Bestaat er ook een slaapzak met 2 ritsen ofzo? Dat als je je kindje uit bed haalt je haar gewoon in de slaapzak in de maxi cosi kan zetten? Dat je een rits achter hebt die je een stukje open kan doen zodat je dat dingetje van de maxi cosi wat tussen de benen moet er door kan halen? Het lijkt me handig dat als ik haar bij mijn schoonouders te slapen leg ik haar slapend in de maxi cosi kan leggen als we s nachts vertrekken. Iemand tips/ideeen?
Een winterzak van Maxi Cosi bedoel je denk ik? Dat is inderdaad een warme zak die je vast kan maken in de maxi cosi..
Bedoel je een uitneembare zak? Waar je kindje in kan blijven zitten / liggen en je hem / haar zo over kunt pakken? Ik heb er ook naar gekeken en kwam de vlg zakken tegen: Snoozebaby Wikkeldeken | Wikkeldekens | Baby-Dump Isi Travel Comfort | Wikkeldekens | Baby-Dump
Bij de eerste moeten de achterbandjes van de maxi cosi nog door de deken gehaald worden. Bij de tweede kan dit buitenom gedaan worden, dat lijkt mij makkelijker.
Ja, dat bestaat Je hebt slaapzakken waarvan je de benen kunt splitsen, zodat ze in de MC vastgezet kunnen worden, (of in de opvolgstoel) en je hebt slaapzakken die een gat hebben waar de gordel door kan. Ik heb ze bij prenatal gekocht. Heel handig, want dan leg je ze vanuit bed zo in de autostoel en vanuit de autostoel zo weer terug in bed
Wij hebben zoiets inderdaad gehad van prenatal. De duurdere merken slaapzakken hebben het vaak ook wel. Het is echt ideaal!