MISSpoes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door muis26, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee..
    vind t echt heel lang duren .. vanochtend belde die eindelijk weer en ik was opt werk .. helemaal blij m iig te kunnen horen komt ie men zown nieuws.. hup lydia weer gebroken .. en die kinderen maar raar kijken !
    ik voel me zooo klote ! maar ja , probeer toch maar bezig te blijven zolang dat kan...
    heb nu iig weer ZORRO om me mee af te lijden ;) en op te voeden :p hihi

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    en...hoe is het met Zorro vandaag?! :)
    he balen joh dat hij een paar dagen later thuiskomt....:(
    We sleuren je er wel doorheen hoor! (als het hier ooit nog zo druk wordt als in het begin!sjonge...hebben we opeens een leven gekregen ofzo?!!!:D)

Ooooo ik heb een verslaving...chocoladekoekjes met suiker erop...Chokantjes van de C1000...mmmmmmm Wat LEKKERRRRRR!!!!

xxxxx

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja met zorro hartstikke goed, maar mn 2 knuffelzusjes moeten ff niks van me hebben :( .. die hebben natuurlijk zoeits van wat heb jij nou in huis gehaald !! hihi .. maar komt wel goed..
    heb er n piercing bij :p ( beesje doet normaal altijd kusjes geven , dus die dee alsof ze me een kusje wilde geven gaf ze me een mep !! ) maar ja .. komt wel goed..

hihi , ik heb gelukkig niet zown verslaving ;) ben al blij dak 2 kilo ben afgevallen ;)

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

dameeesssssssssssss ben ik :D allllles goed hier!! haha
    Zijn vorige week een week naar centerparcs geweest, vrijdag terug gekomen, dus toen was ik sowiezo een week weg, en zat gister/eergister in een zwaar gevecht in een ander topic... over storten op giro 555........

ooooooooooh i loveee zorroooooooooooooo wat issie leukkkkkkkkk
    en komt wel goed met die 2 katjes hoor, wij hebben vroeger altijd meerdere katten gehad die kwamen en gingen, en in het begin was het altijd meppen en vechten, en na een lange tijd liggen ze lekker tegen elkaar aan :) moeten even uitvechten wie de baas is! Wat zul jij blij zijn man als die drie maanden eindelijk om zijn,.... wel klote dat er weer wat dagen bij komen, maar goed dat overleef je ook wel, al is het heeeeeel moeilijk

anna , gaat snel man!!! wanneer heb je weer een echo? voel je je verder wel goed?

Sam heeft wat nieuws, die heeft het gillen ontdekt, nou man man man, af en toe kan ik m wel achter t behang plakken!! hijs niet boos, maar gewoon enthousiast.. maar hij gilt ZOOO hard, wist niet dat er zoveel geluid uit zon klein lijffie kon komen, poehhhh hihi

ik tik straks ff verder, sam wordt nu heeeel vervelend, ga m ff eten geven en naar bed doen...

kusssieeeee

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee muis !! :D

hihi , ja die poezen ohohoh , ja zorro vind t helemaal geweldig hier natuurlijk maar blazen en grommen joh die meiden ! ( en zorro mooi terug blazen ;) )
    ach ja kotm wel goeddd

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hi!

Hou normaal helemaal niet van snoepen hoor..maar opeens zijn die koekjes vet lekker! haal ze gewoon niet meer in huis! :D
    Ach, ik weeg toch al niks dus een kilootje meer maakt niet zoveel uit!

Muis..ja wat is dat voor topic met die giro 555 las even een stukje maar ging er fel aan toe geloof ik he? Ach iedereen moet zelf weten of ze stort of niet...ik stort in elk geval niet. Voor mijn gevoel gaat er teveel niet naar de mensen die hulp nodig hebben toe...

Verder....woensdag weer een echo! Nr. 4 alweer! Ben benieuwd!
    Hoe is het met jou dan Muis?? Al een innige relatie met de wcpot?:D
    Ik gelukkig niet!

xx voor Zorro!!

( en voor jullie!)

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

haha nee gelukkig kots ik nog niet!! maar ben wel echt paar keer per dag misselijk, dat ik echt even plat moet liggen en mn verstand op nul moet zetten, jakkie, echt zon kater gevoel!!!!

verder gaat het wel hoor, ben alleen doodmoe.... maar dat hoort erbij!

Onze kat is zooooo irritant deze week.. hij loopt de heleeeee dag in en uit en in en uit.. en zit dus elke keer buiten te krijsen dattie naar binnen wil, en eenmaal binnen wil meneer toch weer naar buiten..... lijkt wel offie dement is ofzo hihihihih

ja die discussie gaat er best heftig aan toe, ik doe er ook niet meer aan mee, maar vond het wel te erg voor woorden dat iemand er zei dat ze de situatie in NL erger vindt dan daar... nou sorry hoor dan kom je echt uit een ei.... pfffffff

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    muis waarom maak je geen ( net ) kattenluikiej.. hebben wij ook :)

nu btw wel irritant met zorro want die moet natuurlijk binneblijven .. maar die dames moeten wel naar buiten kunnen ..

9. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    hallo!!!!

Iemand nog iets leuks meegemaakt vandaag? Ik heb lekker geshopt vanmiddag! Weinig in de uitverkoop kunnen vinden helaas maar goed...wel leuke spullen gevonden! O enne....dat super fleecedeken ding met mouwen! HEERLIJK!!!!!! ( maar o zo oncharmant volgens mijn man!)

Verder weinig...zit weer te duimen dat morgen bij de echo alles goed zal zijn!

x

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik heb vandaag gewerkt , gepoetst en daarna weer gewerkt ! ,
    dus niet veel boeiends ;)

ohh zou ook zo graag gaan shoppen maar heb echt geen geld.. :( .. wil graag sparen ;) en dan aan fer laten zien dat ik dat heel goed kan :) hihi !

na nog een fijne avond !

x

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh , ik duim met je mee voor morgen :D
    zal vast wel goed zijn !! :D
    begin je al iets te zien aan je buikiej?

xx

12. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    tja..hele mooie opgezette darmen! :D

Sparen?? Meid, je moet er wel stunning uitzien als fer thuiskomt he!!!!

x

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha ja dan zorg ik wel dak er geweldig :p uitzie ;)
    ff naar de kapper
    ff kleren kopen
    mooie make uppiej op

en ben volop aant sporten :D dus komt helemaal goed !

;) nu ga ik echt afsluiten :D mn lijstjes hangen :D niceee
    nu ff haren wassen ( hoef ik da morge ochtend niet te doen ;) ) en dan lekker slapen !

x

enn ... en opgezette darmen is wel ookal n buikiej he ;) ! ook leuk

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik verwaarloos jullie wel een btje he?
    Nog al veel gebeurd hier.. Als ik het neerplant ben ik niet anoniem meer...
    al met al.. Vind het echt werkelijk super dat er 3 zwangeren zitten hier! Lydia! wij hopen dat mei een top maand wordt! :D
    Wat een snoezig beestje die zorro van jou.. vind het trouwens een super leuke naam.

Mendie! veel sterkte! .. ooo tis zo erg die misselijkheid.. (I know)..
    Sterkte daarmee. hoop dat het gauw over is voor je!

15. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    he Cherie!

Balen dat het niet helemaal ok was bij je de laatste tijd! Hoop dat alles nu wat beter verloopt?

o wacht ik moet even mijn tostie in het app. doen!

x

16. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    tosti is klaar!

x

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik hoop ook dat we alles achter de rug hebben nu:D
    is de tosti lekker? je brengt me op ideeen..:S dat is niet de bedoelig! hahaha:D

18. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Nou, dat hoop ik ook voor jullie!

Tostis is heel gezond hoor! Errug light! En errug lekker! Met een flinke kwak ketchup!:D

x

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    jaaaaaaa.. heeeel gezond:S:p

20. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee De echo was weer super!!
    baby beweegt lekker in mijn buik! Raar om te zien joh!
    Verder alles dus super in orde!:D:D:D

x

Deel Deze Pagina