hallo ik wilde even vermelden dat ik in het mmc in veldhoven onder behandeling stond voor zwanger te worden. en jullie zien het het is gelukt eindelijk na twee jaar! ik wil even een compliment geven aan dit ziekenhuis ik heb het super goed ervaren ze waren stipt,vriendelijk, zorgzaam, meelevend,maar ook een luisteren oor. kortom mijn ervaring hier was super op de afdeling biometrie en ook op de afdeling gynocologie ik ga ze morgen het goede nieuws vertellen en neem een grote taart mee! hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger en worden jullie met dezelfde klantvriendelijkheid geholpen groetjes puck
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!! Super dat jij er zo tevreden over bent. Ik ben helaas heel erg ontevreden en vind dat dat ook moet worden gezegd.. Ze hebben mij helaas met PCO en vooral met te korte luteale fase niet de juiste behandeling gegeven, wilden dat laatste niet behandelen en ben toen ook overgestapt ergens anders naar toe en was daar binnen 2 maanden zwanger, geen toeval, maar omdat ze in het mmc zoveel hadden laten liggen, niet de goede medicijnen en behandeling gaven, bloedwaardes controleerden maar niets met de uitslag deden, ik moest overal zelf achteraan. Op biometrie zijn mensen die medicijnen voorschrijven en daar niet voor bevoegd zijn, geen duidelijke antwoorden konden geven en niet accuraat waren.. uitspraken deden die achteraf niet klopten enz.. Ik ben wel heel tevreden over de lieve secretaresses van biometrie! Ik heb in een jaar tijd ook alleen maar mensen gezien die opgeleid zijn echo's te doen, en allerlei uitspraken deden, waar ze niet toe bevoegd waren, een gyn zag ik nooit, of ik moest er zelf om vragen. Nogmaals ben blij dat jij zo tevreden bent, maar vind ook dat anderen die overwegen daar heen te gaan dit ook moeten weten.
Proficiat met je zwangerschap, het is je zo gegund. Ik ga 'op IVF' bij het MMC. Eerder daar ook IUI gehad en inderdaad ook tevreden over de behandeling en bejegening. Eerder was ik voor een orienterend gesprek in een ziekenhuis in Tilburg waar ik erg ontevreden van terug kwam. Toen ik dat meldde op een ander topic kreeg ik reacties van dames die daar weer juist wel heel tevreden waren. Zo zie je maar dat dat voor een ieder kan verschillen. Feit is dat jij zwanger bent en dat dat een hele onvoorstelbare grote taart waard is. Geniet ervan!!! Dat je maar een zorgeloze zwangerschap tegemoet mag gaan. Lola2
Puck, gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat geeft hoop. Milla, wat jij schrijft kan ik me bijna niet voorstellen zeg. Ongelooflijk dat jij het zo anders ervaart. Ik ben onder behandeling bij het MMC Eindhoven maar moet regelmatig even bij de biometrie in Veldhoven langs. En ik vind het ook super, in beide ziekenhuizen trouwens!
mila wat vervelend dat je het zo ervaren hebt zo zie je maar dat het altijd anders kan. je moet ook een klik met de mensen hebben. en dat iedereen het anders kan ervaren. en ja die secetaresse is echt super vriedelijk met dat blonde staartje bovenop die is altijd vrolijk en melevend. lola:fijn dat jij ook tevreden bent duches succes daar
Thanks, ik ben er toevallig vanochtend nog even geweest en heb extra uitgekeken of ik een hele blije dame zag met een taart....