mk 3wk geleden - soms nog bruinverlies?

Discussie in 'Miskraam' gestart door poema, 10 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb drie weken terug een miskraam gehad waarbij ik alles ben verloren. Maar nu nog steeds verlies ik zo af en toe wat bruin slijm. Ik denk overigens dat ik al wel weer een eisprong heb gehad.
    Uiteraard zoek ik overal wat achter, maar is dit normaal? Soms denk ik: het zou toch niet weer raak zijn? Want dat is bijna onmogelijk (zie mijn onderschrift...)

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Wat naar van je mk :(

Wat betreft je bruinverlies, dit kan van een innesteling zijn..? Heb je na je mk een negatieve zw test gehad? Want anders zou het daar ook nog eventueel van kunnen zijn.

Wanneer is je nod? want denk dat een test de enige uitsluiting kan geven (mits je negatieve test hebt gehad na je mk)

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Nee, ik heb na mijn mk niet meer getest. Wel een echo gehad in het zh en daar was alles weg...
    Ik vind dat het anders zo lang duurt dat ik nog bruinverlies heb. Mk is nu bijna 3,5 weken geleden. Ik heb dus ook geen idee wanneer mijn NOD is. Als het allemaal al direct weer normaal zou zijn, dan zou dit ergens nu moeten zijn... Maarja, is natuurlijk geen peil op te trekken na wat er allemaal gebeurt is...

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Een echo hoeft niets te zeggen over het aantal HGC in je bloed.. Dus dan is het wel lastig zeggen lijkt me. Ze zeggen dat de eerste dag dat je bloedt vanwege je miskraam meteen je eerste dag van je nieuw cyclus moet rekenen maar blijft natuurlijk een beetje lastig.
    Denk dat je het beste nog even kunt afwachten en als je het niet vertrouwd even de gyn bellen?

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    ik wacht het denk ik nog maar even af... Tot het weekend ofzo. Dan is het vier weken geleden. Krijg tot overmaat van ramp ook nog pijnlijke tepels...

6. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.540
    422
    83
    Zuid-Holland
    Vervelend dat je last van bruinverlies hebt.
    Na mijn 4e miskraam heb ik daar helaas 2 cyclussen last van gehad en soms zat er ook bloed bij.
    Na mijn 5e miskraam heb ik er maar 1 cyclus last van gehad.
    Daarvoor had ik er nooit last van, dus tja, of het normaal is, geen idee.

7. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Kun je net een zwangerschapstest doen. Als die nog positief is weet jezelf dat je cyclus nog niet op gang is gekomen.
    Als hij negatief is kun je misschien een ovulatie test doen. Als deze positief is weet je dat je oculeert. Als hij negatief is weet je nog niets. Of je zit voor je ovulatie of erna.

Deel Deze Pagina