Alle standaard dingen al wel een keer gegeven dus ben op zoek naar HET leuke (gepersonaliseerde) cadeau. Normaal kom ik daar last minute mee maar nu heb ik nog even de tijd
Ik heb lekkere kruidenmengels besteld bij green gypsy spices! Mijn moeder houdt van koken, maar liefst niet al te veel gedoe.
Ik heb voor moeder en schoonmoeder een mok en koektrommel van Blond, speciale editie. Ga ik leuk verpakken met aantal theetjes en natuurlijk zelfgebakken koekjes voor in de koektrommel.
Mijn moeder kan niet koken (mijn vader gelukkig wel) En ze is niet echt creatief ofzo. Echt moeilijk....
Wellicht een mooie tas of een sjaal? Daar kan ik mijn moeder ook altijd erg blij mee maken! Of een uitje samen? High tea?
Een taart bakken, op visite gaan en dan samen iets leuks gaan doen? Is veel persoonlijker dan iets kopen denk ik.
Ik denk erover dit jaar theeglazen te laten graveren met een foto van onze kinderen en de tekst moederdag 2018.
Heb nu de website www.foto-kristal.nl in gedachten maar deze kwam na een snelle google ronde als 1e tevoorschijn. Vanavond als ik meer tijd heb nog even uitgebreider googlen maar de prijs bevalt me erg goed, de website ziet er goed uit.....nu nog even resencies proberen te achterhalen en even mailen. Wil altijd even hun reactie(termijn) checken.
Oh en vorig jaar hebben dochter en ik samen koekjes gebakken en die in een grote pot gedaan van de Hema. Van het bakken had ik fotos van dochter gemaakt, afgedrukt in de Kruidvat en de leukste in de pot gegaan! (De rest gewoon in een envelopje) Zelf vraag ik mijn favoriete luchtje en/of een pakketje om te leren haken!
Wij gaan met ons gezin en dat van mijn zus met zn allen brunchen en doen er dan nog een bon van rituals oid bij.
Ik en mijn zus hebben het plan om een foto van vroeger na te maken en samen met de originele te geven. Dit idee: (Foto is voorbeeld van internet)
Dat is ook leuk!!! Grappig maar heb niet een superband met mijn zus.... Tot nu toe nog niet iets tegengekomen waarvan ik echt WOW denk.