Mkd

Discussion in 'De lounge' started by Daan04, Jul 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    #1 Daan04, Jul 8, 2010
    Last edited: Jul 8, 2010
    Hallo,

Ik weet niet zo goed waar dit thuishoort, dus ik plaats hem hier, als hij verkeerd staat hoor ik het graag! :)

Ik wil graag een onderzoek doen en daarin het Medisch Kinderdagverblijf betrekken. Het is voor mijn afstudderproject van mijn studie :). Nou heb ik maandag een afspraak op het MKD hier in de buurt.

Ik heb alleen nog geen onderzoeksvraag... Dus ik was benieuwd of iemand misschien een idee heeft voor een goede onderzoeksvraag.
    Het onderzoek moet gaan over kleuters die meer ´hulp´ nodig hebben binnen het onderwijs dan andere kleuters...

Alle suggesties zijn welkom! ;) Ik zit helemaal vastgeroest.

2. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik kan je niet helpen maar misschien moet je je topic titel even aanpassen.
    Dit zal weinig mensen wat zeggen.

3. girl21

girl21 Niet meer actief

ja lijkt me een goed idee, ik was nieuwschierig, want dacht dat het Meld Kamer Drenthe was haha:)

4. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hmm, ik krijg hem niet aangepast?

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Iets in de trant van:

In hoeverre heeft het medisch kinderdagverblijf een positieve invloed op kinderen met moeilijkheden?

Hebben kinderen met moeilijkheden er echt baat bij om naar een medisch kinderdagverblijf te gaan?

Succes!

6. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Hoe verloopt de overgang van kinderen op een mkd naar een reguliere kdv of school/bso?

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb paard gereden met kinderen van een mkdv , waarschijnlijk de gene waar jij je onderzoek wil doen (assen?) en mijn nichtje zit daar ook op. ik heb zowel met het laagste niveau gewerkt als met hoogste niveau, ken ook een verhaal van 1 die zelf gewoon was maar waarvan de ouders een handicap hadden.
    mocht je vragen hebben mag je me wel mailen of een pb sturen

8. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Zoiets bedoel ik inderdaad! Hier kan ik denk ik wel iets mee!

9. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Is ook een goede! :D

Bedankt dames, ik liep helemaal vast!

10. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik ga kijken in Emmen maandag. Maar t gaat me niet om de informatie over het MKD zelf, daar heb ik al een interview voor gemaakt ;) En dat kunnen ze dan wel beantwoorden denk ik...
    Ik ken zelf ook wel een gezin waarvan het kind naar het MKD gaat, maar ik wil er geen persoonlijke informatie in verwerken :) Maar toch heel erg bedankt!

11. fafje

fafje Niet meer actief

wat betekent het mkd op langere termijn voor kinderen ten opzichte van kinderen die daar niet toe zyn gegaan...

Share This Page