Ik zoek even een steuntje AUB..

Discussie in 'Miskraam' gestart door belladimarina, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belladimarina

21 mei 2012
    6
    0
    0
    Verzorgen en schoonmaken!
    almere
    Hey hallo allemaal,

ik heb nog nooit eerder op een forum gezeten, maar denk toch dat het nu nodig is.

Op dit moment word waarschijnlijk mijn kindje afgestoten. Ik ben tien weekjes zwanger van ons beestje :) En twee weken voordat ik zwanger raakte, heb ik te horen gekregen dat ik onvruchtbaar was :O (dus dit is misschien een keer, en nooit meer!)

Gister met mijn man, zus en zwager gezellig bowlen. Ik had al wat pijntjes, en voelde me niet fit, maar probeerde toch gezellig te blijven. Toen ik een sprong van geluk maakte na een mooie strike, voelde ik een ''bel'' tussen mijn schaamlippen vandaan glijden.

Ik voelde direct dat het niet oké was! dus, ik naar de wc. Ik ga zitten, kijk in mn onderbroek, en ja hoor! helemaal rood.. Ik zit te shaken van de angst. ik pak een papiertje, veeg af, en trek zo stolsels vanuit mijn baarmoeder naar buiten (leek wat op kippen lever) Ik snel een halve rol wcpapier in mn broek, ren naar mn zus, en zeg dat het foute boel is...

in het ziekenhuis aangekomen is het bloeden niet minder geworden, een maandverband (extra absorberend, en een dot wcpapier) Helemaal doordrongen. Ik schaamde me zo erg!! :(
    Het liep gewoon van de stoel, op de grond.

Ik werd geroepen, en mocht meelopen. Eenmaal in de kamer werd er even gekeken naar me, maar door het ernstige bloeden niets te zien.. Ik kreeg een onderlegger in mijn onderbroek, omdat ik zo erg bloede, dat een inlegkruisje het nog geen vijf minuten vol hield...

Ik kreeg te horen (na overleg) dat, aangezien ik dinsdag een echo had, ze nu niets voor me gingen doen verder. Maar dat wát de dokter had gezien, en aangezien de hoeveelheid bloed ik verloor, ik nu nog tien procent kans heb dan mijn kleine beestje nog in me zit.

Dit was Gisteren.. Vandaag alleen thuis, met heftige buikpijnen (lijken wel weeen) En gelukkig wat minder bloed.. Maar ik voel me zo onwijs waardeloos! ik heb pijn, ik ben een emotioneel wrak en ga het liefste de hele dag op bed liggen. mijn moeder woont ver weg van mij, en mijn man wilt niet met mij erover praten.. (misschien vind hij het te moeilijk) Maar ik kan nergens met mijzelf heen..

Ben zooo dood zenuwachtig voor morgen. Wat staat er me te wachten? wat als het vruchtje weg is? Wat als het er nog zit?
    ik raak helemaal in de knoop, en heb echt even een ''moederpersoon'' nodig die mij even gerust kan stellen!! Please help me....

2. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    meis wat een super vervelend verhaal!
    echt super raar dat je geen echo hebt gehad!
    Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zo heel positief zal zijn.. aangezien je behoorlijk wat bloed hebt verloren ben ik toch bang dat je een mk hebt gehad:(
    Misschien is dit niet wat je wil horen ...

3. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    ach meis, wat heftig voor je!
    Helaas, ook ik kan je niet geruststellen en inderdaad gezien je verschijnselen (rood/veel bloedverlies, buikkrampen en stolsels) lijkt dit sterk op een miskraam.
    Natuurlijk hoop ik dat je goed nieuws krijgt morgen met de echo, maar wees voorbereid op slecht nieuws! (alhoewel 'voorbereid' is een groot woord want zelfs als je dat bent kan de klap nog hard aankomen, tenminste dat had ik onlangs toen ik hoorde dat het inderdaad een miskraam was).

dat je je verhaal niet kwijt kan aan je man herken ik hoor! De mijne wilde er ook niet over praten..pas toen ik de echo had gehad kwam hij los met zijn gevoelens en emoties.
    Ook ik had mn moeder niet in de buurt omdat zij ook ver weg woont, dus ik begrijp wat je voelt!

Dikke knuffel!

4. belladimarina

21 mei 2012
    6
    0
    0
    almere
    Nee, is foute boel hé?...... Ja, wat moet je daar nou van verwachten?.... Je moeder niet in de buurt is het ergste wat er kan gebeuren.. Je kan gewoon helemaal niets met je gevoelens niet.. Bedankt voor jullie reactie's.. Als jullie nog tips voor me hebben, stuur gerust. ik kan alle steun en hulp wel gebruiken..

5. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    *zie mail*

6. peacefield

peacefield Actief lid

8 feb 2012
    179
    0
    0
    Jurist
    Utrecht
    Meis, heel veel sterkte. Liefs

7. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik zou het niet willen zeggen maar ik vrees ook dat het een mk is aangezien de bloeding zo veel was.. Natuurlijk hoop ik voor jou dat het vruchtje er toch nog zit! Heel veel sterkte en succes

8. me83

me83 Niet meer actief

jeetje meis.. veel sterkte! en hoe moeilijk dit ook is..schijnbaar kan een zwangerschap stiekem miss wel ..hopelijk krijg je goed nieuws.. miss niet voor deze zwangerschap maar ik duim voor je dat je toch nog een keer zwanger mag raken..

liefs

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Misschien heb je niet veel aan deze reactie,maar wat een vreselijk ziekenhuis,dat je je nog zo lang op zekerheid laten wachten.Ik vind het echt onmenselijk.
    Het klinkt inderdaad als een miskraam,maar ik hoor ook wel eens dat mensen zo bloeden omdat er een bloeding in de baarmoeder zit.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen.Sowieso met het afwachten.En ik ga duimen voor een wonder.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel sterkte!!

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.928
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wat vreselijk dat je dit mee moet maken, ik kan me zo inleven ide angst die je moet hebben. Ik heb geen tips voor je, want op dit moment kun je niks anders doen dan afwachten tot je de echo hebt. (En wat da lang duren voor je.) ik vrees dat je inderdaad rekening moet houden met slecht nieuws.
    Weet je dat je voor een uitwendige echo het liefst een volle blaas hebt? Dan kunnen ze het beste zien. Maar bij jouw termijn kan het ook zijn dat op ene uitwendige echo sowieso niet goed te zien is. Dus dan krijg je mogelijk een inwendige echo en dan moet je blaas juist weer leeg zijn. Daar kun je misshien rekening meer houden.

Verder wil ik je alleen maar heel veer sterkte wensen!

12. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Zoals ik dit lees kan het idd een miskraam zijn, maar het kan ook om een gewone bloeding gaan. Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat het nog goed gaat komen. Knuffel

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Meid, heel veel sterkte. Zo naar dat je dit mee moet maken. Hoop dat er andere mensen in je omgeving zijn met wie je er over kunt praten. Ik heb heel veel gebeld de eerste dagen met alles en iedereen die er maar met me over wilde praten.
    Ben ook bang voor je echo morgen maar hoop toch dat het in jouw geval goed gaat komen. Heel veel sterkte morgen.

14. belladimarina

21 mei 2012
    6
    0
    0
    almere
    Allen heel erg bedankt voor de steun en mailtjes. Ik ben klaar om naar de verloskundige te gaan.. Heb er helemaal geen zin in, maar ik zal wel moeten.

Ik post vanmiddag/vanavond wel even de uitkomst..

Marina.

15. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Heel erg veel sterkte en succes vandaag!

16. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Heel veel sterkte meis.. Ik hoop voor je dat het goed zit.. Maar bij mij betekende het helaas ook slecht nieuws :(
    *knuffel*

17. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meis..wat een vreselijk naar nieuws..ik wil je heel veel sterkte wensen..

ik loop nu 1,5 jaar in het ziekenhuis en ze hebben 4 maanden geleden tegen me gezegd dat ik onvruchtbaar was en dat ze niks meer voor me konden doen..uiteindelijk ben ik toch met behulp van het ziekenhuis zwanger geraakt maar na 10 weken een miskraam..

Ik hoop voor ons beide dat er nog een zwangerschap ontstaat en deze wel degelijk goed is en zal gaan!!

Blijf erin geloven hoe moeilijk dat nu op dit moment is..

xxx

18. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte bij de vk. Je zal daar dus ook alleen heen gaan? Dat lijkt mij echt ellendig. Hopelijk nemen ze daar even de tijd voor je.

Het is idd fijn om hier je zorgen te delen, je krijgt altijd reactie. Sluit je aan bij een onderwerp en deel je zorgen (en blijdschap!), zeker nu je dit thuis niet zo makkelijk kan.
    Sterkte nogmaals.

19. belladimarina

21 mei 2012
    6
    0
    0
    almere
    Hallo meiden,

net thuis van het ziekenhuis vandaan. Ik ben inderdaad helemaal leeg. Mijn man was gelukkig wel met mij mee gegaan, en toen hij een lege baarmoeder op de monitor zag schoot hij vol.

Zelf ben ik nú eventjes emotie loos. weet niet zo goed wat ik moet denken. Het doet me echt heel erg zeer, maar de tranen blijven even achterwegen..

de VK heeft ons aangeraden om over twee weken direct weer te proberen! Omdat mijn baarmoeder nu mooi schoon is, en mijn lichaam nog in standje zwanger staat.. Dus zodra ik weer nieuws heb horen jullie het direct!

Bedankt voor de steun, daar heb ik echt onwijs veel aan gehad!!

xxx Marina

20. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Wat een vreselijk nieuws om te horen :(

Heel veel sterkte aankomende tijd!

Deel Deze Pagina