Mm wat moet ik hier nu mee (mannen)

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Verder prima hoor! Beetje lachen, wat drinken. Overdags hebben ze hem in een apenbak over een hindernisbaan geschopt, smiddags paintballen en BBQen en daarna dan even douchen/omkleden en stappen. Hij is dus de hele dag in de weer geweest haha. En nu moe, maar zoonlief heeft daar geen medelijden mee.

2. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik snap dat echt niet. Omdat je in je eigen omgeving een aantal smeerlappen hebt meegemaakt die hun vrouw of aanstaande bedonderen betekent nog niet dat we er maar vanuit moeten gaan dat de vriend van ts ook een onbetrouwbare zak is. Ja, het gebeurt, maar in mijn beleving mag je er altijd nog vanuit gaan dat je eigen vent zich wel gedraagt. Behalve als je duidelijke aanwijzingen hebt dat dat niet het geval is. Behalve het feit dat er vreemde vrouwen bestaan die geen normen en waarden hebben en denken dat ze zomaar aan alle mannen kunnen zitten, kunnen vrienden met wat bier op de boel ook flink opstoken. Dat betekent helemaal niet dat er iets is gebeurt waar de man in kwestie iets verkeerd heeft gedaan.

3. Tja, ik vertrouw mijn man ook volledig, maar als hij morgen thuiskomt met lipstick op z'n overhemd, ontzettend naar parfum ruikt of met krassen op z'n buik, ga ik toch ook twijfelen, en dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Of we morgen, volgende week of over een jaar gaan trouwen, of al 20 jaar getrouwd zijn, verandert daar niets aan.

Iemand vertrouwen is niet te makkelijk, nee. Zeggen dat iemand te vertrouwen is, alleen omdat hij met je wil trouwen, is dat in mijn ogen wel. Ik vind dat je, als je vent thuiskomt met krassen op z'n buik en je vraagt je stevig af wat er in godsnaam gebeurd is, niet wantrouwend bent, ik vind je juist ontzettend naief als je het allemaal wel goed vindt en het verder negeert.

4. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk joh, hij heeft toch gewoon een leuke dag/avond gehad! Er hoeft toch helemaal niks geks gebeurd te zijn. Tja hij heeft krassen op z'n lijf staan, kom op we weten toch allemaal hoe sommige meiden/dames zijn...
    Wat al gezegd werd sommige meiden kicken erop om wat olie op het vuur te gooien... Maar wat voor uitleg had je partner dan, ik heb niet alles gelezen dus sorry als je dat al gezegd hebt...
    Ik zou er echt niet te zwaar aan tillen meid.
    Het heeft op hem waarschijnlijk helemaal geen indruk gemaakt.

5. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mee eens!

6. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Wow ts, ik vind dat je behoorlijk ver gaat in het uitpluizen van 'de waarheid' je vent vertelt zijn kant van het verhaal, is dat niet genoeg?

Is het echt zo belangrijk om te weten wie die meid is en waarom ze dat deed? Verandert dat iets? En als je dat te weten komt, wat ga je dan doen?

Waarschijnlijk waren ze in een gekke bui en een beetje drank op en dan doen mensen wel eens rare dingen. Maar hij heeft zich netjes gedragen en toen dat meisje te ver ging is hij van haar weggelopen. Is dat niet genoeg informatie?

Als mijn man zo dingen ging uitpluizen nadat ik hem eerlijk mijn kant van het verhaal had vertelt zou ik erg teleurgesteld zijn. Straks krijg je nog ruzie vlak voor je bruiloft. Dat zou toch zonde zijn en onnodig.

En je zegt wel dat je je vent vertrouwt maar door het zo uit te willen pluizen kom het juist over alsof je hem niet vertrouwt.

7. Partyrocker

Tsja, wat kan ik zeggen.
    Ik neus graag.
    Een FBI agent is er niks bij...
    :p

8. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik zou er in dit geval een beetje mee uitkijken. Ik denk niet dat je vent blij met je is als hij erachter komt dat je zo bezig bent.

9. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik snap wat jullie bedoelen hoor, maar aangezien er geen sprake was van lipstick oid en de vriend van ts gewoon heeft aangegeven wat er is gebeurd. Dan is het toch alleen maar een kwestie van: geloof/vertrouw je hem of niet? Misschien ben ik gewoon een tikkeltje naïef in dit soort dingen of wil ik dan te graag dat alle mannen eerlijk zijn, dat kan natuurlijk :)
    En ik zeg ook niet dat ik mijn man niet flink op z'n donder zou geven als ie zo thuis kwam, hoor! Maar ik zou hem zeker geloven als hij met zo'n uitleg kwam. Behalve als hij bijvoorbeeld eerder was vreemdgegaan oid.

10. Partyrocker

Ooo dat weet hij hoor.
    Trouwens. Zo bezig bent. Ik vraag een vriendin van mij wie dat wijf was en dat mag ik best wel weten.
    That's all folks

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hmmm, ben ik dan zo'n rare die daar dus echt helemaal niets zou achterzoeken??? Ik zou daar dus echt niet wakker van liggen, wat iemand met haar nagels heeft gedaan op een vrijgezellenfeest. Ik geloof dat ik iets in de trant van "goh ... was gezellig zeker"... zou zeggen en that's it.

Maar daarentegen vertrouw ik mijn vent dan wel, en hoeft hij ook niet te liegen omdat ik wellicht boos zou kunnen worden. Hij komt thuis, ligt naast mij in bed iedere avond dus ja ... waar moet ik me dan zorgen over maken?

12. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Helemaal mee eens....

Als mn man zijn verhaal zou vertellen zou ik hem geloven en niet gaan navragen wat er nou echt is gebeurd... en dan nog een x en nog een x en dan ook nog eens aan een barmeisje...

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Het lijkt me zoveel energie vreten als je ieder woord wat je vent zegt in twijfel trekt en gaat uitpluizen

14. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Nee ik ben net zo raar ;)

15. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Nou, ik doe net zo raar met jullie mee hoor. :D

16. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het sowieso belachelijk een stripper. En waarom is het zo dat het moet kunnen op een vrijgezellenavond. Als mijn vriend een stripper wil dan had ie dat maar moeten doen voordat hij een relatie begon met mij. Ik vind dat wanneer je een relatie hebt dat soort geintjes niet hoeven. Een vrijgezellenavond vind ik geen excuus.

Een vrijgezellendag kan toch ook gewoon betekenen een leuk dagje weg met de mannen, waarom moeten daar dingen worden gedaan als een stripper inhuren.

Dit kan als bazig overkomen, maar ik zou er ook echt niet blij mee zijn.

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hier ben ik het opzich wel mee eens,

maaaaaaaaaaar als mijn kerel met krabben thuis zou komen met een of ander vaag verhaal, dan zou ik ook not amused zijn, een ander heeft gewoon met zijn/haar tengels van mijn kerel af te blijven, net zoals een ander met zijn/haar tengels van mij af moet blijven, dat heet respect voor elkander. en het verbaasd mij ontzettend hoeveel mensen er zeggen ach vrijgezellenfeestje, daar hoort een stripper bij, wat een onzin.

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik snap dat je wil weten wat er gebeurd is, je aanstaande heeft zijn verhaal gedaan. Geloof hem hier dan ook op, vind het persoonlijk nogal kinderachtig dat je dit werkelijkwaar tot op de bodem gaat uitzoeken. En zelfs dingen gaat testen?

19. Partyrocker

Hahaha neem me aub allemaal niet zo letterlijk hoor ;) dat is echt nergens voor nodig.
    Heb navraag gedaan bij die vriendin van mij.
    Tijdens het stoeien even teruggekratst omdat hij mij krabbelde. Nou.. dat was het.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Blijkbaar is het wel nodig, want anders open je hier toch geen topic over en doe je geen navraag?:(

Nogmaal ik begrijp dat je wil weten hoe en wat, maar hij heeft het je verteld. Laat het dan gewoon los.

Deel Deze Pagina