hahaha slim anna o en trouwens over dat ene topic. volgende de mods is t wel serieus..ben echt TE nieuwsgierig. vind t super erg voor dr. maar daar is t nu ook al zo'n zooitje maar ja ik zei t daar ook al..je moet toch wat om je tijd te doden. ik blijf t namelijk echt wel volgen.
Heb ook ff dat topic door zitten lezen.. wat een reacties.. ben benieuwd.. vind het alleen vreemd dat TS tussendoor s'avonds nog online is geweest en dan weer weg:S
ja ik wil al een uur in bad gaan...maar wil steeds weten of er al nieuws is! hihii valt jullie ook op dat echt NIEMAND interesse heeft om bij ons clubje te komen? hahaa is wel al vaak bekeken maar ze denken vast allemaal...wat een stelletje achterlijke daar zeg...wil ik niet bij horen!! x
hahaha kan mij t schelen...wij hebben t leuk toch! en als er iemand bij wilt....gezellig en zo niet...ook goed en ik kan ook niet bij dat andere topic weg blijven. ik snap ergens wel dat ze misschien even snel online is gekomen, maar helemaal geen zin had om te praten. zou ik ook niet hebben als ik me ogen uit me kop aan t janken ben. is maar een ideetje natuurlijk
haha echt niet! Stop als ik zwanger ben en eten...neee daar leef ik voor!! Eet echt VEEL! (maar heb ondergewicht..geloof het of niet..)
denk dat de ts in t andere topic niet meer gaat reageren. ik hoop wel dat ze echt begrijpt dat t puur een doden van de tijd is daar en dat we haar niet willen f*cken ofzo. erg zielig als t namelijk echt zo is, maar ik snap iedereen daar dan ook wel weer.
Neu weet ik.. maar t mot er nog wel af ach.. komt gauw weer nog steeds niks daar.. hebben we hier nog iets leuks te vertellen? geen zwangere poezen ga ik maar is kijken of ik een leuk plaatje kan vinden
Relax man! zo zit ik er nu ongeveer bij! (zal wel meevallen.. als t mijn topic zou zijn zou ik er niet zwaar aan tillen.. zeker niet met hoe ze verder reageerd.)