hoe weet je zeker of alles weg is?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Irene, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Nu heb ik net een bericht geplaatst over bruine afscheiding 2 weken na mijn miskraam. Maar het begint er nu (sinds vandaag) toch op te lijken dat ik niets meer verlies. Als ik geen bloed of bruine afscheiding meer verlies is het dan zeker dat alles weg is uit mijn baarmoeder? En hoe lang kan je het beste wachten om weer te proberen zwanger te worden? Ik ben erg onzeker over alles. Heb net 2 weken geleden de miskraam gehad, maar wil zo graag weer zwanger worden!

2. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoi Irene,

volgens mij lijkt het er wel op dat alles weg is, maar als je zekerheid wilt zou ik toch een afspraak maken bij de vk of gynecoloog, dan heb je ook 100% zekerheid!
    Met deze persoon zou je ook kunnen bespreken of je direct weer zwanger kan / mag worden.

Liefs Jette

3. Kike

Kike Lid

27 nov 2006
    37
    0
    0
    Hoi Irene,

Na mijn eerste miskraam vertelde mijn verloskundige me dat ik direct weer zwanger mocht raken. Praktisch gezien was het handiger een keer ongi te worden, zodat bij een eventuele volgende zwangerschap je bevallingsdatum makkelijker te berekenen is. Maar ik mocht dus weer direct zwanger worden! Wel zei ze dat als mijn baarmoeder niet helemaal schoon was (en ik zou blijven vloeien) ik waarschijnlijk niet zwanger zou raken. Uiteindelijk ben ik in de 3e ronde weer zwanger geworden. Helaas weer mis.

Vorige week ben ik gecurreteerd na een tweede miskraam. In de folder die ik nadien meekreeg van het ziekenhuis stond ook dat ik direct weer zwanger mag raken.

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt, volgens mij mag je dus direct weer zwanger raken.

Groet,

Kike

Deel Deze Pagina