MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ohh dan heel veel succes met de echo vandaag :thumup:

Ja heel vroeg dit keer en dwars door utro heen. En jeej wat een buikpijn heb k. Zit al van af een uur of 5 onder :confused:

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  3. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Mauzy82 en @SummerB Hoop zoooooo hard mee voor jullie dat het gedoe nu eindelijk eens klaar is en dat dat wondertje jullie kant op komt.

Hier strakjes om half 1 de inseminatie...

Mauzy82 vindt dit leuk.
  4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jij succes vanmiddag!

5. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Succes straks @Lalalaura

Ik hoop vooral heel erg dat deze punctie iets opleverd... heb al besloten dat ik na de punctie ook stop met masseren/supplementen en weet ik veel wat nog. Ben er echt klaar mee!

6. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

ZH gebeld, morgen echo
    Moest nog voor t weekend aan.
    Dus ben benieuwd morgen.

SummerB vindt dit leuk.
  7. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Succes @Lalalaura met de IUI en @SummerB met de echo!
    @Mauzy82 Klote weer... Blijft echt superfrustrerend hé.

Hier net terug van de gyn en eens goed nieuws. Clomid heeft geholpen, cyclus is weer op gang. 2 rijpe follikels op links dus we gaan ervan profiteren en nog een IUI doen in afwachting van de ivf. Vanavond pregnyl en morgen of overmorgen inseminatie, nog even afwachten wat mijn bloedresultaten zeggen.

Ila, Mauzy82 en SummerB vinden dit leuk.
  8. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Bah ja echt wel... Vooral de eerste aanschouwen van de duivels... daarna denk ik al gauw weer... agh jah volgende ronde dan maar.

9. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    @Mauzy82 hoe is het nu met je buikpijn??

@Lalalaura hoe is de terugplaatsing gegaan?

Spannend @SD90 eindelijk eens goed nieuws!

Bij mij is er een cyste, ze hebben bloed afgenomen en ik ben ook al terug gebeld, gelukkig mag ik morgen wel gewoon beginnen met spuiten. Was even bang dat ik een ronde over zou moeten slaan.
    Ik heb ook al een afspraak ingepland met de arts in Januari voor het bespreken van donatie.. Die wachtlijst is lang dus ja dan nu maar alvast een afspraak. Al hoop ik natuurlijk dat het niet nodig gaat zijn.

Snoepjes vindt dit leuk.
  10. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja goed, slik om de 6u paracetamol. En is goed te doen nu. Bloed alleen heel erg dit keer.

Ohh dat is schrikken natuurlijk een cyste. Wel top dat de ronde gewoon door kan gaan. Een ronde overslaan lijkt me ook killing... Ik hoor morgen ook pas wat de bedoeling zal zijn.

SummerB vindt dit leuk.
  11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

De positievelig die ik meestal ben, zakt me net even de moed in de schoenen. Zal wel van de ongi komen. Maar zie opeens toren hoog op tegen de echo morgen en de start van ronde 6. Ik weet gezien mn geschiedenis en aantal rondes dat ik nog helemaal niet te klagen heb. Maar tis ook geen klaag... tis even de moed verzamelen om weer op punt 0 te beginnen. Weer alles opbouwen en groeien en wederom een poging waarbij ik al een poosje het idee heb dat dit het niet gaat worden voor ons met iui. Wederom tussen het werk door naar het zh racen en de andere zaken die geregeld moeten zijn ivm naar school gaan kind. Weer puzzelen en knippen en plakken om het weer geregeld te krijgen. Als ik dan mn december rooster bekijk word dat echt rubicks cuben. Maar goed laat k eerst maar eens kijken wat de bedoeling is en dan verdere kop zorgen maken. Maar heb er moment zo de pest in hé dat is ff niet leuk. Mijn collega's (team) weten alles en staan achter me natuurlijk. Maar heb er een pest aan als iemand cliënten moet over nemen of een dienst. Moet soms zo ruilen dat ik zelf vol gepland sta maar de pogingen en echo's door kunnen gaan. Heb dan ook in alle rondes 1 maal een collega moeten vragen voor overname. Super trots op natuurlijk maar ja wie zegt dat dat nu weer gaat lukken. T houd een keer op he (klagen uit)

12. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Ik snap je echt helemaal. Tis echt een rollercoaster :( Het enige wat ik kan adviseren is een beetje aan jezelf te denken elk moment dat lukt.

Mauzy82 vindt dit leuk.
  13. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja probeer ik ook wel, maar lukt niet altijd. Is altijd wel weer iets waardoor t schuiven moet. Behalve vanavond. Kon me ff niet meer verzetten in mn kop en kwa gevoel.

14. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw

Bijgevoegde bestanden:

• giphy.gif
      giphy.gif
      Bestandsgrootte:
      105,8 KB
      Weergaven:
      13
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  15. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Mauzy82 Die combi met werk is gewoon k*t. En het is super zwaar, dus ook logisch dat het gewoon soms even niet gaat! Wees vooral gewoon even heel lief voor jezelf!

Mauzy82 vindt dit leuk.
  16. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ahhh lief dank je wel ❤

17. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja dat doe k vanavond ook. Chocolade, drinken en een "slechte" film :rolleyes: morgen weer posi opstaan.
    En ja idd gewoon weg kut ja af en toe :confused:

SD90 vindt dit leuk.
  18. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.941
    113
    Vrouw
    Hollandia
    @Mauzy82 dikke knuffel meis. Ja groot gelijk, even genieten! Heb je ook nodig om weer op te laden. Er even doorheen zitten mag hè, moet je ook toelaten. Het is zo'n zware weg die we moeten afleggen .. dat gaat je niet in de koude kleren zitten.

@Kimmetjuh90 @Jolo @Sab88 hoe gaat het met jullie?

@Lalalaura spannend hoor deze ronde! Maar duimen dat er in ieder geval 1 bevrucht gaat worden!

Mijn libido schiet alweer omhoog, net m'n vent bijna opgevreten :roflmao: Morgen bellen voor een echo in het weekend. Ben benieuwd wanneer we de IUI hebben.

Sab88 en Mauzy82 vinden dit leuk.
  19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Lief dat je t vraagt, gaat slecht hier helaas..
    Kom net bijna huisartsenpost vandaan, maar die heeft niks voor.me willen betekenen.. morgen als de klachten nog zijn maar fertiliteit bellen..

20. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Kimmetjuh90 niets willen!!?? Betekenen? Dat kan toch niet zomaar?

Deel Deze Pagina