkt heel erg en is geler..ookheel bijzonder!
    Maar hoe meer miskraam verhalen je gaat lezen hoe gekker je wordt hoor!
    Aangezien wij gelijk op lopen (op 3 dagen na dan!) kunnen we elkaar fijn op de hoogte houden! Alles zal goed komen!

Ik maak me bv best druk omdat ik geen mega knallende test had...streep was zeer duidelijk maar gewoon niet zo fel als de controlestreep...maar de clearblue gaf na nog geen 10 sec. ZWANGER aan terwijl je eigenlijk 3 minuten moet wachten voordat hij antwoord geeft zeg maar en heel af en toe na een minuut...gaf mij weer moed!

Ik ga even koken want mn man komt eraan!

xxx

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Anna.. snap het helemaal. Mag ik je een tip geven om je b12 na te laten kijken en eventueel die bij te laten spuiten Aangezien b12 ook gelinkt wordt aan open ruggetje ed. Dit zal je kansen op een gezond kindje dus ook aanzienlijk vergroten. misschien is dat een tip ;) of eventueel hoge doseringen vit b12 er bij gaan slikken. t is verwant aan foliumzuur (b6)en versterkt elkaar.
    Snap je gevoelens heel goed hoor Anna!

Ik ga duimen dat de beebjes goed blijven zitten bij jullie! jullie hebben het verdiend!
    Die angsten zijn ook heel normaal! En iedereen denkt wel is het zit niet goed. zeker als je er langer over gedaan heb of mk heb gehad.
    Ik had met mijn oudste met 5,5 week dat de misselijkheid goed intrede maakte..maar dat scheen al heel vroeg te zijn. Bij de 2de met 6 weken. (had al hoop dat ik het niet zo zou krijgen) TIs is dus volkomen normaal dat je nu nog niks voelt behalve een positieve test!
    Anna.. Ik had bij mijn 2 de 2 dagen voor nod een vaag streepje. 4 dagen later was de test nog niet knallend positief.. dus.. dat hoeft ook allemaal niet!
    bah.. tis toch altijd wel lekker als je eerst een mooie echo heb gehad! veel succes de komende weken voor jullie!

Liefs Cherie!

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    bedankt voor die tip van B12 cherie! Gyn zal dat ws wel voorschrijven denk ik. Die folium die ik slik is ook 10x zo hoog als dat je normaal slikt.

Wat een onzekerheden allemaal bij ons he! Sjonge....zou fijn zijn als je gewoon meteen doorschiet naar 12 weken!;)

xxx

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik snap je wel hoor anna :) , ik hoop voor je dat alles goed mag gaan en dat er niks gebeurd door die medicijnen .. moet je toch niet aan denken indd !

en mendie , zat je foto's van je feesje te kijken en deze vind ik toch wel heel mooi :) en toepasselijk !! ;)

Bekijk bijlage 38376

hihi ! ( oh je hebt alleen op al je foto's je make up aan 1 kant hoger zitten ;) sorry hihi maar dat viel op ;) )

ik duim voor jullie hoor 9 maanden lang :D:D !!

xxx ly

8. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hahaha nee dat lijkt zo :p me ene oog is groter dan me andere haha en dat valt met zwarte make up nogal op( soms)

en thnx voor je compliment :D

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    zeker een heel leuke foto! later zal iedereen m snappen ;)
    leuk aandenken voor later!

10. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    en mendie..lekker geslapen? Niet te druk gemaakt?
    Probeer echt al die rot verhalen niet te lezen hoor...net als blijven testen..ben er gewoon mee gestopt..ik zie het wel...want stel dat het streepje op een dag net iets lichter is als 2 dagen ervoor...zou heel de dag stressen en dat heeft dan ook weer geen zin. Na de clearblue met ZWANGER ben ik gestopt en wacht wel af wat er gaat gebeuren!

O wacht ik ga je een PB sturen\\xx

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Je hebt helemaal gelijk Anna! gewoon niet meer testen.
    Deze beeb blijft gewoon plakken en die ga jij gewoon gezond afbakken! (K)

12. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    nou ik maak me nog steeds wel druk en word er niet goed van!
    weet niet waarom ik dat zo erg heb eigenlijk. had niet verwacht van mezelf dat ik zo zou zijn, maar ja..

positief denken men positief denken....uhuh*bloos*

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    tuurlijk....gewoon positief denken meid! alles zal goed komen!

x

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh hihi .. ja t was op elke foto dus dacht.. hee ;)
    maar oke met je oog :p !

xx

ja vind t echt n leuke foto :D hoop niet dat je t erg vind dak m hier heb geplaatst ;) ?

15. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    he lydia...hoe gaat het tot dusver zo zonder je vriend? Lijkt me wel moeilijk hoor..pff...

xxx

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej , ja moeilijk .. vind het echt heel heel moeilijk :( .. maar goed.. t is niet anders en probeer er maar iets van te maken .. veel naar familie / vrienden enz..
    maar t blijft toch niet ferdi..

hij heeft me wel via msn ten huwlijk gevraagd ! dus ben wel super blij !! :D:D ! nu nog het officiele romantische aanzoek !! hihi !

maar goed.. nog 2 dagen en dan gaat mn banner naar de 3 maanden .. :) scheelt toch weer !!
    maar ben heel blij alsie weer terug is !! :D:D !

thanxx voor t vragen ;) xx

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    verander je je banner niet ?? zwanger is zwanger toch ;) !

x

18. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    hey...ja natuurlijk vraag ik dat aan je! het is niet niks toch?! Hoe druk je het ook kan hebben met van alles en nog wat...het is toch zonder je vriend! Of ik moet nu eigenlijk zeggen...verloofde!!:DAlvast gefeliciteerd hoor!
    Aftellen maar he! En wel fijn dat je kan msn-en...

Banner veranderen..tja het is misschien stom om te zeggen...maar ik doe dat pas als ik wat verder ben....voel me nog steeds ' een beetje zwanger' ipv ''zwanger' Op de een of andere manier durf ik het nog niet te veranderen...komt vanzelf wel!

Heb je wel de feestdagen lekker volgepland? Misschien kan je wel bv bij je ouders blijven slapen ofzo met kerst...toch leuker met zn allen kerstontbijtje ipv alleen...?!

x

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja oke .. maar goed je bent toch zwanger ;) , verander t indd maar als je er zelf klaar voor bent /en je gevoel er goed bij is :)

we gaan met kerst naar euro disney tot zondag :D !! dus lekker niet aan kerst denken ! ;)

x

20. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    oooo euro disney! Moet echt heel sprookjes achtig zijn nu!! Alvast heeeeeel veel plezier daar!

xx

Deel Deze Pagina