Ik zag het net voor het eerst..(of ik loop achter..) Eigenlijk is het heel simpel, je gaat ergens kaarsrecht liggen met je gezicht naar beneden, uitdrukkingsloos en je armen en benen volledig gesterkt. En met ergens bedoelen ze, gekke plekken zoals richels, leuningen, bomen, baskets: je kunt het zo gek niet bedenken... YouTube - Planking Craze
Van de week hoorde ik toevallig van een gozer die dat had gedaan op de reling van zijn balkon en die is zich te pletter gevallen...
Het is de laatste week veel in het nieuws geweest. Behalve van het nieuws ken ik het niet. Vindt het een beetje apart en soms zelfs gevaarlijk.
ooh ik dacht dat je dat zweven bedoelde dacht gelijk aan die film the craft ofzo laat t maar niet aan mn zoon zien die gaat t geheid doen
Nou dat vind ik dus ook best eng eraan..kijk voor de gein maar eens wat je aan afbeeldingen kunt vinden ,ze halen echt de meest enge stunts uit! Er zitten ook wel heel grappige tussen hoor.
Het was van de week in de wereld draait door. Ik vind het wel grappig Hahaha, Het is dat er een buik in de weg zit anders had ik het even in de klas gedaan (wat dus een uur later een leerling wel deed )
dat was ook het moment dat ik er van hoorde... *zucht* weer zoiets belachelijks net als dat euh, swaffelen ? Sorry, ook dit planking is aan mij niet besteed..
Tis nergens goed voor gewoon een soort hype. Ik leer nog andere termen hier..extreme ironing? (googlen gaat)
hahaha dat is weer ff heeel iets anders... daar kun je volgens mij niet aan doodgaan hoor.. Dat balkonjumpen zal van t zomer ook wel weer een paar slachtoffers maken aan de spaanse costa's. Vreemd dingen halen ze uit hoor. pfff
Ik had er nog nooit van gehoord maar ik vind het belachelijk! Snap niet wat mensen er het nut van vinden om zoiets te doen.