MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Ja, hoe langer je wacht, hoe beter natuurlijk. Dan zit je op 12 dpo als ik het goed heb? Dan zou je wel al een mooie streep kunnen zien.

2. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Yes klopt :thumup: en natuurlijk 14 dagen na de pregnyl. Dus hopelijk minder invloed op de test :)

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Spannend hoor!!

Mauzy82 vindt dit leuk.
  4. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Meiden, even ego sorry. Zit nu dus weer aan de gonal en begin weer giga te twijfelen of ik het allemaal goed doe. Er komt altijd een druppeltje vloeistof uit als ik de naald erop heb gedraaid, dat gaat prima. Maar er blijft 1 grote luchtbel inzitten en heb ook niet vd kliniek gehoord dat die er perse uit moet, alleen dat er een druppeltje vloeistof uit moet komen. En er staat ook niks in de gebruiksaanwijzing (als ik mezelf prik zit die luchtbel natuurlijk niet bij de naald lijkt me) dat er echt geen luchtbel in mag zitten..

En ik spuit 62,5 en 50 eh om en om de dag, vandaag begonnen met een nieuwe pen, maar door zo'n lage dosering zie je amper dat er wat uit is gekomen en dan ga ik weer twijfelen hè.. terwijl er gewoon weer 0 staat op het schermpje, en alles dus geïnjecteerd moet zijn. Vorige cyclus deed ik het net als nu en ging t ook goed.. bluh!

5. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Niet twijfelen! Je doet het goed. Bij zulke kleine hoeveelheden zie je op het oog niet dat er iets uit is. Maar als je de juiste hoeveelheid insteld en hij eindigt op 0 is het goed!
    En het enige wat ik me kan herinneren is bij pregnyl dat de luchtbel eruit moet. Bij mijn bloedverdunners (voorgevulde spuitjes) zeggen ze er zelfs expliciet bij dat je de luchtbel moet laten zitten.

Snoepjes vindt dit leuk.
  6. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Dankjewel! Ben nu weer minder onzeker :) Hoe voel jij je ?

7. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Prima! Ik heb donderdag mijn eerste echo om de volgende punctie weer op te starten. Heb gewoon heel veel hoop..

Mauzy82 vindt dit leuk.
  8. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Denk niet dat je hoeft te twijfelen hoor.
    Ik ken de pennen niet maar aan je omschrijving hoort het zich aan als n insuline pen. En dan zie je het ook niet als je kleine hoeveelheden spuit. Een klein luchtbelletje is niet zo heel erg hoor. Daar zijn de stemmen in de zorg al jaren over verdeeld. De ene zegt luchtbel zorgt ervoor dat het te injecteren vloeistof geheel word gebruikt. ( de naald blijft dan wat vloeistof achter) de andere zegt alle luchtbellen moeten er uit om complicaties te verminderen. Als je gewoon spuit zoals voorgeschreven zit alles hatstikke goed en niet twijfelen !!!

Snoepjes vindt dit leuk.
  9. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Klinkt spannend ! Ik duim heel hard voor je :)

SummerB vindt dit leuk.
  10. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Hoe voel jij je? Zwanger? ;)
    Ik heb momenteel alle kwalen van een zwangerschap. Maar ik weet dit zit weer in mijn hoofd en slaat nergens op.
    Bij mijn echte zwangerschap had ik amper kwalen dus het gaat sowieso nergens over.

11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ik weet niet hoe zwanger zijn voelt :oops:
    Maar voel me vandaag weer super. Nergens last van moet ik zeggen. Dus twijfel alweer of t wel gelukt is.

Ja kan even goed raak zijn hoor je weet maar nooit! Klinkt hoopvol ;) ik duim voor je!

12. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Nou ik had pas bij een week of 10 dat ik heel erg moe was en op een gegeven moment hele gevoelige borsten. Maar in het begin niks.

Maar ik bedoel je leest toch altijd van alles, heel misselijk etc. Volgens mij kun je in het begin van je zwangerschap onmogelijk al gevoelige borsten hebben (ik bedoel nog voor een NOD). Dus ik geloof nooit zo in die pijntjes en kwaaltjes die ik overal voel.

13. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Dit is de 1e ronde waarbij ik niets vol eigenlijk ja praktisch niets. Gisteren even progesteron klachten gehad. Pijnlijke borsten heb ik wel heel erg maar is ook van hormonen. Zit niets anders op dan braaf te wachten en daar heb ik vandaag heel veel moeite mee. Beetje depri. Maar idd als ik t lees hier op zp dan is t vrijwel onmogelijk om van alles te voelen wat meteen een zwangerschap betekend. Maar nu ik een ronde niets voel maak ik me ook gek en zorgen. Tis ook nooit goed of deugd niet :roflmao:

14. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Wachtbankje is stom. Iui ook. Ivf en isci is ook stom. Wachten is stom. En de hele mm is ook stom!

Mauzy82 vindt dit leuk.
  15. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao: sluit ik me vandaag compleet bij aan jaah ;) bah...

16. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Heb zin in patat.

17. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja ik ook al vandaag de 2e dag... krijg het ook straks voor de 2e dag :roflmao::rolleyes:

18. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    JALOERS!!!

19. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Haha nee joh... wil 'm wel met je delen hoor? Of n bakkie opsturen :)

20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik kreeg geen meldingen (stom!)

@Mauzy82 ben zo benieuwd als je gaat testen! Moet toch gewoon een keer lukken lijkt me!
    @Memmiee niet onzeker zijn over of je t goed injecteert, zoals gezegt als t weer op 0 staat zit alles in je lijf, en zolang de luchtbel niet bij de naald zit kan t m.i. geen kwaad :)
    Ik moest ze wel eruit halen (maar ik spoot grotere hoeveelheden 250 per dag) dan hielt ik de pen met de naald omhoog, en tikte op.t.glas zodat de bel bij de naald kwam, dan draaide ik m naar de 1e hoeveelheid en drukte de knop in, en deed dit met zolang tot de bel weg was :)
    Maar in jou geval hoef je dit dus niet persee te doen, alleen uitkijken als er bijna geen vloeistof meer inzit dat je kijkt hoeveel eenheden er nog inzit en dat ook inspuit:)

Mauzy82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina