MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Ik heb echt alweer koppijn. Denk echt van de Pregnyl of utro. o_O
     
  2. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Zou zeggen utro heb ook vaak koppijn. Als je bijsluiter utro leest schijnt dat n bijwerking te zijn.
     
  3. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Nee ik gebruik menopur, decapeptyl en clexane.
    Ik hoop nu vooral op minimaal 1 echt mooie embryo die goed deelt.. dan heb ik tenminste 1 oprechte kans gehad..
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Drama he? Hier ook echt weer allemaal gevoel in mijn buik. En ik weet zoooooo goed dat het de pregnyl is... Maar pff...
     
  5. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Zal utro zijn, dat is echt rommel! Volgens mij heeft iedereen wel bijwerkingen daarmee..
     
  6. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Clexane is dat een bloedverdunner ? Of hier in t traject wat anders ?
     
  7. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Ik moest de pregnyl altijd mega laat in de avond zetten en dan sliep ik daarna direct dus heb nooit een bijwerking gehad. Zetten jullie die midden op de dag dan?
     
  8. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Jep bloedverdunner! Ik moet dat altijd spuiten tot 6 weken na de zwangerschap, als die er ooit komt.
     
  9. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Vorige rondes altijd rond 21:00/22:00 laatste ronde om 00:00 uur. 1 ronde zelfs 9:00 ochtend en diezelfde dag om 11 uur de iui
     
  10. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Nou ik hoop keihard mee. Hoe ervaar je de deca? Zijn die prikken nou echt zo naar? Lees er vaak nare verhalen over.
     
  11. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Huh tussen de pregnyl en iui moet toch 24 uur zitten?
     
  12. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja precies! Dat snapte wij toen ook niet. Maar uit bloedonderzoek bleek dat eisprong al ingang was of zo. En moest het snel snel. Duurde na de pregnyl en iui nog anderhalve dag voordat ik ei pijn kreeg zeg maar.
     
  13. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Hier altijd 1 of 1,5 dag na Pregnyl IUI, afhankelijk van de grootte van de follikel.
     
  14. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    O nee van de pregnyl zetten heb ik geen last (wat overigens hier juist vaak in de ochtend moet)
    Maar het is natuurlijk gewoon HCG, dus ik krijg er best vaak van de nep valse hoop symptomen van
     
  15. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Ik vind het echt helemaal prima. Gonal-f heb ik ook gebruikt, ook prima. Het enige waar ik problemen mee had was fraxiparine (bloedverdunner ook). Daar kreeg ik echt grote mega bulten van die jeukten als een gek.
     
  16. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ik hekel me daaraan. Sta een dag of 3 na de pregnyl boven de pot te braken en wetende dat het van die zooi komt haha
     
  17. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Ah ja ok. Ja die symptomen negeer ik altijd gewoon ;)
     
  18. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Die reactie op de fraxiparine zien wij in onze wijk ook vaker trouwens. Wij hebben nu vaker cliënten die vragen om fragmin. Die bevalt stukken beter. Fraxiparine komen we nog weinig tegen ook ivm jeuk en harde schijven onder de injectie plaats.
     
  19. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Oh echt? Mijn FA destijds vond het maar raar en zei dat ik ermee door moest gaan want het kon geen kwaad. Ik werd echt gek van de jeuk en die harde schijven inderdaad.. dus ik heb er weer wat van gezegd en toen kreeg ik clexane, daarmee heb ik totaal geen problemen.
    Maar nu loop ik in een ander ziekenhuis en die heeft clexane gewoon aangehouden voor mij.
     
  20. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Nee is niet raar. Dat zijn bijwerkingen van fraxiparine daar zit een stofje in die dat veroorzaakt. En je kunt prikplaatsen wisselen maar helpt niet. Heb zelf fraxiparine gehad paar jaar geleden en ook jeuk en harde schijven op prikplaats. Nee hier ook nog niets gehoord van fragmin en of clexane.
     
    SummerB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina