op naar de 7e maand, begin een beetje onzeker te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pasja83, 14 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Hallo,

Ik heb een tijdje op een andere site geschreven. Daar begonnen we met een paar meiden tegelijk te schrijven.

Maar helaas voor mij (voor hun niet natuurlijk) is iedereen daar zwanger geraakt behalve ik.

Vandaag ongesteld geworden nadat ik een week ovetijd was. (Als je dat zo mag noemen) Dus ik ben redelijk onzeker.

Probeer me er niet te veel mee bezig te houden maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Herkennen jullie dit?

2. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    iedereen kent wel t gevoel van ik ben er wel "teveel" mee bezig, maar we weten ook allemaal dat t erg lastig is om er NIET mee bezig te zijn.
    ik zeg kom gewoon lekker hier mee kletsen en als je t even niet meer ziet zitten, kom je dat er lekker tegen ons vanaf kletsen!
    en meid 7 maanden is nog niks ten opzichte van zoveel andere vrouwen..het komt vast wel goed...zo positief mogelijk blijven denken, ook al schiet dat er soms een beetje bij in.
    ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen en ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

en natuurlijk: van harte welkom hier!

3. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    He!

Bedankt voor je lieve berichtje terug.

Ik ga zeker meeschrijven hier!

4. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Meis vanaf hier ook een knuffel! Had al besloten ronde 7 is lucky number 7!

5. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Yep.... dat zei ik ook... HAHAHA

EN ZIE NU.... ZWANGER :D :D :D

6. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ Pasja....

Suc6 meid met klusserdeklus... en moge de 7e ronde jou op een roze wolk zetten!

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hier ook nog 1 in ronde 7 en had al met nonja afgesproken dat dit lucky nr 7 is haha.

Welkom meis, en iedereen kent het bekende dip gevoel. Daar moet je even doorheen en dan kun je er weer met volle moed tegen aan

8. yeira

yeira Lid

1 mrt 2009
    94
    0
    0
    Psycholoog/coach
    Rotterdam
    @ Pasja83
    Ik herken je gevoel maar al te goed, ik zit nu in de 7e maand, ronde 8 en heb me de afgelopen weken helemaal suf gepiekerd.
    Kon mijn ei niet vinden, geen postieve ovutesten op de dag(en) dat het volgens mij zou moeten en geen tempstijging na de dag(en).
    Maar ik had gisteren ineens een positieve ovutest en vandaag een tempverhoging van 0.4 graden. Wat ook weer vreemd is omdat je ei na 24-36 zou moeten springen na een positieve test en dus is een tempverhoging vandaag op zich vreemd. Weet iemand hoe dat zit?

Het is gewoon zo ellendig dat je weinig tot geen controle over het zwanger worden-proces hebt. We klussen ons suf maar tot op heden geen resultaat (behalve dan spierpijn :) )

Laten we hopen dat voor jou en mij de 7e maand (ronde 7 en ronde 8 ) geluk brengt :D
    Positief denken dan maar, hoe moeilijk dat ook is!

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    meid hoop dat het snel raak is .
    wij zitten nu in ronde 13! en gaan over een paar maandjes naar de huisarst.eerst strorten op me nieuwe baan.

liefs

10. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    je gunt het de ander wel, maar toch vervelend!
    wij gaan volgende maand naar ronde 9... voor mijn gevoel duurt het al eeuwen!

11. kaatje1406

15 nov 2008
    35
    0
    0
    Ik herken het helemaal. Wij waren ook al een tijdje bezig (8 maanden). Deze maand voor het eerst begonnen met de ovulatietesten omdat mijn cyclus nogal veranderde. En zie het resultaat en dat terwijl we deze maand er, op die ovutesten na, helemaal niet mee bezig waren. Bij de pos. ovutest ook maar 2 keer geklust. Dus ben er niet teveel mee bezig. Maar ik weet dat dit ook wel makkelijk te zeggen is.

Veel succes allen!

12. Dolce83

Dolce83 Lid

28 sep 2007
    74
    0
    0
    Lastig he, om er niet mee bezig te zijn, terwijl het het liefste is wat je wilt.

Na 7 maanden had ik het HELEMAAL gehad en besloot om er echt even niet aan te denken.
    We hebben toen in januari een lange week New York geboekt voor in april.
    Iets anders leuks om naar uit te kijken, dan een zwangerschap.

En toen liep ik in New York met een 17 weken zwanger-buikje!
    Niet te geloven! we hadden echt niets anders gedaan die maand dat ik zwanger raakte, behalve er NIET mee bezig te zijn.

Heel veel succes!

13. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    dat klinkt leuk! maar er niet mee bezig zijn is zoooooooo lastig!
    alleen gister hoorde ik alweer dat er 3 mensen in de omgeving zwanger zijn. pfoee!
    maar wil eigenlijk ook wel paar dagen weg.. alleen nu krijg je pasen e.d. dus alles is schreeuwend duur!

14. Que

Que Niet meer actief

Hi,

Ja het is heel lastig! Ik zit nu ook in de 13e maand. Moet vandaag ongi worden........ Wordt ik het wel dan mag ik aan de hormonen. Ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt.

Groetjes Que

Deel Deze Pagina