hallo dames, ik ben op 1 december naar een gyn geweest,alles zag er goed uit.ik was 5 weken en 4dagen zwanger,om 8 uur svonds bloed verlies gehad een twee stolseltjes tot 10 uur svonds daar na is het bloed gestopt. ik ga morgen de gyn bellen voor een afspraak,ik had een afspraak staan op 13/12/06. mijn vraag is wie van jullie heeft zo iets mee gemaakt en als laaste was toch geen mk?
Hoi Mimi, Als het maar een of twee stolseltjes waren en je daarna geen bloedverlies hebt gehad, dan klinkt dat helemaal niet slecht. Ik neem aan dat je een inwendige echo hebt gehad bij de gynaecoloog? Misschien heeft hij wel per ongeluk een adertje ofzo geraakt en heb je daarom dat kleine beetje bloedverlies. Bel gewoon de gynaecoloog als je dat meer rust geeft, want er is niets zo vervelend als deze onzekerheid. Veel succces en geniet nog van je zwangerschap! Marla
hoi marla ja,ik heb inwendig echo gehad en alles zag er goed uit.ik maak mee meer zorg om die stolseltje .volgens mij krijg allen bij een mk.ik heb een mk gehad in oktober toen had ik heel veel van die stolsels en 5 dagen bloed. dank je wel marla
Hoi Mimi, Dat van die stolseltjes, dat weet ik niet. Daar heb ik geen ervaring mee. Wel heeft de gynaecoloog mij verteld dat bloed in de baarmoeder enorm snel kan stollen. Ik zie onderaan je berichtje dat je al een beetje uitgaat van een 2e miskraam. Probeer toch maar en beetje hoop te houden en ga maar niet van het slechtste uit, zou ik je op het hart willen drukken. Dat kan morgen altijd nog wanneer je de gyn belt. Heel veel sterkte morgen en laat je ons weten wat de gyn. ervan zegt? Liefs, Marla
Hoi Mimi, Ik had eigelijk vrijdag bijna hetzelfde als jou alleen dan 3 uur lang en geen stolsels maar wel dik bloed. Ik duim voor ons samen dat het goed zit.
ik ben vandaag naar ziekenhuis geweest,het gaat goed met mijn zwangerschap.het hartje klopt.ik ben vandaag 6 weken zwanger. @marla dank je wel voor je steun,ik vind heel lief van je
Oh Mimi, wat geweldig voor je! En ik zie al dat je je onderschrift gelukkig hebt aangepast en zelfs weer een zwangerschapsbanner hebt. Goed zo! Nou maar genieten, he? Liefs, Marla Sterrekind: Voor jou ook een dikke felicitatie! Ze kunnen een miskraam natuurlijk niet 100% uitsluiten, maar het ziet er heel goed voor je uit!
Ook goed nieuws vor Mimi zie ik! Fijn! Goed om te horen dat het ook wel eens goed kan gaan (wij op dit gedeelte van het forum zien het helaas te vaak niet goed gaan )
Hoi Mimi, Geweldig nieuws! Gefeliciteerd. Hoop echt dat alles goed blijft gaan en dat je er deze keer van kunt genieten. Kike