MISSpoes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door muis26, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

@anna! gefeliciteeeerdd met je mooie echo!! wauuw ben blij voor je!!! :D speciaal is dat he'? had ik met sam ook vorig jaar, echt iets heel aparts!!

ik heb vandaag afspraak gemaakt... 2 feb naar de verloskundige en mag over 3 weken echo maken.. jippieeeee

Lydia, wat heb jij een ontzettennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnd lief mannetje!!! wat een lieve dingetjes zegt ie tegen je, dan smelt je toch helemaal :D

wij waren vandaag de hele dag in almelo op de beurs, speelgoed inkopen.. dus ben dood... moe en sjaggie, mn vriend wordt gek van me, ben echt niet te genieten dus ga zo maar lekker mn nest in hihihihihihihihi

tot morgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn slaap lekker allemaal :D

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

Mendie, jij misselijk las ik? jakkieee
    ik vanmorgen in de auto ineens, voor t eerst. moest bijna kotsen maar kon het weg puffen (nie echt handig in de file hihihihi) had ook niet ontbeten dus beetje eigen schuld maar moet altijd eerst even goed wakker zijn anders heb ik geen honger.

Je had toch ook een echo gister of vandaag? ben benieuwd hoe het gegaan is!!!!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oja mendie gister echo volgens mij ..

muis , ookal misselijk hihi niet zo handig nee in de file , ghe ghe ff raampje open bleugh na buiten en raampje weer dicht ;) ghe ghe da gaat m niet worden :p
    beter gewoon ff eten van te voren ;)

en ferdi:
    ja collega van mij zei vandaag ookal , die uitzending is ook wel goed voor ferdi , hij gaat echt t leven anders bekijken ..
    toch wel trouwen .. goed nadenken over het kinderen krijgen en ook echt beseffen ;) enz enz..
    ben echt blij met m .. maar mis m alleen maar erger en erger !
    magoed... tis toch ni anders..

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    helemaal niemand meer hier geweest?

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee t is hier ZOOO stil ..... :( ..

mendie ??

anna ??

muis ???

hoeist men jullie baby's ??? !?!?

hihi en hoe ist met mamabeer,eliesja,wishgirl :D ?

x

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hier alles goed maar ik heb je ook al vaak voorbij zien komen op het forum:D

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Moet je nog 3 maandjes wachten op je mannetje?:(:(:(

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi ja ik jouw ook ;)
    maar de rest is stil .. jammer ..

ja nog 3 maanden 1 week en 5 dagen :( maar woensdag is het iig nog 100 dagen .. en daarna onder de 100 !! :) klinkt toch weer wat minder.. en als ik dan denk aan de carnaval en dan zijn we op de helft :) dat klinkt wel snel .. ;)

hoeist verder met jouw kids ?? alles goed?

x

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja zo is het wel weer snel. Lijkt me heel moeilijk. Met de kids is alles goed alleen Lexje krijgt de 20ste een hersenonderzoek omdat ze vermoeden dat hij lichte epilepsie heeft

10. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    joehoeee!!! Ik ben er wel hoor!!! maar het is wel heeeeeeel erg rustig hier!!! Is wishgirl helemaal weg? Kom haar ook nergens tegen?

Anyway.... met mij en de beeb gaat het goed hoor! Al de 7 weken weer voorbij! En 's avonds past mijn broek niet meer:$ Hup knoop los en rits open..ja echt heel charmant...die darmen zwellen echt op joh!
    Woensdag weer een echo! Nummer 3 alweer! Ben benieuwd hoeveel het weer gegroeid is! Op naar de 12 weken!

Mamabeer...ach lichte epilepsie misschien? vervelend hoor...hoop dat de testen uitwijzen dat het niet zo is! Epilep. is echt geen pretje!

Lydia, die vriend van je is wel lief hoor! Wat een jaar krijg jij...huwelijksaanzoek, je raakt ongetwijfelt zwanger dit jaar...heerlijk hoor! Maakt deze tijd dan toch wel weer goed he...

xxx

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ooeh mamabeer.. duim voor je dat t iets anders blijkt te zijn .. klinkt zo eng.. :( ..

anna ! wat fijn dat alles goed gaat :D en nu al n buikiej aant krijgen :D:D cool !! willen dadelijk natuurlijk wel foto's zien ;)

en indd dit jaar gaat TOP ! worden :D:D !!

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ik hoop het ook...ze zijn erachter gekomen op school het begon met zich niet opvangen als ie valt en kinderen doen dat uit reflex meteen en hij viel gewoon tussen het lopen vaak inmekaar met dikke bulten en schrammen en sneeën tot gevolg

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hee meiden...

Het account bestaat kennelijk nog... maar ik heb de aanvraag tot sluiten gedaan...
    Dit zal dus mijn laatste berichtje zijn op het ZP...

Jammer dat het zo heeft moeten lopen... maar tis niet anders!
    De wereld zit vreemd in elkaar... nou ja... de wereld niet... sommige mensen die erop wonen ;)

Het ga jullie, jullie partners en kindjes allemaal ontzettend goed!

Meiden... tot ooit misschien!
    Don't know where.... Don't know when!
    But... till we meet again!

14. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wat is er gebeurd dan? heb ik wat gemist:( je moet je echt niks van anderen aan trekken

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    heb het ff opgezocht;) wat een nare mensen dat ze alles doorvertellen. Maar laat ze toch lekker! kinderachtig van hun!
    Gelukkig alles wat ik hier op zet deel ik ook met anderen en mensen van mijn omgeving zitten ook hier op maar gelukkig houden hun alles voorzich maar als ze wat zouden vertellen achja als hun het leuk vinden om over mij te kletsen mag dat gerust lig ik niet wakker van zolang het tussen de 4 muren hier thuis maar goed gaat:D

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh wishgirl .. :( .. ik ga t ff opzoeken .. vond het net zo gezellig !

tot zo ..

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmmmzz minder indd.. wel jammer dat je door zown mensen je 'vertrouwde uitlaatklep plekje' achter je moet laten ( weet niet of je dit nog leest ... )
    jammer ...

mamabeer : pff , das indd ook eng .. en snap dat ie dan vaker met verwondingen thuis komt ;)... :(
    ff afwachten dan tot de 20 ..
    hoop dat t meevalt ..

xx

18. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    uh? wat is er met whisgirl gebeurd? Kan het niet vinden?
    Nou, wat rot zeg dat ze weg is.... balen hoor! Hoop dat ze nog eens terug komt...en misschien komt ze zonder in te loggen nog wel eens kijken hier!

x

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja ... beetje jammer .. :(

morgen weer n echo anna !!! :D:D

20. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    jaaaaa! En WEER zenuwachtig! brrrrrr vind het elke keer doodeng hoor....toch maar weer afwachten of beeb goed is gegroeid he!
    Zal de echo weer in mn album zetten morgen!

Maar wat was er nou met Wishgirl gebeurd?

x

Deel Deze Pagina