Na 3 dochters verwachten we nu een zoon! Je zou zeggen, makkie met die jongensnaam maar nee dus. Namen die we tof vinden zijn: Melle Saël Joa (op z'n Hollands) Rune Bobbie Imme Dus brand maar los! Graag 2 lettergrepen en uitspraak duidelijk als je het leest. Niet te geknutseld dus maar ook absoluut niet standaard.
Jippe/Jeppe/Joppe Ole Fedde Siebe Jonas Mels Immo Teije Vigo Lasse Odin Kobe Tommie Bob Lowie Benja Boris Moos Wietze Ollie
Lasse Sverre Mias Seppe Hidde Aaron Fender Tibbe Robbe Jesse Mika Ferre Kobe Luan Pelle Roan Boaz Lucas Ruben
Runar Imran Dani Manu Rafi Lucan Ridwan Kaya Kian Mali Noah Semih Rodin Bodhi Denli Elias Joas Yuri Milo Otis Rinze Micah
Ik vind Saël er wel mooi bij. Bijzondere naam. Benja en Benthe zijn imo hele andere namen, daarnaast ook heel mooi. Zou het daarom niet laten, maar iedereen voelt dat anders. Magne Einar Arve Esben Gunnar Felix Otto Per Albin
Ik vind een eenlettergrepige, stoere jongensnaam wel passen bij de 3 meisjes: Max Fos Per Joos Jaan Fons
Abel, Alex, Armin, Aron, Arvid, Axel, Bjarne, Boaz, Bodhi, Dani, Dion, Duco, Elon, Espen, Esper, Fabe, Fender, Ferran, Idris, Keo, Maxim, Milas, Milo, Odin, Olaf, Ole, Oscar, Otis, Ravi, Revi, Rivas, Roan, Sebas, Silas, Sion, Stian, Thian, Tristan, Viggo, Zeger, Zeno, Zias, Zion
Faber, Fender en Ferran hebben allemaal op de lijst gestaan maar verdwijnen ook steeds weer. Vind ze wel tof maar denk toch niet voor ons.
Fender en Ferre leuk! Maar net niet leuk genoeg ofzo. Denk omdat Fender bumper is in het Engels..haha
Imre ipv Imme Noah ipv Joa Andere suggesties met 2 lettergrepen: Nathan Ezra Abel Aron Levi Luca/Lucas Jurre Vigo Tobi
O ja! Stond in je openingspost. Sorry, ik heb er over gelezen. Nieuwe poging: Tibo Fedde Jona Warre Jesper Loïc Bavo Elia Magnus
Leuk dat jullie nu een zoon mogen verwachten! Van je lijstje vind ik Saël de mooiste combi. Rune en Imme daarna, maar kunnen verwarring geven over het geslacht. Hollands Joa en Melle vind ik mooi, maar te hollands naast de namen van je meiden. Bobbie als enige mijn smaak niet. Als aanvulling op jullie mooie lijstje: Pelle Perre Hidde Fedde Ferre Ferron Ferry Jelle Jesse Jurre Jappe Joppe Wessel Hessel Jorrit Jorrick Maël Yaël Joël Noël Runar Nieuwe inspiratie: Jitse Rinze Jelte Marcus Jesper Jasper Jelmer Quinten/ Quintin/ Quentijn Savi Ravi Revin Riven Olle Otis Odin Rodin Tobin Roby Silvan Silvijn Ilja Thias Fedor Alwin Selwyn Dion Jochem Matthís Tycho