ehh ja zoals ik t heb begrepen zijn er mensen van t forum die haar kennen en dingen hebben doorverteld aan haar 'vrienden'of kennisen .. terwijl ze graag annoniem wilde blijven en dat juist fijn vond aan dit forum .. wel jammer indd.. want ik heb ook zoveel aan dit forum en zou t echt heel jammer vinden als dat wegviel..
Nou, inderdaad...balen voor haar zeg....zeker omdat die mensen zelf ook hier op het forum schrijven en dus wel moeten snappen dat het niet naar buiten gebracht zou moeten worden....rare mensen heb je toch! Ik ga er weer vandoor! Lekker stressen voor morgen! haha xxx
joehoe!!! Echo was super!! beeb is flink gegroeid en hartje klopt ook nog steeds helemaal volgens plan! Gyn is super tevreden! JJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! x
haha inderdaad zeg...kan me echt nog niet voorstellen met een dikke buik! Heb dan tegen de avond wel dat mn broek niet meer zo lekker zit/gewoon niet meer dicht kan... en dat is al iets geheel nieuws voor me hoor! heb nog nooit een dikke buik gehad! Dus zit elke avond heel trots over mijn opgezette darmen te wrijven..haahaaaha x
joehoe!!! Alles goed hier?! Bij mij wel! Ben vandaag 8 weken en 1 dag zwanger!!! O ik kan dus ook zeggen 2 maanden zwanger ( van de 9!) schiet al lekker op toch?! Hoe is het met Mendie en Muis? Lydia, alles ok? x
ja vraag me oook af hoe het met mendie en muis is !!? zijn ze ons vergeten hoe ist verder met jouw anna ? met mij gaat t wel hoor , over n weekje gaat mn banner naar de 2 maanden ( wel nog 4 weken erachteraan maar klinkt toch minder ) en hoe toevallig met valentijnsdag ( en dus ook met carnaval ) zitten we precies op de helft ! x
hi! Je zal zien..opeens zit je de laatste paar dagen af te tellen! Ooo ben zo benieuwd hoe hij je ten huwelijk gaat vragen! Misschien heeft hij wel een super romantisch iets bedacht! Spannend!!!!! Trouwen is zó leuk! Voelde me echt een prinses in mn jurk joh! Tja...Mendie zie ik nooit online...eerst was ze er heel vaak...misschien is ze wel heel beroerd en ligt ze in bed...ze was toen toch zo misselijk? En muis....die was ook altijd zo gezellig! JUllie moeten weer terug komen!!!! Met mij gaat het wel goed eigenllijk! Nog steeds best onzeker hoor..pfff hoop dat dat nog een keer weggaat! os.. Verder weinig spectaculairs meegemaakt eigenlijk!Saaie doos.. x
hihi , ik ook niet hoor .. ja gister mn UBER schattige katertje opgehaald .! en dadelijk ga ik mn schoonzus ff helpen met inpakken want die gaan verhuizen zal ff een foto van mn nieuwe kater ZORRO ! erbij doen Bekijk bijlage 44111
las net op mandy der hyves dat ze na 2 betere dagen zich wat beter voelde maar dat t nu weer slecht gaat hoop dat ze hier nog n xtje komt kijken beterschap mandy xx
wat een schatje!!!!!!!!! Balen dat Mendie zich zo rot voelt zeg...getver! Geloof dat ik in mn handjes mag knijpen dat ik me zo goed voel..(als dat maar zo blijft!) x
hihi ja ferdi wilde onze poezen al 1tje zorro noemen maar toen kregen we 2 vrouwtjes ! hihi dus nu hoefde hij niet over de naam te twijfelen .. x
nee omdat je zei dat hij de naam had bedacht ik dacht ineens hoe kan ie dat gedaan hebben maar die naam hadden jullie natuurlijk al.. Hoe is het met hem is ie op het kamp of ervan af? we hebben ook veel mannen in de familie die nu in Afghanistan zitten
haha .. dacht al.. ja hij had die al bedacht toen beesje en luna kwamen ( meer dan 1,5 geleden ) maar hij vond t toen zown leuke naam dat ie m onthouden heeft maar spreek m ook gewoon om de dag (meestal) t gaat goed met m , hijs nu na 4 dagen van t kamp te zijn geweest weer veilig terug.. had alleen slecht nieuws.. ( althans zo zie ik da ) zn terugkom datum is nu zn vertrek datum geworden dus komt ie ong 4 of 5 dagen later thuis... GVD alsof t nog nie lang genoeg was.. dus ook maar mn banner aangepast.. hmm dus ookal familie van jouw daar in dat #@$% land.. hoop dat t met hun ook goed gaat ? en dat ze weer veilig thuis komen ! x
ja ik hoop het ook! maar jij hebt het nu ook zwaar zeg nog zo lang wachten krijg je de tijd een beetje om?