Mix-jes????

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiz, 30 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Zijn hier ook andere dames, die zwanger zijn van een 'mixed kid'??
    Of heel oneerbiedig gezegd: een halfbloedje??

    Ons kleintje wordt namelijk een mixje, en ik ben al jaren aan het fantaseren hoe dat er dan uit zal gaan zien! Ik ben zelf donkerblond,met blauw-grijs-groene ogen, mijn man is donker van haar en ogen, en ook getint (mijn huidskleur is niet echt bleek, dus het zal geen bleekscheet worden). Ik weet natuurlijk dat donkere ogen dominant zijn, en dat hetzelfde geld voor donker haar, maar toch zie je ook wel eens andere dingen gebeuren als 2 totaal verschillende mensen een kindje maken!! :)
    Mijn vader heeft bv ook donker haar met bruine ogen, dus zijn ogen hebben (toen ik gemaakt werd) NIET overheerst...

    Ben benieuwd of er dames zijn die in dezelfde (fijne!) 'spanning' zitten!
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    nee ik heb geen mixje zolas jij dat zo lief noemt maar wel een kindje die haar papa bruine ogen heeft
    maar aangezien dat pas te zien is met 6 weken is het voor ons nog erg spannend of ons mopke bruine kijkertjes zal krijgen

    veel plezier tijdens je zwangerschap

    gr debbie
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Mijn oom en tante hebben 2 mix-jes.
    1 nichtje lijkt sprekend op mijn tante (die komt uit indonesie, getint, zwart haar en donkere ogen) donker bruin haar en bruine ogen.
    Maar mijn andere nichtje is precies het tegenovergestelde. Heel erg blond en grijze ogen (mijn oom heeft rood haar en grijze ogen).

    Dus het kan nog alle kanten op hoor.
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb ook vrienden met "mixjes" .
    In alle drie gevallen hebben ze een donkere huid zoals de papa's , en ook het donkere haar en ogen.
    Wat ik wel heel grappig vind is dat die kindjes vaak bijna blank ter wereld komen en daarna steeds donkerder worden.
    Ik vind die kindjes altijd erg mooi moetik zeggen.
    Maar het kan inderdaad alle kanten op.
    Maar schrik dus niet als je kleine kindje eerst blank is, dat komt vanzelf helemaal goed.

    Liefs
     
  5. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ik krijg ook een mixje :)
    Vader van de beeb is een braziliaan. Geen donkere, maar wel getint. Ik ben zelf blond heb grijsgroene ogen dus ben wel heel nieuwschierig :)
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik ben zelf een mixje. Ben half portugees. Mijn broer en ik zijn beiden getint. Ik heb heel donker haar, hij wat lichter, ik heb donkerbruine ogen en hij bruin groene ogen. Qua gezichtvormen lijk ik op mijn moeder, de rest heb ik van mijn vader. Mijn moeder is donker blond en heeft blauwe ogen. Verder is ze melkfles wit. Mijn vader is goed getint en heeft zwart haar en donker bruine ogen. Kan vanalles worden......Halfbloedkindjes zijn wel erg schattig vind ik zelf.
     
  7. malou

    malou Actief lid

    9 nov 2005
    241
    0
    0
    moeder!
    eindhoven
    Yup
    Onze zoon is ook een mixje! Ik ben nederlands en mijn vriend somalisch. Mijn vriend is best donker dus we hebben een echt "halfbloedje" en hij is prachtig!!
     
  8. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik ben niet zwanger, en als ik het zou zijn wordt het geen mixje. Maar ik ben ervan overtuigd dat jullie kind een heel bijzonder kind wordt (en trouwens: welk kind is niet bijzonder?).

    Groetjes, Wendy
     
  9. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    zeker wel wendy :)
    elk kindje is uniek en bijzonder
     
  10. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Wij krijgen ook geen "mixje" in de zin van een halfbloedje, maar mijn schoonmoeder is zigeunerin en mijn man lijkt erg veel op haar, en heeft gitzwart haar en dito donkere ogen, ikzelf ben half Italiaans en heb donkerbruin haar en blauw-groene ogen, dus ik ben benieuwd wat daar uit komt...
     
  11. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ons kleintje wordt ook een mixje (de papa is van turkse afkomst) ben ook benieuwd hoe hij eruit zal zien zou wel mooi zijn zo donker en dan mijn groene ogen, het is nog even afwachten kijk er enorm naar uit om dat kleintje wat zo beweegt in mijn dikke buik eingelijk eens vast te kunnen houden,

    groetjes talia
     
  12. Simenda

    Simenda Lid

    21 nov 2005
    75
    0
    0
    Ik ben zelf een hele mix, en de vader van me kleine is Marokkaans... Mijn kindje wordt een cocktail hihihi :D
     
  13. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Mijn dochtertje is ook een mixje; haar vader is mix Frans / Tunesisch en ik ben 100% Nederlands. Resultaat: mooiste en liefste meisje op de wereld ;)

    Bij de geboorte had ze pikzwart haar en werd later heel licht blond. Inmiddels is het nu donkerblond. Of dat door de winter komt of dat ze echt donkerder haar gaat krijgen weet ik niet. Haar haar is heel stijl net als mij en bepaald geen krullen. Van mn ex weet ik dat hij als kind blonde krullen had, later is dat zwart croes geworden. Haar ogenkleur veranderd met de dag lijkt wel.

    Maar wat maakt het uit joh, speciaal wordt het zonder twijfel, hoe hij / zij er ook uit komt te zien!

    Groetjes Lynn
     
  14. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ook mijn man is van Turkse afkomst! Wat toevallig!
    Leuk! Jij mag al veeeeeeeeeeeeeeeel eerder ervaren hoe 'het' eruit gaat zien! :)
     
  15. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    mijn beide kindjes waren hadden ook pikzwart haar en zijn nu hoogblond
    Caitlin heeft ook zwart haar maar vermoed dat ze ook naar blond gaat terwijl mijn mannetje donker was toen die klein was
    maar der haartjes beginnen nu al lichter te worden
    als ze nu ook nog bruine oogjes krijgt dat wordt het een mooi poppeke
    dat is ze al hoor maar jullie snappen me wel denk blondje met bruine oogies ;)

    gr debbie
     
  16. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ons kindje wordt ook geen mixje, en ik heb zo,n flauw vermoeden dat het blond haar en blauwe ogen gaat krijgen, want mijn vriend was blond toen die klein was en heeft blauwe ogen. En ik ben nog steeds blond en heb blauwe ogen. Mijn vriend heeft nu erg donker haar, maar ws krijgt onze kleine eerst blond haar dan!
    Gr Carry
     
  17. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    wij krijgen geen mixje qua afkomst,

    maar ik was als kind hardstikke blond, met grote felle blauwe/groene ogen,

    en mijn vriend had als kind bruin haar met pijpekrullen en donkere ogen, (bruin/donkergroen)

    dus ben benieuwd wat er uit onze mix komt ;)
     
  18. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik ben ook benieuwd naar mijn kindjes looks

    ik zelf kom van een mama met blauwe ogen met donker haar en een papa met zwart haar en bijna zwarte kleur ogen...

    ikzelf heb donkerbruin haar en lichtbruine kleur ogen...

    mijn man heeft heeft groen/lichtbruine ogen en heeft donkerbruin haar...

    dus ik ben benieuwd naar de kleur ogen van ons kind... ( het haar zal vast donker worden ;) )

    gr. sarah
     
  19. Shade

    Shade Actief lid

    1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Wij krijgen ook een mixje.
    Ik ben nederlandse en mijn man is nigeriaans.
    Ben zo benieuwd hoe "het" er uit zal zien.

    Groetjes Ellen
     
  20. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wij krijgen ook een mix.
    Mijn man is Marokkaans en ik ben Nederlands.
    De broer van mijn man heeft al een dochtertje met zijn Nederlandse vrouw en dat is een heel mooi kindje :) Ben dus eens benieuwd!
     

Deel Deze Pagina