Ja inderdaad.. Misschien een beetje egoïstisch want we steunen elkaar hier en jullie verdienen het allemaal. Maar ik wil nu ook
@SummerB, serieus, als ik kon “verdelen” zou ik nog een rondje wachten als het jou nu een positieve test zou geven!
Nee joh, niet egoïstisch. We zitten hier op dit forum/in dit topic met één doel: eindelijk zwanger raken. Ik denk dat als iedereen héél eerlijk is, er gewoon zo over denkt; je gunt het jezelf gewoon het meest. Egoïstisch of niet, het is gewoon zo
Tuurlijk wil je het zelf ook. En het met tijden super confronterend vinden is meer dan logisch. Dat heb ik zelf ook met tijden. Maar wat ik net typte meen ik wel. Ik weet nog goed toen mijn vrouw aan haar een-na-laatste ICSI begon, we ons zo bewust waren van een soort einde dat naderde. Dat was zo eng, dat nog even en het is alles-of-niets. Dus ik kan nog zo ongeduldig en bang zijn, toch durf ik te zeggen dat ik me helemaal ter pletter duim voor een positieve test voor je @SummerB En dat ik in zo’n geval, een test of echo alleen maar fijn vind om te zien! Dat betekent namelijk dat je gewoon tot het aller-aller laatste moment hoop kunt houden!
Ik gun het jullie ook allemaal echt .. En ga keihard duimen, dat het bij een ieder van jullie ook snel raak mag zijn ! Ik heb vanochtend nog een keer getest , kan het toch niet laten. Heb sinds eergister middag toch wel meer last van menstruatie kramp. En word ‘s nachts om de gekste tijden wakker. Links is van eergister ochtend en de rechter van nu net. Hoop zo dat dit goed blijft gaan !
Hahahaha jaaa ik ook eerlijk gezegd ... Nu ik zelf de oploop ooo echt zie , denk ik dat ik deze vanmiddag ga halen zo geduldig als dat ik ben
@Sab88 Jij stiekeme tester ! Begin je het nu eindelijk een beetje te geloven dat het niet meer van de pregnyl is Ik duim voor een mooie oploop. Dat het maar een verdomd fel plakkertje mag zijn!
Hahahahaha ja begin het nu toch wel een beetje te geloven. Heb net de ivf verpleegkundige gemaild of ik niet eerder bloed mag komen prikken. Zo “geduldig” ben ik Ik hoop ook zo dat het dit keer goed blijft gaan !! Van de week had ik eigenlijk nog nergens last van. Maar begin nu toch wel steeds meer krampjes te krijgen , en ‘s nachts om 3 uur wakker worden en klaar wakker zijn. Wakker worden met een volle blaas. Is allemaal niks voor mij ... Maar van die krampjes word ik dan soms weer onzeker , ook omdat morgen eigenlijk m’n NOD zou zijn. Maar ga er gewoon voor die dit een echt plakkertje is
Heb helaas weer erg veel pijn, maar heb ook goed nieuws: we mogen weer starten vanavond weer beginnen met gonal en volgende week woensdagochtend op cd 9 follikelmeting. Op naar IUI 3...
Ahh super weer een nieuwe ronde .. Voelt toch fijn om er weer mee bezig te zijn denk ik. Wil je onwijs veel succes wensen deze ronde .. En mijn duimen draaien overuren voor een positieve test
@Sab88 Nu mag je het idd wel gaan geloven! @Memmiee Jammer dat je zo veel pijn hebt, maar goed dat je gewoon kan starten met de volgende ronde. En hopen dat het deze ronde prijs mag zijn! Hier net terug van bij de gyn. Belangrijkste goede nieuws: geen cysten na de overstimulatie! De bloedingen van enkele weken geleden zullen waarschijnlijk effectief mijn maandstonden geweest zijn want op echobeeld leek het alsof ik net weer een eisprong gedaan heb. Alleen was de bloeduitslag niet helemaal duidelijk dus ik moet morgen nogmaals bloed laten prikken. Nuja, zoals het er nu uitziet, zouden we waarschijnlijk kunnen beginnen met IVF wanneer mijn volgende maandstonden doorkomen, wat waarschijnlijk binnen een tweetal weken is. Met een beetje geluk dus wel een eerste punctie en terugplaatsing voor het nieuwe jaar. Ik hoop het zo!
@Memmiee : shit van de pijn zeg. Niet leuk. Maar 3 x is scheepsrecht he dus dit word de ronde voor jullie @SD90 : super dat alles goed uitzag. En mogen jullie dit jaar nog genieten van een tp ! Duimen voor posi test dan hé