Mladic gearresteerd

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Daan78, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
  2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mooi zo weer een etterbak gepakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Eindelijk na al die jaren is hij eindelijk gepakt!
    En hij is al onderweg naar Den Haag!

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    als je die beelden op het journaal weer ziet, dan lopen de rillingen over mij lijf. Wat afschuwelijk zeg wat er toen is gebeurd... En dat die man zichzelf ook een 'held' vindt... Hopelijk komt er voor de nabestaanden nu een stukje afsluiting als hij veroordeeld wordt. Ben benieuwd hoe het vonnis eruit komt te zien.

5. adi

adi Niet meer actief

kan iemand mij uitleggen waarom hij niet ter plaatse afgeslacht is en de zee gegooid? Ik kan dat beest met mijn blote handen villen...

6. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    @adi,dat is precies wat ik gisteren ook zat te denken.

Hoop dat ie snel naar Den Haag verscheept wordt.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Fijn staaltje opportunisme van Servië.... Zelfs in hun eigen commentaren leggen ze de nadruk op hun wens om lid te mogen worden van de EU, niet op hun wens om een van de grootste oorlogsmisdadigers van de afgelopen 60 jaar voor de rechter te brengen. Voor sommigen is hij nog steeds een held.

Nu maar hopen dat hij niet in de gevangenis het loodje legt, zoals Milosevic, maar dat hij wel een complete rechtzaak krijgt én nog een straf moet uitzitten.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou dit kan echt een hele tijd duren en volgens mij is hij niet in al te beste gezondheid.. dus wie weet.

Maar goed, hij is nu gevangen, blijkbaar is deze man wel het geld van een cel en een proces waard.

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik eigenlijk ook wel. Ik heb heel lang geleden eens een verhaal van een vrouw daar gehoord (op tv). Die moest haar eigen zoon vermoorden, in stukken snijden, koken en opeten..... Ik heb er gewoon geen woorden voor..... Wat ik met die man zou doen als ie in mijn handen zou vallen, kan ik beter niet zeggen.

Deel Deze Pagina