Hartstikke nieuw☺️

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Lies88L, 12 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies88L

Lies88L Niet meer actief

Hallo allemaal!
    Zoals de titel zegt, hartstikke nieuw hier!
    Al een beetje rondgekeken op de forums en ben al heel wat wijzer geworden en wat een verhalen!
    Even kort; al wat langer een kinderwens maar eerst even wat dingen geregeld, dat wil zeggen; huis gekocht, net getrouwd, en dol verliefd. Eerst dus even een mooie basis gelegd. Nu gaan we serieus aan de slag. Na jaren de pil gehad te hebben afgelopen 3,5 jaar spiraal gehad. Meteen niet meer ongesteld geweest dus nu, een maand zonder, gebeuren er dingen in mijn lijf dat ik denk wat is dat!? Gelukkig komt mijn cyclus langzaam op gang maar heb ontzettend last van stemmingswisselingen, wat mijn lieve man dus moet ontgelden..
    Ben me meteen ook heel erg bewust dat we lekker de tijd moeten nemen en vooral laten gebeuren, maar nu we echt zover zijn vind ik het onwijs spannend en kan het me niet snel genoeg gebeuren..
    Zal nu maar stoppen want kan nog hele teksten typen, succes allemaal en geniet!

2. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Heeeeee welkom! Heel veel succes met zwanger worden en gefeliciteerd met je huwelijk.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom! Gefeliciteerd met jullie huwelijk & veel succes met het zwanger worden

Deel Deze Pagina