Lieve mama's, Wij krijgen een mix kindje van Surinaams en Nederlands bloed. We weten nog niet of het een jongentje of meisje wordt en willen dus voor beide geslachten een naam hebben. De naam moet wel beginnen met Mel... Combinatie namen zijn ook heeel erg welkom! Ook krijgt het kindje zeker meerdere voornamen. Om een indruk te geven waar de interesse ligt een paar namen van de favorietenlijst: Mellicia Sabrina Noramay (M), Mellian Lucas Matthias (J), Melle Dyani Valentijn (J). Ik hoop dat jullie nog meer ideeën hebben!
Meisje: Melaina Melani Melantha Melisenda Meliz Melodi Melora Melosa Melsa Melusina Jongen: Meldrick Melchior Melanion Mellan Mello Melos Melrone
Melua voor een meisje! Ik vind Melle voor een jongen fantastisch maar in dit geval te 'Hollands' denk ik.. Mels ook leuk maar heb ik hetzelfde mee. Dan is Melian of Mellan een betere optie
Mellian voor een jongen vind ik wel leuk! Hier wat andere ideetjes nog [J] Melchior Melchor Melik Melior Meliron Mellan Melor Melos Mels Melton Melville Melvin Melzar [M] Melaina Melana, Melena Melantha, Melanthe Melba, Melda Mele, Mela Melia, Melea Melian Melicca / Melika Mélie / Meli Melika / Melica Melin Melina / Mellina Meline / Méline Meliora Melis Melisa, Melise Melisse Melita Mella, Melle Melli / Mellie / Melly Melna Melody Melora Melrose Melsa Melva Melvia Melvina
- m - * Melique * Melivia * Melessia * Melaika * Melnisha * Melushka * Melodia * Meladi * Meliza * Melquana * Melinora * Meladori * Meldinia * Meleia - Meleya * Melendy * Meldora * Melcia * Melaya * Melanda * Melashka * Meleoni * Meliana * Melvea * Melvinia * Melzana - j - * Melino * Melano * Melchiah * Meloran * Melquan - Melquian * Melandro * Melquin * Melias * Melion * Melhino - Meliño (mee-lien-joo) * Meldin * Meleshko * Melfrin * Melwyn * Meldan * Meldrick * Melroy * Mello - Mellow
Wauw bedankt voor alle reacties! Er zijn toch nog heel wat namen genoemd waar we nog nooit van gehoord hadden! Bedankt iedereen!