Mm wat moet ik hier nu mee (mannen)

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nou nee, het is niet nodig om dingen uit te lichten en te vergroten die ik zeg.
    En navraag doe ik zeker ja. Ik ben sowieso wel nieuwsgierig naar het mokkeltje wat zo graag haar nagels in mijn vent wilt zetten.

Overigens had ik al navraag gedaan voordat ik echt met hem gepraat had hoor. Toen ik nog mijn twijfels had over hoe het gebeurd kon zijn. Daarover opende ik het topic ook.

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, ik zit daar anders in. Hij is mijn man, ik ben met hem getrouwd, we hebben enorm veel respect voor elkaar ... maaaarrrr hij is niet mijn exclusieve eigendom. Als hij naar een stripper wil kijken ... be my guest. Ik ben ook wel eens naar de Chippendales geweest. Als iemand hem wil aanraken ... echt, ga je goddelijke gang. Ga je raampjes kijken op de Wallen ... echt, veeeeel plezier. Zolang je binnen de lijntjes kleurt, je rits dichthoudt, kan ik er gewoonweg niet van wakker liggen.
    En als zijn verhaal zou zijn dat een barmeid d'r nagels in zijn bast heeft gezet ... ja, waarom niet. Ik zie niet in waarom dat vaag moet zijn of waarom ik hem dan niet zou geloven.

Ik vertrouw hem, hij komt thuis, slaapt thuis ... kijken mag, zolang hij maar thuis komt eten. Hij is niet bang voor mij, ik niet voor hem. Als hij mij iets vertelt, dan hoef ik dat niet in twijfel te trekken, als ik hem iets vertel, hoeft hij dat niet in twijfel te trekken. Ik ga me zorgen maken als hij me niets vertelt ....;)

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik reageer gewoon op wat jij neer zet, vergroot niks uit oid. Zo staat het toch door jouw zelf geschreven. Snap het probleem dan ook niet echt, zeg alleen dat je het moet laten rusten. Relax!

4. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Ik vind het verhaal van je aanstaande man een beetje vaag, maar ik vind het ook vreemd dat je je man dingen zou moeten verbieden. Dat klinkt niet echt gelijkwaardig. Ik vertrouw mijn man en denk gewoon dat hij weeg waar mijn grenzen liggen op allerlei gebied.

In sommige gevallen klink je nog zo jong, ik heb geen idee hoe oud je bent hoor. Je kunt mensen op internet voor alles om advies vragen, maar het blijft uiteindelijk je eigen beslissing wat je doet of hoe je met iets omgaat.

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    +1
    Ik vind dat je het mooi verwoord hebt. Zo denk ik er ook over!

Het lijkt weleens dat vrouwen denken dat mannen in het uitgaansleven de meest welwillende, bloedmooie vrouwen tegenkomen en dat dat in de wereld daarbuiten uitgesloten is.....
    Wake Up!!!

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Klinkt heel naar! Een gek verhaal... Ik zou er ook niet zo van gediend zijn. Daarom vrees ik altijd die mannen-vrijgezellenfeestjes!

Terwijl ik altijd maar suf loop te mozaïeken, laten zij zich beklimmen en bekruipen door strippers en wat al niet meer....
    Ik opperde dit jaar nog bij het vrijgezellenfeest van mijn zusje om naar de Chippendales te gaan, de ultieme wraak... Maar helaas.

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0

:D

Ik vind ook dat mijn partner niet mijn exclusieve eigendom is, hij maakt zijn eigen keuzes, maar als hij thuis zou komen met krassen over zijn lijf, zou ik ook gek worden. Beetje conflict tussen rationeel en emotioneel denk ik.

8. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Helemaal mee eens!

9. Papaver

Papaver Niet meer actief

Daar ben ik het mee eens. Daar komt bij, geen weldenkend mens gaat een kerel toch lopen bekrassen? Wie vindt dat nou leuk of lekker? Dat doen echt alleen strippers en tja dat hoort dan mss een beetje bij een vrijgezellendag?

10. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vraag me af of de vrouwen die nu "zo perfect" willen overkomen en roepen "mijn mag dat wel" ooit een relatie hebben gehad waarbij hun expartner vreemd is gegaan?

Gewoon nieuwsgierigheid...

En ts laat degene die zitten te zeuren over het feit dat jij ligt te zeuren (hun woorden en niet de mijne want vind dat je groot gelijk hebt) maar mekkeren... Je bent niet verplicht om een topic te lezen en sommige zitten nou eenmaal hier om woorden in je mond te leggen en dingen giga uit te vergroten..

Ben benieuwd of je inmiddels meer weet!

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Sterker nog... Ik zou het een goed excuus vinden om hem er oneindig mee te plagen en te zieken :)

Moet ie maar zorgen dat hem het niet gebeurd... De gevolgen zijn compleet voor hem :)

12. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Jeetje, Partyrocker wil gewoon ff de ei kwijt.. Reageer dan niet als je het "vreemd" vind..

13. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Mocht het een stripper zijn geweest kan hij dit toch beter toegeven. Leuk is het niet dan, maar niet zijn schuld. En lijkt mij de fijnste verklaring om te horen ookal was je er tegen.

Met mijn man besproken en die vind het ook een raar verhaal. Hij gokt ook een stripper. Hij is net als ik van mening dat je in een relatie afspraken maakt en je daaraan houdt. Hij vind ook dat als de aanstaande bruid aangeeft moeite te hebben met een stripper voor haar partner je hier als echte vrienden rekening mee houdt. Maar feit blijft dat als het een stripper was hij hier zelf weinig aan kon doen.

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, ik heb een ex gehad die me belazerde.

15. Papaver

Papaver Niet meer actief

Helaas heb ik die ervaring wel ja met vreemdgaande mannen. Zou bijna zeggen: wie niet ;)

16. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ja vind ik ook ben ook meer van mening dat men maar wat zegt om partyrocker geen gelijk te geven

meid je heb groot gelijk, ik zou ook het fijne ervan willen weten noem het wat je wilt ik noem dat zelf bescherming ;)

18. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Eh ja, ik ben schaamteloos bedrogen en vernederd tot op het bot in het verleden. Maar mijn lief is die kerel niet en verdient het niet dat ik hem steeds voor de voeten gooi wat hufter X mij heeft aangedaan. Daarnaast heb ik een blind vertrouwen in mijn lief. Wij denken over dit soort dingen hetzelfde.
    Ik kan me werkelijk niet druk maken om strippers etc.
    Dat zal voor sommige mensen misschien gek klinken maar ik heb er gewoon geen probleem mee.

19. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat zeg ik ook niet dat je dat voor z'n voeten moet gooien... Vroeg het me gewoon af :)

20. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @shopaholic: zo had ik het ook niet opgevat hoor. Ik vond in het begin wel lastig om weer een relatie aan te gaan en weer iemand te vertrouwen. Ik daarom dat mezelf toen steeds ingeprent dat lief niet hufter X is. Dat bedoelde ik te zeggen, misschien wat onhandig verwoord ;)

Deel Deze Pagina