Ik ben ook zeer blij dat ik niet in haar schoenen sta! had het zelf ook niet volgehouden zoals zij dat nu gedaan heeft. Maar echt. .pffffffffff... heftig in 1 avond is dan je leven ingestort.. nu klinkt ze sterk dus dat scheelt
ja precies. ik ben heeeel erg benieuwd hoe die andere vrouw reageerde, maar is zo stom om te vragen. ik vroeg wel in t eerste topic of die vrouw niks deed, maar denk dat ze dat niet gezien heeft en ik ga t niet weer vragen. staat zo raar dan.
hahaha idd....t is weer voorbij de vrijdagavond op t forum geloof ik. zometeen ligt de site er ook uit hoor geloof ik. vanaf 23.00 uur ff 2 uurtjes. kan ik tenminste weer ff een uurtje of 10 afkicken
dat kan ik helaas niet. ben al heel me leven een avondmens. voor 1 uur lig ik er doordeweeks meestal niet in en in t weekend 2 of 3 uur..of ik moet gaan stappen...dan kan 8 uur ook wel eens voorkomen hehehe
als ik om 8 uur ga slapen? euhhhh een uurtje of 1 denk ik. soms iets eerder. maar t gebeurd niet meer zo vaak hoor. 1 keer in de zoveel maanden. tot een jaar geleden nog wel wekelijks.
doordeweeks kom ik er 8 uur half 9 uit en in t weekend dus als ik om 3 uur ga slapen om een uurtje of 10