Bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pillow, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Ik had al een tijdje een zwaar menstruatie gevoel.. Behoorlijk last van mijn onderrug.
    Vandaag op mijn werk werd er nog gevraagd; Hoe gaat het.. En ik antwoordde; goed..

Nu net naar de wc geweest en zie ik helderrood bloed aan het wc papier en in mijn urine.. Ben nog nooit zo geschrokken. Ondanks dat ik weet dat het niets hoeft te betekenen, kan ik niets anders dan huilen nu.

De vk gebeld en helaas is ze op weg naar een bevalling. Ze belt terug met het tijdstip wanneer wij vandaag kunnen komen.

Ik voel me zo naar en ongerust..

Zijn er meer die dit mee hebben gemaakt? Ik ben 13+ 4 weken..:(

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Misschien stom hoor maar heb je geen blaas ontsteking? Veel sterkte!

3. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Kan idd een blaasonsteking wezen of een gesprongen vaatje door bukken hoesten of stoelgang.
    Sterkte je vlos al gebeld?

4. nora25

nora25 Actief lid

18 okt 2013
    347
    94
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb het meegemaakt met 19w2d een week lang, nu 2 weken geleden. Ben er zelfs 24 uur voor opgenomen geweest maar: het was niets bijzonders gelukkig en nu gaat het alweer een hele tijd goed. Vandaag bij de periodieke controle heb ik het er nog met de vk over gehad. Zij zei: bij helderrood bloedverlies altijd bellen. Vaak is het ook bij voorbeeld een gesprongen bloedvat.
    Sterkte, hopelijk valt het bij jou ook mee!

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    kan ook zijn van een lage placenta. hopelijk kan de vk je spoedig geust stelen.

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik was ook 13+4 toen ik leeg liep met bloed.. Echt heel erg veel! Ik schrok me dood en de verloskundige kwam langs en zei dit ziet er niet goed uit..
    Ze wilde kijken of ze het hartje nog kon vinden.. Maar ze zei dit kan slecht nieuws zijn.. En wat denk je een heel sterke hartslag!
    Daarna dus naar het ziekenhuis geweest voor een echo en had gewoon een spartelend kindje!
    Niks aan de hand..
    Af en toe daarna nog een kleine bloeding..
    Na veel onderzoeken bleek dat mijn placenta iets voor de uitgang lag! Dus daar kwam het vandaan!
    En zie nu ben ik morgen 22 weken zwanger!!
    Wil je hiermee een hart onder de riem steken.. Bij mij was het echt veel te veel voor een adertje en mijn kindje is niks mis mee dus het kan echt onschuldig zijn..
    Heb je ook buikpijn gehad?

7. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Sorry voor de late reactie! Gelukkig belde de vk vrij snel en mochten we direct komen.

Alles zag er goed uit. Kleine pixel groeide goed, hartslag prima. Wat een opluchting! Ze kon niet verklaren waarom ik bloed verloor. Ze kon niets zien. Wel raadde ze me idd aan om mijn urine te laten controleren. Ze zag dat ik een hele volle blaas had, terwijl ik vlak daarvoor nog naar het toilet was geweest en geen aandrang voelde.

Ook had ze het over een vaatje wat miss was gesprongen.

Erg fijn om jullie ervaringen te lezen. Na de controle en na het lezen van deze berichten, voel ik me er een stuk geruster op.

Hopen dat dit ook direct de laatste keer was!

Deel Deze Pagina