Wat een teleurstelling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikske89, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Ik moet even wat van me afschrijven. 4 maanden geleden hebben mijn mannetje en ik besloten om voor een wondertje te gaan klussen. Vorig jaar ben ik aan mijn rug geopereerd en we dachten dat het goed zou zijn. Totdat ik bij onze verhuizing weer ontzettende pijn kreeg en krachtsverlies begon te krijgen in mijn rechter been. Gister moesten we in het ziekenhuis zijn en mijn arts vertelde me dat ik hoogst waarschijnlijk een hernia heb, ook aangezien mijn oude MRI scan uitslag :( Komende maandagavond moet ik al in de MRI scan en dan krijgen we over 2 weken te horen of ik nogmaals geopereerd moet worden. Mijn neurochirurg ziet het somber in en vertelde ons dat we onze kinderwens even aan de kant moesten zetten :(. En logisch natuurlijk, je hebt een gezond lichaam nodig om een kindje te laten groeien en je wil natuurlijk niet al bij 5 maanden plat liggen omdat je lichaam het niet aankan. Gelukkig heeft hij wel spoed achter alles gezet zodat we snel weer aan kindjes kunnen denken. Het was natuurlijk een teleurstelling en ik moest het even kwijt.

Daarnaast heb ik de vraag of er meiden zijn die met een hernia toch een zwangerschap doormaakt hebben???

Groetjes nicky

2. Em85

Em85 Actief lid

30 mrt 2009
    174
    0
    0
    hoi nicky

heel veel sterkte.
    Ik weet wat het is om door medische reden je zwangerschaps wens naar de toekomst te schuiven.
    Succes

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ook ik wil je even heel veel sterkte wensen!
    het lijkt mij erg zwaar, maar zoals je zelf al zegt je hebt een gezond lichaam nodig om een kindje te mogen krijgen.
    wel fijn dat de arts er een vaart achter zet!
    veel succes en sterkte en hoop je gauw gezond en zwanger te zien, groetjes mounia

4. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb hier geen ervaring mee maar ik wil je even heel veel succes wensen. Hopen dat het allemaal meevalt en de uitslag goed is zodat jullie snel aan jullie droom kunnen beginnen.

5. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte!

Groetjes,
    Droombeebje

Deel Deze Pagina