Mm wat moet ik hier nu mee (mannen)

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Je kan ook een vrijgezellenfeest hebben zonder strippers en dat soort dingen, is heel leuk :p

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik vind overigens liegen erover erger dan wat er gebeurd zou moeten zijn hoor.
    En 9 van de 10 keer heb ik gelijk als ik het gevoel heb dat er tegen mij gelogen word.
    Maar ik vraag het daarna nog een keer lief.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahaha ja het kan wel op een gewone en leuke manier natuurlijk, maar je weet maar nooit wat zijn en mijn vrienden in gedachte hebben wat 'gewoon en leuk' betreft.. :p Zie het namelijk wel voor me dat we aangeven dat niet te willen en het alsnog gebeurt met een 'Aaaaah kom joh, het is maar een keertje!'

En dan voorkom ik liever dan dat ik genees. :p

4. Partyrocker

Inderdaad. Wij gaan het ook heel leuk hebben, meiden onder elkaar. Manloos en ZONDER strippers. Nu scheelt het dat ik niet warm of koud word van zo'n bezwete spierbundel die zijn Jan Johannes in mijn gezicht slaat ofzo.

5. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    ohw ja als je dat met hem afgesproken hebt dan heb je daar groot gelijk in. Ik vind persoonlijk een stripper geen probleem maar als je duidelijke afspraken gemaakt hebt van te voren dan moet hij zich daar natuurlijk gewoon aan houden.

Kan het niet zijn dat zijn vrienden dat stiekem toch hebben geregeld en dat hij geen partypooper wilde zijn en het niet aan jou durft te verantwoorden...? (zo steekt die van mij in mekaar namelijk:p)

En verder is liegen altijd uit den boze, maar als iemand voor je stript wissel je daar natuurlijk verder geen woord mee en is dat technisch gezien geen liegen:D Maar bewust iets achterhouden om de goede vrede voor de bruiloft te bewaren (wat ik ook niet goed keur hoor haha)

Ik denk dat je eens goed met hem moet zitten, eerlijk moet zeggen dat je er gewoon een rotgevoel van hebt overgehouden. Dat moet niet de bedoeling zijn als je gaat trouwen en dat je liever hebt dat iemand eerlijk is en fouten toegeeft dan dingen achterhoud en je met geheimen een huwelijk ingaat, das nooit goed.

Sterkte en je komt hier best wel uit!;)

6. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oeff zou ik ook absoluut niet waarderen... Maar mannen zeggen idd vaak wat je wil horen ben ik wel achter.. "Anders zou je mss boos worden" duh! Ben erg benieuwd!

7. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik zou me er niet teveel zorgen over maken als ik jou was. Ik zie het wel voor me dat iemand zijn shirt omhoog trekt en dat een(bar)meisje met haar nagels van boven naar beneden krast. Hij is ja de 'vrijgezel'.

Vind wel dat je je er wel erg druk over maakt. Tot aan lastig vallen van de barmedewerksters. En je gaat met hem trouwen?

8. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Maar waarom liegt je man dan tegen jou?
    En hoe kan je iemand vertrouwen als die tegen je liegt?

Voor mij zou dat onaanvaadbaar zijn binnen in een relatie.
    Zo ga je toch niet met elkaar om?
    Vind het een beetje kleuterniveau eerlijk gezegd.

9. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Haha, op o ze vrijgezellenfeesten hadden wij ook geen strippers. Beide geen behoefte aan. Gelukkig luisterde onze vrienden naar ons e. We hebben echt een hele leuke tijd gehad. Ik snap dat stripper gedoe nooit zo, de meeste zijn niet eens knap:p

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik zou het niet leuk vinden maar ooit heeft mijn vriend in zijn boxer short op de bar gestaan..
    Hoe dat gekomen is weten we allemaal niet meer ..

11. Partyrocker

Ja er zijn wel tig dingen op kleuterniveau.

Omdat hij bang is dat ik kwaad word als ik iets hoor wat ik niet wil horen misschien? Daar zijn er namelijk ook genoeg van. ;)

Ik zeg niet dat het een stripper is geweest, maar misschien maakt hij het wel allemaal minder erg dan wat het was om dezelfde reden

12. Partyrocker

Dat zijn nou dingen waar ik om zou kunnen lachen! :D en waarom ook niet toch?

13. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Maar dan is een kras op een buik zo gezet

14. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Dat kan ik dus totaal niet voor me zien eigenlijk. Vind het verhaal dan ook erg ongeloofwaardig, wie zet nu bij een ander krassen op z'n blote bast? (wat voor 'barmedewerker' ben je dan?) :(

15. Metire

Metire Niet meer actief

waarom zou hij het toelaten dat een of ander barmeisje zulke lange krassen maakt, notabene tot zijn boxer? Zo hard krabben dat er ook daadwerkelijk krassen achterblijven doet pijn!! Waarom zou hij haar dan door laten gaan tot zn boxer.. vlakbij zn geliefde edele delen? Ik vind het vaag..

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hmmm, nu ik dit allemaal zo lees ben ik blij dat mijn kerel niet zo'n feester is. Op zijn vrijgezellenfeest gaat hij hoogstwaarschijnlijk gamen met zijn buddy's. Ik stik al van de jaloezie als hij een avondje zonder mij uit zou gaan, hahahaha. Nu doet hij dat ook helemaal niet en interesseert het hem geen snars want hij vind er geen fluit aan. Ik kan mij echter niet indenken hoe ik zou reageren, waarschijnlijk kwaad, verdrietig, boos en jaloers.

En die krassen? Ik had ze doorgetrokken tot een stukje daaronder ;)
    Wedden dat hij dan gaat praten?

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Snap niet waarom je het wel zou accepteren omdat je gaat trouwen en het voor het vrijgezellenfeest is, terwijl je gehuwd of ongehuwd nooit zou accepteren dat een of ander wijf met haar poten aan je vent heeft gezeten. Alsof zo'n feestje een excuus is.

18. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Had hij toevallig jouw décolletéjurk aan?

19. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

als mijn man dit zo had gedaan dan had hij ook met een goeie uitleg mogen komen en zo niet is daar het gat van de deur.
    ben wat dat betreft heel makkelijk, ik blijf van anderen af en laat andere niet aan mij zitten en dat is bij hem ook zo.

20. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hahaha :p dan konden ze wel makkelijk krassen maken

Deel Deze Pagina