MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Frambozebladthee helpt bij menstruatie klachten en aan het eind van je zwangerschap maar aan het begin van de zwangerschap moet je het echt niet drinken! Ik dronk het om mn miskraam op gang te brengen en aan het eind van mn zwangerschap om de bevalling soepeler te laten verlopen. Zou het afraden het te blijven drinken. Op sommige pakken thee (Bij de groene winkels) staat het zelfs dat je het niet bij beginnende zwangerschappen moet innemen.
     
  2. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja ik laat morgen wel weten als ik wat meer weet. Het voelt hoe dan ook heel dubbel om deze ronde te starten. T lijkt echt wel of ze gewoon denken tis de laatste iui, eierstok eruit en hup naar ivf. Maar laten we eerst nog maar eens een gesprek aan gaan en zien of ze willen beteren. Zo niet is overstap naar ander zh zo gebeurt.
     
  3. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Oeps... Goed dat je dat zegt! Zeer slechte bronnen gevonden blijkbaar o_O stop ik inderdaad maar mee dus!
     
  4. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Blij dat je er op tijd achter komt! Granaatappelsap (pure vorm dus niet pakken van de winkel) zouden overigens wel goed zijn. Uiteindelijk is het ook gewoon een hele hoop geluk. Ik heb mensen zien zwanger worden tijdens drank, roken en onbeperkt redbull drinken. Soms is het echt oneerlijk. Ik zal voor je duimen!
     
    SummerB vindt dit leuk.
  5. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Zojuist contact gehad met de afdeling.
    Heb mijn verhaal kunnen doen en mn zorgen en frustraties mogen uitspreken. De lieve juffrouw aan de balie kon me meteen vertellen dat ze nu met de arts ging overleggen en mij deed terug bellen.
    Klein 15 min later belde ze idd terug. Ik krijg nu 2 gyneacoloogen 1 in opleiding. En de echte arts. Deze zullen mij nu op gaan volgen en de in opleiding moet elke x overleggen met de echte. Om misverstanden te voorkomen. En mij mn gemoedsrust te behouden. Ik mag donderdag nog even "rustig" op gesprek/echo komen bij de arts in opl. 7 december algehele evaluatie met de echte. Ik ben een stukje rustiger geworden en hopelijk houden ze zich hieraan. Voor nu kan ik het een beetje laten gaan en zien we wel hoe het gaat lopen en aflopen. Donderdag bij de echo kan ik natuurlijk nog even na spreken.
     
    Jolo en Snoepjes vinden dit leuk.
  6. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Goedzo @Mauzy82 ! Maar voel je vrij om alsnog een second opinion aan te vragen in een ander ziekenhuis he. Het ene ziekenhuis kan nou eenmaal meer dan het andere..
     
  7. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @SummerB : ja dat wouden we ook gaan doen hoor, was even oriënteren welk Z-H. Ook ivm reistijd en een werk en een zoon die ik naar school en dergelijke breng, kan dus gewoon weg niet te ver weg gaan helaas. Dus zo dicht mogelijk bij huis zoeken. Denk dan België en of heerlen.
     
  8. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Ja snap ik!
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  9. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Ik heb zelf trouwens niks zinnigs te melden, ben weer een junkie met mijn 3 spuitjes per avond en 5 tabletjes in de ochtend. Lijntje erbij en ik ben compleet ;)

    Maandag heb ik pas een echo..
     
    Jolo en Mauzy82 vinden dit leuk.
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Neem je de tabletjes nog in met alc en klaar :roflmao::roflmao::roflmao: ja zo lijkt het wel hé dat je dan een junk bent. Had nog niet zo bekeken maar ergens lijkt er wel een punt te zijn.
     
  11. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Nee die tabletjes neem ik in met een red bull. Savonds gaan we aan de wijn.
     
    SD90 vindt dit leuk.
  12. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Haha :p ja dat kan ook ja :D
     
  13. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Welke cyclusdag is dit voor jou eigenlijk? Ik zit op dag 7 en heb maandag (cd13) pas een echo! En jij donderdag al, maar wij lopen gelijk toch?
     
  14. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ik zit op cd 6. Ik mag donderdag voor een extra echo/gesprek komen daar het gisteren flink in de soep is gelopen.
     
  15. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ze kijken volgens mij toch ook wel een beetje naar je voorgeschiedenis? Mij laten ze altijd pas na cd 3, op 9 of 10 komen... Omdat ze toch weten dat ik langzaam ben... haha
     
  16. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Ah oke! Vandaar
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  17. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Ja misschien ook wel hoor. Ze weten natuurlijk ook al lang hoe ik op de dosis reageer. Ik vind dag 13 ook niet te laat. Voel die eieren nu al dus dat komt wel goed allemaal. De vraag is alleen of de kwaliteit nu iets beter is maar dat weet ik toch pas een paar dagen na de punctie.
    Tot die tijd maar pepernoten eten :)
     
  18. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.641
    113
    Vrouw
    Same here!
     
  19. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Word nornaal ook pas na 10 dagen gezien. En dan vaak om de dag. Tenzij ze bijna niet groeien soms paar dagen langer.
     
  20. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.641
    113
    Vrouw
    Je zit nu dus ook aan de gonal? Wat ontzettend spannend voor jullie. Keihard duimen voor een prachtige baby voor jullie ❤
    Ohh pepernoten .. hahaha ellende, zit hier ook regelmatig met mn klauwen in de choco pepernoten :oops::roflmao:
     

Deel Deze Pagina