Snap probleem niet zo mijn vriend is ook weg geweest zonder mij. En dinsdag vertrek ik met 31 weken zonder vriend , met een vriendin . Eigenlijke plan was zelfs ver weg maar dat mag van gyneacoloog helaas niet. Wil jij ook lekker weg charter een vriendin, je moeder weet ik veel wie en boek ook leuk reisje waar je maar heen wil . Als dat geld kost jammer dan, geeft je vriend ook uit. Is financieel een probleem maak afspraak over uitgaven en deel jou plannen ook mee . Alleen zijn, je moet wel even zonder elkaar kunnen en elkaar de ruimte gunnen . Zeker zo vroeg in zwangerschap en zeker als alles daarbij goed gaat . Jaloezie , boek iets waar jij graag heen wil . Met wie dan ook. Succes
Klopt. En toch is het voor mijn man anders. Hij voelt zich daar thuis, ik niet. Ik ga graag naar de landen, maar dan zit ik liever niet twee weken op de lip van mijn schoonoma of schoonvader, snap je? En na 10 jaar ben ik dat gewoon spuugzat. Ik denk dat daar bij ts ook een punt zit. Zoiets gaat broeien en het wordt steeds frustrerender, ook omdat er veel druk is vanuit de schoonfamilie om vaker langs te komen. Dat we ons zelfs schuldig zouden voelen als we een keer naar Frankrijk zouden gaan, want waarom gaan we niet naar de familie toe? Dus daar erger ik me steeds meer aan en ik zou het dan ook echt niet leuk vinden als mijn man dan weer daarheen zou gaan en mij dan een andere vakantie door d eneus geboord wordt. Ik zou hem zeker wel laten gaan, maar dan niet voor 3 weken EN dat hij ook wel iets doet om het te compenseren voor mij. Ik zou het echt egoistisch vinden als mijn man zou meedelen dat hij 3 weken weg gaat, er vervolgens geen tegenspraak over duld en ook niets leuks met mij wil ondernemen. Dat maakt een relatie niet leuker mi. Gelukkig zou mijn man zoiets niet doen, maar soms ziet hij dingen niet en moet ik dat heel duidelijk maken. Zoals nu dus met de volgende vakantie, dan ga ik echt heerlijk naar een hotel in een land waar ik nog niet geweest ben.
Het gaat er toch om dat to het lastig vindt. Niet omdat anderen dat niet vinden. Ik denk dat je best kan proberen te begrijpen dat dat niet leuk voor haar is als zij zich er niet prettig bij voelt ondanks dat je dat zelf niet zou hebben. Als voorbeeld kan je toch ook begrip hebben als iemand nbelangst heeft of verlegen is zonder dat je het zelf ook hebt. Begrip hebben voor een ander is wat anders dan hetzelfde voelen. Zwanger zijn is ook nieo voor iedereen hetzelfde. Eerlijk gezegd snap ik niet dat hij drie weken weg wil. Een zwangerschap is een spannende tijd. Het gaat niet om verbieden maar dat hij dat zelf niet zou moeten willen. Als er wat gebeurt wil je er bij zijn. Natuurlijk kan er altijd wat gebeuren met iemand maar dit ligt wel anders. Mannen hebben het zo makkelijk dat ze zelf niet zwanger zijn. Ik vind extra steun en toeverlaat in deze tijd echt niet teveel gevraagd. Waarom komt zijn familie niet hier naar toe. Toch ook heel goed uit te leggen. Als mijn man na een weekend weg weer thuis is ben ik erg opgelucht. Het is toch anders als je zwanger bent. Nee ik zou het niet verbieden maar wel heel raar vinden als hij dat zou willen.
Ik snap het best! Ik zou dat zelf ook niet fijn vinden. Nu ik zwanger ben vind ik al lastig als hij een nachtje op stap is (wat hij sowieso al nooit doet eigenlijk). Maar verbieden kan niet, is een volwassen man. Anyways ,ik snap je wel!
Ik zou 3 weken ook echt niet leuk vinden. Ik zou wel zelf voorstellen om hem 1,5 week of 2 weken tentamen gaan en in die andere week samen wat leuks te gaan doen.
Dit dus inderdaad. Mijn vriend zou zelf al niet eens weg willen zonder mij en zeker niet als ik zwanger zou zijn. Nou zouden wij sowieso al niet zolang zonder elkaar weg willen. Ik snap ts wel!
Ik zou het ook niet fijn vinden hoor. Zeker niet voor 3 weken! Ik ga over 2 weken 3 dagen weg naar Duitsland, zou eerst maar 1 dag zijn maar vriend vond dat ik beter 3 dagen kan gaan zodat ik lekker rustig aan kan doen en tussendoor genoeg kan uit rusten, maar zelfs dat vind ik al moeilijk!
Ik snap je. Ik zou het ook niet fijn vinden. Waarom overleg je niet met hem om te kijken of jullie samen bv een lang weekend weg kunnen? Dat hij bv 2 weken gaat. Want ik snap ook dat hij z'n familie graag wil zien.
Ik zou het echt niet leuk vinden en hem met een grote lach uitzwaaien! Ik begrijp best dat familie bezoek erbij hoort maar toch... Ik de hele vakantie werken wanneer iedereen vrij is en op vakantie en kom je s avonds thuis is er niemand waar je ff mee kan kletsen en een drankje doen... Als het nu buiten de vakantieperiode om was zou ik het nog weer anders vinden! Zelf heb ik al heimwee naar mijn ouders als ik weg ben dus misschien ben ik niet een goed voorbeeld Maar kan me goed indenken dat je er stevig van baalt!! Ook als je niet zwanger zou zijn! 3 weken is echt té lang!
Dit! Zwanger of niet, 3 weken zonder elkaar op vakantie (of überhaupt)? Echt niet! Als je het er beide over eens bent, is het natuurlijk een ander verhaal, maar als je weet dat de ander het niet leuk vindt.. Ik snap het 'moet hij dan 3 weken thuis gaan zitten'-argument ook niet zo. Als hij niet naar het buitenland gaat, is dat toch niet de enige andere optie?
Ik vind familie bezoek wel anders. Toeb ik vorig jaar zwanger was is mijn man 8 ,dagen alleen naar zijn ouders gegaan daarna ben ik gekomen nog voor 2 weken. Is het geen optie dat jij bijv een weekje kan gaan?
Ik zou het wel accepteren maar zou het ECHT niet leuk vinden hoor 3 weken vind ik echt zwaar overdreven. Dan zou ik praten als brugman om er 1.5 week van te maken om zo samen nog wat te kunnen doen.