heb zin om met mijn mijn mannetje heeeeerlijk op de bank te ploffen met een filmpje!! maar welke gaan we huren? ik wil graag een romantische commedie.... gewoon verstand op nul en lekker tegen elkaar aan kruipen!! niet een te zoete film, maar gewoon een leuke meidenfilm noem ik het maar even.....!! weten jullie een leuke? zoéén waar je bij kan lachen en huilen hahaha! hebben jullie the proposal gezien...? nou zo'n soort film zoek ik!! thank you
Ik vind "The sweetest Thing" helemaal geweldig! Heb ik al wel 100 keer gezien volgens mij, maar hij blijft leuk.
- It's complicated met meryl streep en alec baldwin Romantische komedie met Meryl Streep en Alec Baldwin als een onafscheidelijk, maar gescheiden koppel -Leap year Romantische komedie waarin Amy Adams naar Dublin vliegt om haar vriend tijdens schrikkeldag ten huwelijk te vragen zodat hij wel ja moet zeggen -up in the air Komisch drama met George Clooney die als rondreizende crisismanager voor z'n baan moet vechten als er bezuinigd wordt op het reiskostenbudget -youth in revolt Komedie met Michael Cera die graag ontmaagd wil worden door zijn vakantieliefde Hoop dat je er wat aan hebt! The proposal was echt erg leuk!!!
Heb je de film Mama Mia al gezien? Verder vind ik zelf 50 first dates helemaal leuk, ook al is-ie op heel wat momenten wel té flauw, maar toch -ik blijf hem prachtig vinden
the notebook.. zwijmel.. bride wars is ook wel leuk. heb ook wel zin in zon soort film, maar krijg vriendlief nooit zo ver. (daar draait hij avond diensten voor krijg ik dan te horen..)
P.S. I Love You vond ik een flop. Het boek schijnt beter te zijn, maar die heb ik (nog) niet gelezen.
Forgetting Sarah Marshall Definitly, Maybe Sixteen Candles ( heerlijk jaren '80 romantiek ) The Sure Thing ( ook jaren '80 ) Nick and Norah's infinite playlist ( dit is een echte aanrader, staat met stip op nummer 1 bij mij, is ook met Michael Cera en Kat Dennings )