We hebben vanavond de speen meegegeven aan zwarte piet, hebben tegen onze dochter verteld dat er een mooi groot cadeau voor terug komt! Was even paar tellen verdrietig maar dat was snel over en is gaan slapen zonder speen gelukkig (wat ik overigens niet verwacht had) nu zit ik even in dubio over wat we in de schoen ga doen, we hebben alle 5dec cadeautjes al in huis dus het wordt iets daarvan.. We hebben babyborn gekocht met toebehoren, bad,fietsstoel,kleertjes,handdoek ect. Wat vinden jullie hier een passend cadeau bij als ze morgenochtend wakker wordt en netjes geslapen heeft zonder speen
Slim van je! Hier opperde ik dat ook, toen zei ze dat 1 speen mee mocht voor baby piet en 1 dan bij haar blijft.. Ik zou wel iets geven waar ze direct mee kan spelen
Hoi, Hier van de week de spenen voor de babypiet ingeleverd. Heb een jongen, dus er stond een mooie grote betonwagen tegenover. Wist bij mijn kleine dat het cadeau genoeg indruk moest maken. En inderdaad, de volgende avond zonder speen begon hij te piepen dat hij niet kon en ging slapen. Toen ik aanbod om dan de wagen maar weer terug in zijn schoen te stoppen en de speen terug te vragen was dat snel over. Nu nachtje 5 zonder speen en zonder problemen. Als jij ook verwacht dat het morgenavond alsnog een probleem kan worden, dan mag je cadeau best indruk maken
wij hebben het vorig jaar gedaan, ze heeft het er nog over, ze vond het zo leuk!! nooit meer iets over een speen gehoord