MISSpoes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door muis26, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee ! ja ik ben gewoon OVERAL :p waar ik in wilde iig in geweest ! natuurlijk alle achtbanen een paar keer :D !
    en een keer in n bijna lege space mountain ! die ging hard !! toen ie dus bijna leeg was ;) hihi !

was wel leuk indd maar na 3 dagen rondbanjeren echt DIK bevroren haha !

nou ik ga ff sporten !!

xx

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

oh gaaf man!!!!!!!!! hihi
    en wat sportief man dat je gaat sporten wat doe je voor sport?

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    woehoeeeee nog 2 nachtjes slapen en dan de 2e echo! Ben weer stik nerveus hoor pffff! Voel me verder prima! Alleen mega moe en abnormaal zere boobies!
    Las ergens dan Mendie zich hondsberoerd voelt? Ach gerem....

Nou muis, zou ook zeggen dat ik het niet weet hoor..lekker met 8 weken een echo! Scheelt mooi 4 weken!

Lydia..alles nog steeds ok?! Tel de dagen met je mee af hoor meid!

Ik ga even een beetje koken...

x

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik doe body step ( gewoon leuk steppen op leuke muziek en dansjes :D ) en ZUMBA :) wel bekend denk ik!

ja anna bijna echo.. ben benieuwd !

xx ly

5. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    meiden:D

net weer een echo gehad en alles was goed! ik heb t hartje zien kloppen. ben ZOOOOOOOO blij!
    nu snel de ha bellen want hij moet me echt iets gaan geven tegen die misselijkheid. ik voel me idd knap beroerd. ik kan helemaal niks meer pff. als ik misselijk ben moet ik eten anders wordt t erger en als ik dan heb gegeten ben ik weer misselijk door t eten. ik vind ook alles stinken inclusief mn vriend haha. alles stinkt behalve me moeder...heel apart!
    ook ben ik vreselijk moe, dus t enige wat ik doe is op de bank liggen ziek en moe te wezen en ik kan jullie vertellen dat dat niet leuk is! dus beter gaat de ha me even helpen.

o trouwens...nog gelukkig nieuwjaar he lieve meiden! :D dat al jullie dromen maar uit mogen komen. kusssssssssssss

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee mendie !!

ohhh wat fijn :D:D !
    toch maar goed he ! dat wij hebben gezegt dat je deze maand niet over mocht slaan ;) ! hihi
    ben echt super blij voor je ! een mooier verjaardags/nieuwjaars/kerst en alles in 1 kado kon je / jullie neit krijgen :D:D !!

xx lydia

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    en anna , jij mag morgen :D !
    ben benieuwd !! :D:D

en dank je dank je , mee de dagen aftellen ;) hoop dat ze voorbij vliegen !! vadaag 1 maand om .. :)

x

8. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Mendie...wat goed te horen dat de echo helemaal ok was !!! En het hartje zien kloppen....WAUW!!! Hoop dat ik dat morgen ook mee mag maken zeg....we lopen wel gelijk dus op zich is de kans er wel dat ik dat ga zien morgen...oef....ben nerveus!

Maar balen joh van je misselijkeid! Getver...Heb er totaal geen last van...wel heeeeeeeeeeel moe...bah komt niks uit me joh....wil alleen maar slapen slapen en slapen...
    Vanaf welke dag had jij die misselijkheid dan? En was dat echt van de een op de andere dag?
    Hoop het niet mee te hoeven maken!

xx

9. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    die misselijkheid begon bij mij eigenlijk vorige week dinsdag op mn echte verjaardag en vanaf die dag is t alleen maar erger geworden. dat moe zijn is ook echt drama! ik wil heel veel maar mn lichaam werkt niet mee..heel frustrerend!

maar anna wij lopen echt helemaal gelijk op he :D leuk!!!!
    dus je gaat morgen ook vast t hartje zien kloppen. ZO LEUK!

morgen heb ik trouwens weer een echo hihi....die stond al en ik mag m nog steeds gewoon doen. me vriend kon er vandaag niet bij zijn dus hij wilt persee morgen gaan en ik vind t ook niet erg hoor haha.

10. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Morgen weer een echo! Tjee! Wat goed!:)
    Maar balen van die misselijkheid zeg...dus dat heb je al een week...ben je al naar de HA geweest? Weet je wat schijnt te werken..gember thee..lijkt me alleen best vies...;)

Maarre..we lopen idd precies gelijk op ja! Goed bezig! Nu hopen dat ik morgen ook net zulk goed nieuws krijg als jij! Een hartje zien kloppen..pfoe dan wordt het wel heel echt he?!

Heb jij ook af en toe een rommelig gevoel in je buik? Soort lichte menstruatiepijn maar dan anders..ja ja lekker uitgelegd ook weer he! haha Doet dus geen pijn maar is aanwezig en voelt net even anders aan...:D

Tik tak tik tak..nog 17 uur en dan weet ik of alles goed gaat met beeb!
    x

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    annaa !!!! ben zoo benieuwd !! :D
    hoop dat alles goed is :)

xx

12. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ieeeeeeeeee Nog een uur en dan gaan we ongeveer weg....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben echt té nerveus joh!
    Zeker na dat goede bericht van Mendie met een kloppend hartje! Hoop toch zo dat ik dat ook mag zien straks!
    Loop echt te stuiteren hier joh!

x

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    successsss!!!!!!!!!!!!!

14. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Als ik terug ben laat ik hier weten hoe het was!

O enne...vind het eigenlijk wel lullig tegenover jou dat het hier opeens alleen maar over onze zwangerschap gaat....
    Terwijl het hier eigenlijk bedoeld was voor onzin praat...dus ik stel voor......Om het weer over niets te hebben hier!!!!

xxx

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha maakt niet uit hoor :p

als er tussendoor onzin komt ist ook goed maar vind dit ook wel leuk hoor ;) !!

xxx success !!

16. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    joehoe!:D

Het hartje klopt !! Wauw wat raar om te zien! Het idee dat er iets levends in je zit....haha
    Was meteen heel duidelijk te zien! Ze hoefde niet te zoeken of iets en het klopte ook best hard! Zal straks de echo even in mn album zetten , kunnen jullie allemaal meegenieten! hihi
    Flink gegroeid joh! Vruchtzak is 2x zo groot geworden en beeb is nu 6 á 7 mm ..( op de echo lijkt dat heel wat. maar moet je nagaan...zo ieniminie en dan al een kloppend hartje...)

Ga nu even de echo in mn album zetten!

x

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    whoehoehoeiii !!! anna super !! :D
    ja echt he , daar verbaas ik me ook altijd over .. zo iniminie en daar zit dan gewoon al een hartje in !
    en als ze 10 weken zijn dan zit alles er gewoon al op en aan !! ;)

nou super nieuws ! op naar de volgende echo :D

xx

18. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ja het is echt raar! O enne...ik geloof het nu ook echt hoor! Dat ik zwanger ben! Was in het begin echt niet overtuigd door die positieve zwangerschapstest...maar nu.....OMG mijn beeb heeft een kloppend hartje!:$ Trots op mezelf hoor! hihi

xxx

19. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    O enne..super lief dat je zo met ons meeleeft Lydia...! Terwijl je zelf gewoon in een kl*te situatie zit..bah! Had het je echt gegund om al zwanger te zijn! Aan de andere kant...ook niet echt leuk om 6 maanden van je zwangerschap zonder je partner te zitten...voor hem ook niet! Misschien heeft het zo moeten zijn en raak je zodra hij thuis komt meteen zwanger! HET MOET!:D

xxx

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi :)
    ja ik hoop ook dat t snel raak is als ie thuis is :D
    ferdi is er iig van overtuigd :p !
    en eerst wilde die nog geen kinderen ( ikke al vanaf dak 18 ben ;) ) en nu vanaf december 08 ben ik gestopt met de nuva ring en vanaf ong. juni zijn we er dan voor gegaan .. en toen werd ie er steeds 'wilder en wilder' van dat ie t steeds meer en liever wilde .. en nu zit ie in afghanistan en zei die gister tegen me : '' ly , ik wil ook zo graag kindjes :( iedereen hier is papa en word papa en ik wil ook ;) ''
    hihi zoooo lieff ! ik smolt ghe ghe ( vooral omdat ie eerst altijd wilde wachten ;) )

maar goed.. ik volg jullie mooi en hoop dat ik over n paar rondes mooi op de 35 dagen cyclus zit en er dan voor ken gaan ;)
    ( ben nou met de etos zwanger worden bezig vanaf dfe vorige cyclus en volgens mij werkt t enigsinds wel :) )

xxx fijne dag allemaal !! :D

Deel Deze Pagina