Wat schrijf je vol liefde over jullie meisje..❤️ Verschrikkelijk zo iets. Veel sterkte met het verlies.
Wel ergens iets Aziatisch? ( bepaalde indianenstammen kunnen het volgens mij ook hebben ivm de verwantschap met het Aziatische continent) Edit; je partner is Antiliaan lees ik. Dat zal de reden zijn
Wij krijgen ook een dubbelbloed. De ene helft Surinaams en de andere helft Nederlands. Dubbel dus, en niet half.
Ik blond, blauwe ogen, man indo, bruine ogen, donker haar. 1 blond kind met grijze ogen, 1 donker kind met bruine ogen.
Mijn lief is half Grieks en half Nederlands, heeft donker haar en prachtige wat licht bruine ogen. Zelf ben ik half Indonesisch en half Nederlands, donker haar en bruine ogen. Allebei zijn we wat getint.
Mijn vriend is Nederlands, blauwe ogen, erg blank, lichtbruin/donkerblond haar. Ik ben half Indisch en half Antilliaan, donkere ogen, getint, zwart kroeshaar (geen hele kleine krulletjes). Ons zoontje is heel licht getint, donkere beetje getrokken ogen, zelfde kleur haar als papa maar wel met grotere krullen als mij
Wat een mooie mixjes allemaal! Ik ben Turks/Mongolisch/Grieks en papa is Moluks/Indisch/Nederlands/Portugees/Pools. Ons dochtertje is echt een klein pinda'tje om te zien. Getrokken oogjes, snel mocca tintje in de zomer, lichtbruin krullend haar (in de zomer donker/goudblond). Grappig als mensen haar zien en proberen te raden wat haar afkomst is.
Zijn papa is zo arisch als het maar kan.. Blond, blauwe ogen en een echte bleekscheet Terwijl ik Moluks bloed heb en donkerbruin haar, hele donkere ogen en een tintje.. Ook komen groene ogen veel voor in mijn familie.. We zijn echt zoo nieuwsgierig hoe hij eruitziet!
Wat grappig! Ik heb ook zo'n vlek, alleen is deze nooit helemaal weggetrokken.. Wist niet dat het iets aziatisch was en vond het al apart
Hier Nederlands/Israelisch, donkerblond haar en donker bruine ogen en een zo witte huid als het maar kan. Vriend is Nederlands/Moluks, zwart krullend haar en donkere ogen en een getinte huid. Over 12 weekjes weten we hoe ons zoontje eruit ziet...
Mijn partner is Marokkaans en ik ben Nederlandse met blonde haren en blauwe ogen, ook lichte huid. Mijn zoon is vrij getint, lijkt volbloed arabisch en heeft donkere ogen met donker haar. Toen ie kleiner was had ie losse krullen, na de eerste knipbeurt zijn ze verdwenen maar vermoed dat als ie ze lang laat groeien dat ze nog wel aanwezig zijn. Nu ontzettend benieuwd naar hoe ons meisje eruit komt te zien, ik vermoed ook zo donker want mijn vader heeft ook donkere haren/ogen dus dat overheerst nu eenmaal. Ik vind het prachtig<3
Mijn vriend is nederlands en ik ben nigeriaans. Ons kindje word dus half afrikaans half Kaukasisch Het word een meisje en ik ben echt super benieuwd naar haar krulletjes. Mijn vriend heeft groene ogen en ik donkerbruin. Nu weet ik dat groene ogen zeldzaam zijn dus ik denk niet dat ons kindje groene ogen krijgt maak ook niks uit trouwens!!!! Kan niet wachten op mijn mokka baby!