ja kon dat maar !! dan zou ik t zo doen !!!! mis m echt !! maar goed meiden hopelijk kan dat nog dat we samen zwanger zijn .. ghe ghe alst bij ons heel snel raak is ! nog 3 uurtjes anna !
nou he...van 2 dagen nu opeens 3 uurtjes...volgens mij gaan die langer duren als die dagen.. Ga me straks maar even opmaken en mn haar doen enzo..ja je moet er toch een beetje leuk bijliggen nietwaar?! Mispoes ligt er ook weer netjes bij straks , benen ook en heb maar een jurkje aangedaan dan llig je toch iets minder bloot... Blijf het genant vinden hoor om er zo bij te liggen en dat ze dan ook nog een staaf naar binnen brengen...maar ja preutse kip blijf ik toch wel! Enne tuurlijk redden we het wel dat jij met ons zwanger bent! Zullen de laatste maandjes zijn maar dat geeft niet! Kunnen wij jou alles vertellen!!! x
hahaha ja moet er wel mooi bijliggen ghe ghe helemaal opgedoft kom je binnen en die mens daar maar kijken ( haha grapje ) maar snap dat je je wel ff netjes hebt gemaakt .. ik zou dat ook doen ben ook zown preutse kippetje haha ! en indd n jurkie aan zodat je t zelf iig niet ziet das ook niks haha en dan moeten wij n keer bevallen ahhaha ! dan zie je er helemaal niet florisant uit
wauw! muis gefeliciteerd! super gaaf! en ook bedankt voor je lieve woorden in mijn topic! en anna, zo spannend voor jou strakjes! wel meteen verslag uitbrengen hier he?!! en ook jij bedankt natuurlijk he meis. en lydia, maar NATUURLIJK gaan wij straks nog tegelijk met jou zwanger zijn..komt helemaal goed! en ook bedankt voor je felicitatie gister..heel lief! nou niet echt een top verjaardag gehad, want ik zat me uiteraard alleen maar druk te maken. ik weet dat een klein beetje bloedverlies of bruinverlies niet erg is, maar ik had behoorlijke krampen hoor! t is niet zo dat t bloed er echt uit liep(sorry!) maar als ik naar de wc ging een paar druppeltjes. daarna nog t/m gisteravond een heeeeeeel klein beetje bruinverlies en af en toe wel aardig buikpijn. daarna is de buikpijn opgehouden. wel nog soms een mini klein beetje bruinverlies. wat ik al in me eigen topic zei ze zag een vruchtzakje en een dooierzakje, maar nog een embryo. ik ben ook minder ver dan ik dacht. dinsdag weer terug komen en ik vind t echt dood eng! pff voel me zo'n kneus.
is tog logisch joh dat je je onzeker voelt !! wel beetje jammer natuurlijk dat ze nog geen embryo'tje zagen maar zag al dat een hoop zeiden dat dat ook nog niet hoeft ( dat ze dat niet waar kunnen nemen .. ) weet ik verder niet zo veel van af wat n onzekerheid .. konden we maar naar eind april he .. ik blij jullie over de 12 weken heen ghe ghe allemaal blij .. nou ik ga maar s ff doucen ! anna ik kom straks kijken .. wel meteen laten horen hoe goed het is en ik wil n mooie banner zien hihi ! xxxxxxx ( wat vind ik dit forum toch fijn ! )
zoooooooooooo haren netjes gedaan en heel de ici paris weer op mn gezicht gesmeerd! Ben echt make up fan! (niet blauwe oogschaduw en felroze lippenstift hoor!) Dus mevrouw ligt er weer gezellig bij! Nou mendie, ben echt opgelucht dat het bloedverlies zo goed als weg is! Is een heel goed teken! Zou best nog een restje van de innesteling kunnen zijn he! Of misschien een adertjes geraakt met bv sexen..(mijn man durft dat dus niet nu...ook wel weer schattig!) Jaaaaaaaaaaaaa het is alweer 10 over half 12!!!! hahahaha x
IK BEN ECHT ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh Zag er super uit en ben als het goed is 5,4 weken.... Ongelofelijk zeg..... xxx
nou..eigenlijk nog niet zo heel veel.... Zeg maar zo'n zwart gat met daarin weer een heel duidelijke ring en daarin/tegen een wit 'dingetje' wat volgens de gyn dan het vruchtje moet zijn....je leest wel...heb amper gehoord hoe alles precies heet...zat als verdoofd naar dat beeld te kijken! Het beeld paste precies bij ongeveer 5,5 week en een dag schijnt al veel uit te maken met wat je kunt zien...dus als het goed is ziet het er a.s. woensdag alweer heel anders uit! x
O mendie...volgens mij hebben wij precies hetzelfde gezien op de echo! Ben benieuwd wat jij dinsdag gaat zien! x
@ anna!! meid van superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr de puper!! ohhhh ben zooo blij voor je! lekker gevoel he!!!!!!!! lekker genieten nu!! heb je al kwaaltjes? en mendie hoe gaat ie met jou? ben wel benieuwd!! hoop dat het allemaal goed gaat!!!!!!!!! en lydia, hoe zijn jou dagen geweest!!!! je ging toch naar euro disney ofzio?? ben benieuwd hoe het was!!!! Mis je je mannetje erg? kunnen jullie wel regelmatig bellen enzo? Hier eindelijk een dag RUST... heb drukke week gehad. met oud en nieuw kwamen vrienden eten, dus moest alle boodschappen in mn upppie doen aangezien manlief meost werken..... hoop gedoe man met zon kinderwagen, hij was echt overloaded hihi.... lag pas half 3 in bed snachts, half 7 was sam wakker, daarna nog ff geslapen...12 uur visite gekregen tot 3 uur, en toen naar het noorden waar mn moeder woont. en 11 uur gisteravond thuis. dus ben echt moe nu.... Hoe is het met de rest van de mispoezen???
hee muis ! klinkt druk maar wel gezelli euro disney was leuk ja , wel koudd !! waren er 3 hele dagen en dan heb je het ook wel gehad hooor met die vrieskouw !! maar hadden wel egluk dat t iig droog was en ferdi.. ja ik mis m echt onwijs.. echt te erg .. moet er proberen om niet te veel aan te denken .. maar goed... er is beina een maand voorbij .. gewoon proberen naar dingen uit te kijken , uitstapjes/carnaval/vakantie .. en natuurlijk als ie dadelijk terug is nieuwe badkamer nieuwe vloer ,kindje maken , vakantie ... komt goed .. x
Meiden... de ALLERbeste wensen voor dit nieuwe jaar! Muis, Mendie en myself.. Wij gaan een top zwangerschap hebben! Lydia... Dat de tijd maar voorbij mag vliegen zodat je Ferdi snel weer in je armen mag sluiten en dan heeeeeeeeeel snel zwanger mag raken!! Alle anderen...All the best for you! Hier alles ok hoor! Nog steeds onzeker maar ..nog 4 nachtjes slapen tot de 2e echo! Hopen dat beeb gegroeid is! Kan uuuuuren naar mijn 1e echo kijken hihiihi xxx
met mij wel jullie hebben beina weer de echo !! ! en mendie ook !! !! ben benieuwd !! en wil natuurlijk wel foto's spieken he ! xx
@ lydia... jaaa jeetje het was ijskoud man, ik dacht nog aan je die dagen... die zal wel weg vriezen daar hihihi ben je nog ergens in geweest? space mountain ofzo? En gaat best snel die dagen zo!!! als er alweer een maand! voorbij is. voor je het weet kan je m weer knuffelen! ik hoop voor je dat die 3 maanden zo voorbij vliegen! oja en nog iedereen hier gelukkig nieuwjaar he!!
nee joh i kmoet de verloskundige nog bellen hihihi... dus nog lang geen echo voor mij ..snif snif.. ga misscihen wel zeggen dat ik niet weet hoe ver ik ben. vorig jaar ook gedaan en toen kreeg ik rond de 8 weken al termijn bepaling, en dus hartje zien kloppen!!! anders is het pas bij 12 weken. nou zolang kan ik echtttt niet wachten hoor!!! vanmiddag nog een test gedaan, voel me namelijk helemaal niet zwanger... dus ik dacht , dalijk is mn streep weg. maar de streep knalde er af gelukkig waar is de rest van de meiden!!