Nog ff volhouden @Mauzy82 ! Ik test dit keer niet, zie vanzelf wel wanneer het weer feest is down under.
Ja das ook een optie, gewoon wachten op ongi of niet. Nee wil graag optijd weten dan kan ik utro evt stoppen en door. Haha hierna nog 1 iui en dan over op IVF.
Vandaag de beste mascotte ever gescoord! Van giant microbes bestaan er awesome rare knuffels (bacteriën, lichaamsdelen, vitamines en ziektes) Ik heb mezelf de spermacel gegeven... haha... Maar eigenlijk wil ik de eicel ook want die van mij zijn stom! Hahaha
Hoop ook zo voor je dat ivf gewoon niet nodig is , en dat je dinsdag mag gaan genieten van een mooie positieve test
Dat wil niks zeggen ... Heb ook niet echt symptomen. Af en toe wat zeurende krampjes of iets , het is dat de test positief is Haha. Dus wie weet
Zelf dat heb ik niet krampjes of iets. Ja met 7/8 dpo een dagje maar te verwaarlozen gevoel. We zullen gewoon moeten afwachten nog een paar dagen helaas. Valt me erg zwaar momenteel. Wil gewoon weten of ik door kan of niet haha
Ja dat snap ik ... Het is ook zo zenuwslopend allemaal. Gelukkig is het bijna dinsdag dan weet je meteen hoe of wat. Maar mijn duimen draaien in ieder geval
Maar even wat anders @Sab88 hoe voel jij je eigenlijk ? Gaat alles beetje voorspoedig ? @Jolo : hoe gaat het met en bij jou? @Mila27 : en bij jou?