zwanger en alleen geklust op dag eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lelie28, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb een vraagje. Zijn er ook dames die alleen hebben geklust op de dag van de eisprong en zwanger zijn geworden? Ik had namelijk van de week een vette positieve ovulatietest alleen toen hadden we geen gelegenheid om te klussen, dus de dag erna pas geklust. Ben erg benieuwd of er toch nog een kansje inzit. De dagen voor de eisprong niet geklust.

Groetjes Lelie28

2. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen

Geen ervaring, ben onder begeleiding MMM diagnose PCOS.
    Maar hopelijk ben je zwanger;););)

3. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Ach ik ga er niet vanuit, we zijn al zo lang bezig, dat ik er bijna niet meer in geloof... maar wie weet is het een keertje raak zou wel leuk zijn. Jij ook veel succes, hoop dat je snel zwanger bent.

4. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Ik heb alleen op de dag van... geklust (en 5 dg ervoor) maar wel na(een paar uur) de eisprong dus niet net ervoor.
    Heb alleen helaas nog geen uitslag voor je, die hoop ik na 12 feb te krijgen, dat is mn NOD
    Als je het voor de eispong hebt gedaan heb je volgens mij een prima kans!:)

5. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Hoi,

Ja ik weet dus niet of ik er net voor of er net na heb geklust. Na een positieve ovulatietest komt de eisprong binnen 24 - 48 uur. Dus dat kan ik niet echt goed inschatten. Ik weet alleen dat ik die dag een eisprong moet hebben gehad, maar wanneer???? Ik voel het niet hoor. Nou ik duim voor je, spannend!!

6. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op die manier zwanger geworden!!! :D Woensdag tussen de middag een vet positieve ovu-test en donderdagavond pas geklust. Ik dacht echt dat we te laat waren... En ik voelde deze maand ook helemaal niks bijzonders. Toch overtijd en toen maar een testje gedaan!

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb geen ervaring maar ik duim voor je dat het raak is!

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    ja 2x;)

succes!

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Alleen geklust op de avond voor de positieve ovu test, is dit te vroeg geweest?? Of hebben we dan nog kans?Vriendje is nu een weekendje weg...vandaar mijn vraag...

Groeten, MvL

10. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Ik denk dat dit zeker niet te vroeg is. Aangezien de zaadjes van de man een heel aantal uren kunnen blijven leven in de vagina.
    Zelf hebben wij geklust de dag na de eisprong en toch ben ik daarmee zwanger geraakt;)

11. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    hallo Schildpad,

Maar dit is niet na de eisprong, maar ervoor...Ik hoop maar dat het toch nog effect heeft gehad, we zullen zien over twee weken...

Bedankt voor je reactie....

12. music4life

music4life Niet meer actief

ook als je voor je eisprong vrijt kan het raak zijn ,zoals al is gezegd ,sperma kan goed 2 dagen actief zijn

Deel Deze Pagina