Gefeliciteerd Annemarie en Jason, Hoop dat alles goed met jouw en de kleine gaat? Dikke kus Patricia en Sem.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine dametje, en veel sterkte de komende periode! Hopelijk groeit ze voorspoedig zodat ze over niet al te lange tijd mee naar huis mag. Lieve kleine Benthe, doe je best meisje! Groetjes, Wendy
Lieve Annemarie, Nadat we heel erg geschrokken zijn van het nieuws dat je dochtertje al zo snel was geboren, wil ik je ook nog hartelijk feliciteren! Ik begreep van je dat het (redelijk) goed gaat met je kleine meisje. Geniet er maar van. Liefs van Simone (meimammies)
Lieve annemarie, Wat een schrik zeg! Zo klein en dan al ter wereld gekomen en moeten vechten voor je leven! Hopelijk groeit ze goed en mag ze snel bij jullie zijn. Zag ook dat ze maar heel weinig leeftijdsverschil heeft met haar broertje! Dat is wel leuk als ze straks wat groter zijn! Liefs, Bab
Gefeliciteerd met jullie kleine meisje Benthe! Ik hoop dat ze het heel goed doet en maar snel een grote meid mag worden.
Gefeliciteerd met Benthe en ook ik hoop dat het een grote sterke meid wordt! Ook wens ik jullie heel veel sterkte de komende tijd!