Is er ook nog plaats voor mij op stok??? @goofy: het gaat wel hoor. Ik ben vreselijk moe... Pfff... Nog 'n weekje, en dan kunnen we beginnen met ICSI. Spannend! Ik begin ERG nerveus te worden....
Hier ook weer ingecheckt. Is er nog een plaatsje voor mij en Lars vrij in het hok? Ik hoop op heel veel roze in het hok en fijne gesprekken met elkaar. En dat Sprokkelbeeb zich snel aandiend.
eternity meis ik denk aan je en ik hoop echt, nee ik weet zeker, dat die ICSI snel gaat beginnen en gaat werken!!!!! Ik weet dat ik nooit mag zeggen dat ik dingen zeker weet, vooral omdat je het nooit zeker kan weten, maar laat ik het dan zo zeggen, ik heb er alle vertrouwen in!!!
Meijke; wat een gedoe met Nienke. Dat de huisarts of kinderarts gewoon een keer langs komt en naar dat kindje kijkt. Hoe kan je nu door de telefoon zien wat er n de hand is met haar? Echt sommige artsen zijn zo laks en denken aan maar twee dingen. Hoe kan ik zo snel mogelijk geld verdienen en wanneer zit mijn dienst erop.
Leo dit wordt vast jouw ronde meis!!! Meijke heel veel sterkte meis! Ik hoop dat het toch allemaal mee (b)lijkt te vallen.... Mykelti, weer wachten dus (eigenlijk op je belangrijkste vragen). Ben benieuwd wat ze je gaan vertellen! Goof, soms lijkt het ook wel onwerkelijk. Maar ik herinner me alles nog als de dag van gisteren
Haihai, Mag ik ook mee tokken? Ik ben 32 nu, en na de zomervakantie willen we de spiraal laten verwijderen, en gaan voor ons vierde kindje... liefs
Dank je wel lieverd!!! Ik heb er op zich ook wel vertrouwen in hoor! Maar ik ben gewoon zo nerveus voor het hele traject. Het spuiten, de punctie... brrrrr....
Hey leilani, tuurlijk mag je gezellig meetokken. Gezellig. Kan je iets meer over jezelf vertellen? Hier in het hok zijn veel verschillende meiden met verschillende verhalen. Het kan hier hartstikke snel gaan dus eigenlijk kan je geen leven naast zp hebben. Je bent gewaarschuwd
Tuurlijk kan ik meer over mezelf vertellen! Zoals in mijn onderschrift te zien is, zijn we ouders van drie kids. De oudste is een zoon van mijn man en zijn exvrouw, de middelste is een dochter van mezelf, uit een eerdere relatie, en de jongste is van ons samen. We wonen in Tilbabwe/Tilburg/Tilboland, en zijn in 2009 getrouwd. We zijn nu vijf jaar samen. Naast thuisblijfmoeder werk ik als vrijwilliger voor verschillende organisaties in onze stad, en in de wijk. Onze oudste heeft voorlopig het stempeltje Stoornis in de Kinderleeftijd, NAO, oftewel Kinder-Asperger, en waarschijnlijk zal daar uiteindelijk op zijn minst nog ADD bij gaan komen. Daar hebben we dus onze handen aan vol! Bovendien heeft mijn man ook Asperger, zo weten we sinds een maand of twee nu. Dus voorlopig loopt dit gezin de deur bij de psych nog wel even plat, hihi...
Hmmm dank voor de waarschuwing, komt vast goed! Ik kan flink tokken en kraaien, dus dan zal ik me vast snel thuis voelen hier, lol!!!
Ja, ik ben er weer! Meijke: wat vervelend dat die ka zo moeilijk doet zeg. Heb je inmiddels al een verwijsbrief? Saffron: langzaam maar zeker gaat het dus toch iets beter? Eternity: "mooi" dat je het zo tastbaar hebt gemaakt met een foto, kaarsje en ketting. Mykelti: jeetje zeg, het kan alleen maar beter worden bij een andere gyn. Knap hoor van je dat je zo rustig bent gebeleven. Femme: hoe gaat het met jullie? Inleiden: ik ben 2 keer ingeleid. Beide keren om 9.00 uur, rond 12.00 "echte"weeen en rond 17.00 uur bevallen; maar ja dat waren natuurlijk wel 10 ponders, dus wie weet gaat een kleintje sneller. (Vast wel Sprokkel) Leo: wat leuk dat je een leuke en goede collega hebt gevonden. leilani: welkom! Leuk dat jullie ook een 4e kindje willen. Ik zie dat we nog meer overeenkomsten hebben. Want onze oudste heeft ook Asperger en we wonen vlak bij elkaar. Ik woon in Bavel.
Kippenlijst NOD 20-05 - Suussuus - 42 jaar - ronde 15 - 3e kindje 26-05 - Elba-31 jaar -ronde 15-2e kindje 04-06 - Eternity - 31 jaar - ronde 15 - 1e kindje-IVF traject 06-06 - Lobi-31 jaar-ronde 20- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 09-06 - MamaVanDewi - 33 jaar - ronde 25 - 2e kindje 09-06 - Saskia33 -35 jaar - ronde 24 - 1 kindje 14-06 - Leonieke- 34 jaar - ronde 3 - 2e kindje (Pim*) ??-06 - Mykelti - 32 jaar - ronde 23 - ronde 9*/20* -1ste kindje ??-?? - Nanette - 34 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 ??-?? - Jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI) ??-??- Trotsemams-32 jaar-nog niet begonnen-3e kindje Afspraken: 24-05 Twijfel dietiste ivm zw-schaps diabetes 25-05 MvD afspraak gyn voor plan van aanpak vervolg 25-05 Sprokkel VK - strippen 2e X (indien nodig...) 30-06 Natas79 echo voor placentaligging 31-05 Twijfel dagcurve (laten) maken 09-06 Twijfel controle gyn Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 28-04 - Saffron - 35 jaar - 3e kindje --> Nayla Sophie! 28-04 - Rieanne - 33 jaar - 2e kindje --> Cas! 06-05 - Meijke -33 jaar - 1e kindje --> Nienke! 14-05 - Femmelepem - 31 jaar -1e kindje--> Lars! 18-05 - Kristel79 - 32 jaar - 2de kindje--> Megan! 16-05 - Sprokkel - 35 jaar - ronde 2 - 1e klein laat dondersteentje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 28-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje Ik heb de lijst ook even meeverhuisd.