Mm wat moet ik hier nu mee (mannen)

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Inderdaad! Ik vind het sowieso stom dat er dingen verboden worden op een vrijgezellenfeest. Als mijn vent blij zou worden van een stripper dan regelen ze dat, kan mij het schelen. Maar goed, échte vrienden weten waar ze iemand wel/niet blij mee kunnen maken op ZIJN vrijgezellenfeest. Want dat is het, het draait om degene die gaat trouwen en niet wat een ander wel of niet leuk vind.

Ik denk dat jou kerel gewoon de waarheid niet durft te vertellen omdat hij weet dat je kwaad word.

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Bizar!! Hoorde net ook een verhaal van vl. Een vriend van hem was op een bbq waar ook zon griet zat die eerst op z'n schoot begon te rijden, vervolgens d'r helemaal uitgekleed had en hem ook oraal bevredigde... Nou was het een bbq met alleen maar jongeren en de relatie van de jongen waarbij het gebeurde zat absoluut niet goed maar dan nog.. Hoe kan zon griet zichzelf verlagen??
    Niet mijn soort feestjes... Rest van de mensen hadden het de volgende dag op fb over en schijnt dat zelfs de foto's er op hebben gestaan... Brrrr

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Uhhh dat snap ik dus ook niet?
    Lekker lijf ofzo?
    Sadistisch trekje?
    Beledigd dat hij de eerste keer omdraaide toen ze zelf even wou kijken? Geen idee... :(

4. Partyrocker

Ooo jak. Het zou je vent maar zijn.
    Dan zijn die krasjes toch niet zo erg ineens :p.

5. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ik persoonlijk vind jou ook onzeker overkomen. Voor bijna elke poep en scheet wordt er een topic geopend.
    Jouw mening is dat je meerdere meningen nodig hebt of advies wil, maar het is toch jouw dag? Boeit jouw het wat voor haar, schoenen, nagellak, luchtje je draagt of aandoet?
    Als mensen dan zoals nu hetzelfde denken als ik, dat je hier ook onzeker mee overkomt..... Waarom trouw je dan met hem?

Blijkbaar vertrouw je hem niet voor de volle 100% anders had je hem gelijk gelooft en zeker niet een persoon ingeschakeld om uit te vogelen of hij eerlijk is.

Als ik dat bij mijn vent deed, zou die serieus teleurgesteld zijn. Maar nogmaals, dit is mijn mening en hoe het op mij over komt...

6. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    En gelijk heb je! Maar hij had dus ook kunnen zeggen dat een vriend het voor de grap had gedaan. Feit is dat als hij eerlijk zegt dat een meisje dit gedaan heeft dat hij daar wel eerlijk over is.
    Maar ik zou het ook echt haarfijn uitzoeken hoor, onzeker of niet anders blijft het toch aan je knagen. Uitzoeken, om lachen (hoop ik), afsluiten en met een goed gevoel je huwelijk in gaan.

En degene die zeuren dat ze niet moet zeuren, heb wel vele ergere topics hier gezien van anderen.

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Helemaal mee eens!

8. Partyrocker

Tsja...
    Dat mag je voor de rest ook prima denken. Ik geef anders net de duidelijke uitleg en daar mag je ook genoegen mee nemen. Ik vind het leuk om te weten en als je je irriteert aan mijn poep-en-scheet topics. Dan moet je er vooral voortaan maar met je muis overheen glijden. ;)
    Onzeker ben ik namelijk op zeker niet :), maar goed. Dat KAN je ook niet beoordelen, want je kent me verder niet.

Nu gaan we gewoon weer gezellig on topic.

Vriend heeft krassen, we weten nu hoe, maar waarom ? :D

9. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Was ook geen vrijgezellenfeest maar een ""normale"" bbq waar de rest van het jaar nog over gesproken werd. Erge is, die kerel zuipt zich helemaal lam en loopt dan tegen iedereen te verkondigen dat hij bij z'n vrouw weg gaat maar ondertussen erbij blijven.. Zij weet dat ook.. Ja je hebt rare mensen!
    M'n vriend moest gister met hem weg maar heb wel even moeten slikken en was ook blij dat die af en toe effe apte ;) onzeker? Kan! Lekker belangrijk :D

Enne over die nagels... Tja als die een lekker lijf heeft zou een normale griet het alleen denken maar denken en doen zit toch wel een verschil in... Weten ze wie het is?

10. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    +1, als je der zoon probleem mee hebt moet je niet kijken :)

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Tinateenslipper ,

Eerlijk gezegt denk ik dat het forum daar juist voor is .
    En vind ik het juist goed als iemand hier om meningen vraagt anders zou dit forum niet bestaan .
    En zelf doe ik het ook regelmatig .
    Vind het een beetje overkomen alsof je je er aan stoort ?

On topic , het verhaal is ongeloofwaardig . Maar de meest ongeloofwaardige verhalen blijken vaak waar te zijn .
    Ik vind het niet onmogelijk . Dat meisje was misschien aan het grappen met haar vriendinnen hoeveel mannen ze zou kunnen krabben of weetikveel . Klinkt gek maar ik vond dat soort rare dingen in me jongerejaren soms best grappig als ik wat op het.

12. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jemig zeg dan niks ;)
    Wat kan jou het nou schelen, misschien opent ze straks een topic over het ondergoed wat ze gaat dragen.. Als ze dat leuk vind laat d'r lekker... Alsof een topic over schaamhaar scheren of waar was jij je van onder mee wel zo boeiend zijn.

En onzeker of niet... Wat maakt dat uit? Denk als je genoeg in je leven mee maakt in relaties dat er al vrij snel een onzekerheid in je zit.

13. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Dat zal best, maar je weet echt wel of je je vent kunt vertrouwen of niet. Laat ik het dan zo zeggen: Jij gaat toch niet voor niks met hem trouwen. Als je je serieus afvraagt of hij hierover liegt en iets heeft uitgevreten wat over jouw grenzen heen gaat, dan zou ik me afvragen of het wel zo'n goed idee is om met iemand te trouwen die je niet vertrouwt/kunt vertrouwen.

Tuurlijk zijn er een heleboel mannen die hierover zouden liegen, maar als dat vlak voor en bruiloft gebeurt waar die vent zelf voor kiest dan is hij een ongelofelijke klootzak en vergis je je behoorlijk in hem. Vandaar dan ik er in dit soort gevallen vanuit ga dat wanneer men ervoor kiest om te gaan trouwen en dat beide heel graag wil, hij zich vast netjes heeft gedragen. Heeft niks met makkelijk te maken volgens mij.

14. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik denk dat het de waarheid is wat jou toekomstige man vertelt.
    Je moest eens weten hoeveel jaloerse vrouwen achter mijn man aan hebben gezeten en wat voor verhalen ze allemaal aan mij hebben geprobeert te verkopen.
    Echt tegen het enge aan hoor.. ;)
    Ik denk dat sommige vrouwen het leuk vinden om te stoken in relaties, vooral (bijna) getrouwde mannen zijn erg intressant voor zulk soort vrouwen vaak. Waarschijnlijk heeft ze het expres gedaan, puur om te stoken..
    Al kent ze jou verder niet eens.

15. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik naar mezelf kijk zou ik me er niet druk om maken maar goed dat ben ik he.
    Jij kent je partner het beste, tuurlijk het is misschien niet leuk maar is het echt een reden om jezelf ergens druk om te maken?
    Wij hebben 3 weken geleden ons vrijgezellenfeest gehad, ik ben 28 weken zwanger dus voor mij was niet zoveel spannends geregeld;) maar voor m'n aanstaande hadden ze goed hun best gedaan hoor. Hij moest ook allerlei opdrachten doen natuurlijk met andere vrouwen, ach het hoort er een beetje bij denk ik dan...
    We hebben het er van te voren ook over gehad wat als je een striptease krijgt, ik had zoiets laat je niet kennen, je hoeft geen aktieve houding aan te nemen maar hoe meer jij je gaat verzetten des te harder gaan die gasten je uit de tent lokken. Zo gaat dat denk ik als er wat gedronken wordt.
    Ik snap je gevoel maar probeer het wat te relativeren meid, jullie gaan trouwen laat zoiets kinderachtigs niet uitlopen in een ruzie.
    Succes en een hele mooie trouwdag toegewenst!

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Maar je hebt van die types... Ik had ook zo'n meid in de klas die naar mijn vriend liep te lonken.. Ze hoefde hierna niet meer bij mij aan te komen.. Bekijk het lekker. (Was nog onschuldig maar wad redelijk jaloers ingesteld vroeger) hihi

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nou ik snap je dus wel. Ik wilde ook geen stripper op het vrijgezellenfeest van m'n man, absoluut niet. Dus ook geen geintjes als dit. Júíst omdat je gaat trouwen is het nergens voor nodig om nog eens met je tengels aan zo'n vrouw te zitten.
    En dan opmerkingen als 'hij trouwt toch met jou' zeggen helaas ook weinig. Van dichtbij genoeg gezien, onder de gehuwde stellen.

18. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    jij zegt altijd zulke slimme dingen... maar ja dat kan niet anders ook:p goeie familie zeker? ( en als je nou nieuwsgierig bent pb maar even dan)

19. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Ik snap je wel :) vind alleen wel dat je te ver gaat in het willen uitspitten van de hele situatie.

Je concentreert je ontzettend op die krassen en het hoe waarom, wie etc.

Ik ken trouwens wel bardames die dat soort grapjes zouden kunnen maken. En kun je er gewoon niet op vertrouwen dat dat het is? Een grap, alcohol, een meisje die hem voor de grap bekrast? Er zijn tientallen scenario's te bedenk maar als hij zegt dat er verder niks gebeurt is en je vertrouwt hem. Laat het gaan.

Heeft ie verder een leuke avond gehad?:)

20. Partyrocker

Dat vind ik dus ook! Een leuke avond met de gasten hoeft toch niet te betekenen dat er gelijk seks in het spel moet zijn?

Deel Deze Pagina