MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Ila : Ja was echt verrast vanmorgen haha online waren ze nog dus zullen komen morgen of overmorgen.
    Ik was van plan om volgende week dinsdag te gaan testen. Dan zit ik op 12 dpo. En 14 dagen na pregnyl. Die slag wou ik nu wel om de arm hebben.

2. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Wauw, superknap dat je zoveel geduld kan opbrengen! Ik dacht zelf aan vrijdag of zaterdag al. Ik weet van mezelf dat ik me echt niet kan inhouden :oops::rolleyes:.

Mauzy82 vindt dit leuk.
  3. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja wil echt wel eerder gaan kijken maar ben zo bang voor die pregnyl . Heb 4 testen dus kan wel vanaf 10 of 11 dpo. Dan maar elke dag testen is ook een optie. Want eenmaal getest kan ik geen dag meer overslaan :roflmao:

Ila vindt dit leuk.
  4. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.584
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik ga heel hard duimen voor je! :)

5. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Lief! Thanks!

6. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.584
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Hihi grappig dat zoveel meiden vroeg durven testen. Ik durf het gewoon niet, haha.. stel het dus altijd uit :oops:.

Maargoed ik laat morgen weten hoe de echo is gegaan!

Sab88 vindt dit leuk.
  7. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.584
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Spannend! Duimen draaien weer :thumup:

8. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.584
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Komt vast goed meid! Vruchtje is zo inieminie klein nog! Meetfoutje is inderdaad zo gemaakt!

9. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.584
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik heb vandaag gewoon de normale action testen gehaald.. lekker goedkoop :rolleyes:

Mauzy82 vindt dit leuk.
  10. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

❤ danke

11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja ergens heb je gelijk ! Laat er hcg is dan verschijnt daar ook een streep op idd.

12. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ik ben altijd zo verrekte nieuwsgierig. En daar loop ik weer tegen zo'n k*t ik ben bijna niet te zien lijn aan. En danu t wachten op de volgende dag met de twijfel krijg k nu wel of geen streep. Is wel slopend. Voor t zelfde geld zit ik t wel uit tot 12 dpo da vind ik niet vreselijk vroeg maar 2 dagen voor NOD.

Snoepjes vindt dit leuk.
  13. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hahaha ik ben zo vreselijk daarmee. Ik test toch steeds ook al wil ik dat iedere maand proberen niet te doen. En het is niet dat ik al vaak heb kunnen turen ofzo, altijd gewoon witter dan wit... Whaha maar leer het niet af!

Mauzy82 vindt dit leuk.
  14. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Bij mij was dat iedere ronde anders. De ene ronde testte ik op nod, de andere ronde 2 dagen ervoor en soms liet ik zelfs gewoon mijn menstruatie doorkomen.

Maar om de 1 of andere reden was ik het de laatste ronde echt kotsbeu van steeds witte streepjes te zien. Ik heb die dag nog liggen zagen tegen mijn vriend dat ik rot ben vanbinnen, dat ik nooit mama ga geraken, dat ik beter een kind kan adopteren,... :roflmao: Dus toen heb ik uitzonderlijk 4-dagen voor nod getest :rolleyes:

Mauzy82 vindt dit leuk.
  15. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Wat goed dat je minder werkt en probeert weer alles op een rijtje te krijgen. Gaat geen makkelijke tijd zijn maar het gaat wel de goede kant op daarna. Sterkte!

16. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Sterkte Memmiee! Wat jij nu voelt had ik pas ook, nu gaat het weer even... *knuffel vanuit hier ook al voel je er geen reet van*

Snoepjes vindt dit leuk.
  17. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.584
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Dikke knuffel terug meis! Had nog niet op je gereageerd, sorry. Fijn dat je je ietsje beter voelt. Ga zo duimen dat jullie laatste poging een beebje gaat opleveren!

SummerB vindt dit leuk.
  18. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Zo ik ben weer bij, had geen melding gehad dus dacht dat jullie allemaal druk waren :roflmao:

Wat betreft de zwangerschapstesten, ik open ze niet. Vind het natuurlijk super leuk voor jullie maar wil mezelf ook niet steeds kwellen. Dus sorry als ik ongeïnteresseerd over kom, bedoel het niet zo!

19. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.584
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Heel herkenbaar hoor! Je bent blij voor een ander, maar extra verdrietig voor jezelf...

20. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @SummerB We begrijpen dit allemaal voor de volle 100% ! Je moet je dus helemaal niet excuseren. Iedereen moet vooral in de eerste plaats aan zichzelf denken ! :)

SummerB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina