We komen niet op een leuke naam. We vinden hollandse namen niks. Mijn man is antiliaans dus we willen graag een stoere jongens naam maar geen namen als Jayden of namen eindigend op O. Zoals djevano. een mooie aparte stoere jongens naam. Zijn hier moeders van mixed kids met mooie bijzondere namen?
Julian Yulan Nando Milo Jairo Leon Manoah Jaxx Gideon Antoine Jimmy Yannick Joshua Xavi Alex/Alec Elijah Leandro Nino Jack
Dani Jari Lev Zion Zayn/ Zayne Otis Odin Fedor Anco Jules Wessel Wesley Julian Kilian Chris/ Christopher Arvid David Miles Victor Vincent Elroy Edson Gideon Jilles Frank (met engelse uitspraak)
Hier een moeder van mixed kids maar zijn Arabische namen Er is al veel genoemd dus misschien roep ik dubbel : Destan Dustin Deacon Dean Miles Imran Ziya Tristan Nigel Collin Ace Aiden Alain Lee Ray Rayden Owen Brady Duke Ethan Ferron Kane Kenzo Manu Raeven Renz Riff Brent River Roque Cyrus Denver Zerran Thyas Reza
Ik vind Joshua echt heeeelemaal top, maar zou het zelf niet doen omdat ik het veel meer vind passen bij een getint kindje. Zie hier wel meer mooie namen trouwens. Hopelijk heb je er wat aan!