MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ohh spannend ! Ik duim voor je.
     
    SummerB vindt dit leuk.
  2. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Ik had gisterenmiddag een moment van zwakte en heb getest. Witter dan wit. Nuja, zegt natuurlijk nog weinig, op 8dpo in de namiddag :roflmao: achja. Nu weet ik tenminste dat de pregnyl uit mijn lijf is.
    Maar hoop is wel weg hoor. Had gisteren al een beetje spotting, zoals zo vaak, dus verwacht niks meer.

    @SummerB Spannend! Ik ben benieuwd!
     
  3. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Hey meiden! Ik ben even een poosje afwezig geweest hier. Voor mijn gevoel reageerden voornamelijk de zwangeren in dit topic (is natuurlijk niet zo, maar die vrolijke banners springen er zo uit in de berichten) en dat kon ik even niet zo goed handelen na de laatste mislukte terugplaatsing :oops::(. Nu weer aan de start van een nieuwe ronde en als je zelf weer kans hebt, dan kun je weer even veel meer aan.
    Fijn om weer even al jullie berichtjes van de laatste weken terug te lezen. Voor een paar van jullie is het spannend, zag ik. Wat toch een heerlijke tijd met volop kansen als je bijna aan testen toe bent. @Mauzy82 wat een goed nieuws dat je cystes weg zijn! @SummerB ik ben heel benieuwd hoe je echo is gegaan, hopelijk zijn er een heleboel zwarte rondjes te zien!
    En @Jolo wat een groot verdriet. Geen woorden kunnen dit wegnemen. Het is zo ontzettend oneerlijk. Ik weet precies wat je voelt en begrijp je onzekerheid over de toekomst zo ontzettend goed. Heel fijn om te horen dat je zoveel steun vindt bij je vriend. Het is jullie grote verlies en verdriet, bij elkaar heb je geen woorden nodig. Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat de curettage goed verloopt en je lichaam je herstel goed oppakt. Dikke kus!
     
  4. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Weet je misschien ook wat voor medicatie je vriendin(nen) dan hebben gehad om de zwangerschap te ondersteunen? Utrogestan of bestaat er nog meer? Ik loop in zo’n uber Hollands ziekenhuis waar echt niets mogelijk is qua buiten het protocol denken :confused:
     
  5. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    @Ila fijn dat je weer terug bent! Dat wat jij zei met die banners had ik ook... behoorlijk confronterend. Ik beloof hierbij ook plechtig dat ik die nooit zal hebben (al is het alleen al omdat ik dondersgoed weet dat het halverwege nog mis kan gaan).
    En ik loop zelf in een ander ziekenhuis nu, ik zal je prive even sturen welke medicatie ik allemaal al heb gehad om de innesteling te bevorderen en eventuele zwangerschap te ondersteunen.

    Mijn echo was redelijk. 1 eierstok doet niks (dit is voor mij niet raar) en de andere heeft er 9, waarvan er 4 nu groot genoeg zijn. Ik wordt straks gebeld met mijn bloed uitslag, hopelijk valt het nog mee en mag ik nog 1 dagje doorprikken want dan kunnen er nog 2 mee groeien (die zijn nu nog net te klein), dan zou ik op 6 zitten. Waarschijnlijk is de punctie woensdag maar dat hoor ik dus later. Maar goed dit zegt voor mij nog niet veel eigenlijk, pas op dag 5 na de bevruchting weet ik of er daadwerkelijk iets over is gebleven..
     
  6. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Ik weet het niet vanbuiten. Wil het wel eens navragen voor je. Het enige wat ik me wel herinner is dat er één fraxiparine spoot (bloedverdunner) omdat bleek dat ze telkens miskramen kreeg door een stollingsproblematiek.

    Ik denk trouwens dat er nog behoorlijk wat mogelijk is naast utrogestan hoor. Maar blijkbaar is men daar in NL niet echt mee bezig? :(

    @SummerB Hopelijk mag je nog even doorspuiten en doen er nog een paar extra follikels mee bij de punctie! Ik duim!
     
    SummerB vindt dit leuk.
  7. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Nee, hier zijn ze echt helemaal niet flexibel en out of the box denken is er al helemaal niet bij. Als het niet lukt en alle gangbare onderzoeken zijn al gedaan, dan wordt het op domme pech gegooid en zijn de embryo’s in aanleg niet goed geweest volgens hen. Maar je kan mij niet vertellen na 3 vmk’s en een ma dat al die embryootjes gehandicaptjes in de dop waren.
    Uit alle onderzoeken die wel gedaan zijn kom ik glansrijk uit de bus en zou je denken dat alles helemaal in orde is, maar dat rijmt niet bepaald met het verloop van de tp’s het afgelopen jaar.
    Mocht je er toevallig aan denken om het te vragen aan je vriendinnen als je ze spreekt, zou dat heel fijn zijn! Dan kan ik in ieder geval zelf opzoeken wat de mogelijkheden zijn en beslagen ten ijs komen als ik mijn arts weer spreek.
     
  8. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Zal ik zeker eens doen! Je hoort me nog!
     
    Ila vindt dit leuk.
  9. Rooz86

    Rooz86 Bekend lid

    12 sep 2018
    532
    866
    93
    Vrouw
    Hey meiden, ben een tijdje afwezig geweest op het forum.. heb het emotioneel erg zwaar gehad laatste tijd. Vind het zo lastig om er niet aan te denken. Ook nu er weer twee zwangeren in mn omgeving zijn. Beide niet gepland :(.
    Ben beetje bijgelezen en zie dat veel van jullie ook elke maand weer die teleurstelling moeten verwerken.
    Heb deze maand mn eerste iui gehad en moet nu nog ong week wachten. Heb wel wat symptomen, maar schuif dat nog maar even af op de pregnyl.
    Succes meiden. We komen er wel. Kus
     
  10. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Hé meid.
    Eerst en vooral: dikke knuffel voor jou!
    Zwangere dames in je dichte omgeving zijn zwaar en megaconfronterend, logisch dat je het er lastig mee hebt. Zeker als het ongepland was, nog extra kut dat het jou dan niet lukt :$

    Er niet aan denken, dat kan je van jezelf niet verwachten joh. Het is normaal dat je er superveel aan denkt en piekert. Dat doe ik (en heel veel anderen waarschijnlijk) ook hoor! Dus laat het gewoon toe. Hetgeen mij helpt is om soms echt even een piekermoment in te lassen. Ik neem er een notaboekje bij en schrijf het wat van me af, alle zorgen, onzekerheden e.t.c. Ik merk dat, als ik dat doe, ik de rest van de dag wat minder de neiging heb om te gaan piekeren.

    We zijn het inderdaad wel wat gewoon om ondertussen maand na maand die teleurstellingen te gaan incasseren. Al wordt het er voor mij nooit makkelijker op. Het blijft gewoon pijn doen en dat is kut.

    Succes met wachten meid! Hopelijk mag (de eerste) IUI je geluk brengen. Wordt nog een spannende week. Ik had ook elke maand symptomen maar jammergenoeg kan progesteron en medicatie echt serieus met je voeten spelen... :confused: al hoop ik dat het bij jou niet de pregnyl is en wel iets betekent!
     
  11. Rooz86

    Rooz86 Bekend lid

    12 sep 2018
    532
    866
    93
    Vrouw
    Tja, zal inderdaad altijd lastig blijven. De piekermomenten zijn inderdaad het ergste, zal het gaan proberen om van me af te schrijven, goeie tip. De onzekerheid is ook naar, er geen invloed op hebben en alleen maar afwachten en hopen dat het een keer wel lukt.

    Helaas was deze iui geen succes. Hopelijk brengt het nieuwe jaar ons allemaal meer geluk
     
  12. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    MMM lijst 2018

    Leden:

    Lisa280887: 29 jaar - 1e kindje
    Gestart: 8-8-2017
    Traject: TESE/ICSI

    WanneBeMommy: 27 jaar - 3e kindje
    Gestart: 01-10-2017
    Traject: ovulatieinductie met gonal F


    Memmiee: 26 jaar - 2e kindje (1e kindje met huidige man)
    Gestart: 02-2016
    Traject: 6 keer IUI met Gonal-f, Pregnyl en Utrogestan

    Lizzie1401: 26 jaar - 1e kindje
    Gestart: 05 - 2018
    Traject: Nog niks van bekend

    Lalalaura: 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik
    (2e kindje voor ons gezinnetje)
    Gestart: 12-2017
    Traject: IUI-d met menopur, pregnyl en utrogestan

    Mangoeste: 37 jaar - 1e kindje
    Gestart: 12-2016
    Traject: op wachtlijst voor IUI

    SD90: 28 jaar - 1e kindje
    Gestart: 06-2017

    Traject: IVF (nog starten)

    Lisewiesje: 24 jaar - 1e kindje
    Gestart: 08/2016
    Traject: ICSI poging 1 gestaakt, overstimulatie. Overgestapt van Zh naar fertiliteits kliniek.


    Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje (samen)
    Traject : IUI met menopur/pregnyl/utrogestan. 6 rondes.


    Ila: 39 jaar, 1e kindje
    Gestart: 08/2017
    Traject: IVF, cryo terugplaatsingen met Pregnyl


    Rooz86: 32 jaar, 1e kindje
    Gestart: 07/2016
    Traject: zelf nog proberen, anders iui over paar maanden

    Pimpelmeesje: 29 jaar, 1e kindje
    Gestart lang geleden
    Traject: IVF cryo terugplaatsingen - kunstmatige cyclus (estradiol+utrogestan)

    Sab88: 30 jaar, 1e kindje met huidige partner (zoon van 10 uit vorige relatie), 1 jaar en 9 maand bezig.
    Traject: IVF

    Nooompje: 31 jaar, 1e kindje.
    Gestart: 12/2016
    Traject: OFO geen bijzonderheden. Start IUI?


    Status:

    Lisa280887: 25-9 uitslag genetisch bloedonderzoek, in afwachting oproep TESE, indien geslaagd meteen ICSI

    WanneBeMommy: 27-8 starten met provera en 3-9 prikinstructie

    Memmiee: IUI poging 3, ronde 32 (7-11 echo)

    Lizzie1401: wachten op 3e zaadonderzoek en bloedonderzoek van vriend eind sept.

    Lalalaura: Ronde 9, poging 7.
    1e ronde met 1,5e ampul menopur i.p.v. 1, met hoop op 2-3 follikels. Na 3 rondes nog niet gelukt? Dan hysterioscopie gevolgd door terugplaatsing van de cryo’s van mijn vrouw (bij mij)

    Mangoeste: oktober start IUI

    SD90: 18/10 intakegesprek IVF. Verder afwachten.

    Lisewiesje: In afwachting van zaadonderzoek fertiliteitskliniek. Goed = starten ICSI. Niet goed, kunnen ze niks voor ons betekenen.

    Mauzy82: Ronde 5 IUI -> 1-11-18 IUI NOD -> 15-11-18

    Ila: bezig met cryo terugplaatsingen (nog 6 rietjes met 8 cryo's in de vriezer). Na vmk door naar ronde 1.5.

    Rooz86: ronde 23, nog paar maanden zelf proberen, anders starten met iui

    Pimpelmeesje: Maandag bms meting, dan hopelijk snel de tp van de 2e en laatste cryo van IVF poging

    Nooompje: ronde 24, nog een tijdje (hoe lang?) zelf poberen, anders starten met IUI.

    Zwanger! ❤

    Mila27: Ronde 1 puregon + pregnyl, zwanger van 2e kindje.

    Jolo: ronde 22 (2de IUI) - 1e kindje.
    Uitgerekend op: 3 juli 2019

    Kimmetjuh90: IVF traject, 2e cryo tp(ronde 11), 2e kindje (1e met huidige man)
    Uitgerekend op: 13-07-2019

    Sab88 : ivf traject, 1e verse TP ( ronde 1 )
    Uitgerekend op : 17-07-2019



    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer jullie gestart zijn met proberen en jullie traject. Bij ‘status’ kan je invullen wat jullie huidige status is.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  13. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dag allen op dit forumdraadje,

    Ik zal me even voorstellen. Ik ben 31 jaar en altijd al geweten dat ik moeder wil worden; 10 jaar samen met mijn partner (4jr samenwonend, 1 jr nu getrouwd), altijd gevoel gehad dat ik nog eea gedaan moest hebben voor aan kinderen te beginnen. Tot de realisatie kwam toen ik 29 werd dat een kindje voor m'n 30e (toch soort magische grens op die leeftijd) misschien niet eens zou lukken; dus in goed overleg gestopt met de pil en aan de slag gegaan. Na een jaar proberen naar de ha, door voor ofo bij de gyn. Zaad is prima, mijn hormonen lijken ook oke (prolactine ietsje verhoogd maar geen cyclusstoornissen, mri geen afwijkingen hypofyse dus hoeven we niets mee), HSG (naar!) niet afwijkend. Dus het laatste advies (november '18): probeer nog maar een tijdje zelf, als jullie echt ongeduldig worden komen jullie terug en gaan we IUI met hormoonstimulatie proberen.

    Ik ben niet een enorme prater of gevoelsmens; we hebben eigenlijk al die tijd niet echt met anderen gepraat over onze kinderwens, frustraties als de maandelijkse ellende weer begint etc; behalve met mijn zusje en schoonzus. Ik heb niet zo veel behoefte aan de interesse die mensen dan tonen en elke keer zeggen dat het nog niet gelukt is... Liever in mijn eentje ellendig dan anderen ermee opzadelen denk ik?
    Mijn zusje is inmiddels zelf ook eens met haar man gaan praten (want ook een 'latente' kinderwens, waarom eigenlijk uitstellen?); zij hebben spiraaltje verwijderd en het was raak in ronde 1. Ik ben heel blij voor ze, maar ondertussen ook stikjaloers en erg verdrietig, gevoelens die ik hier ook wel meer omschreven zie.

    Samenpakkend zijn er een paar dingen waar ik wel wat behoefte aan lijk te hebben:
    een beetje de realisatie (want ik weet het wel, maar toch) dat wij niet de enige zijn waarbij er niet spontaan een zwangerschap ontstaat; maakt het leed toch wat zachter... verder de mogelijkheid om bij mensen die dezelfde overwegingen gehad hebben wat te kunnen spuien, wanneer ga je verder in de mmm, is het gek om daar zo tegenop te zien etc, en last but not least, bij mijn zusje kan ik alles kwijt, maar toch wil ik voor haar ook vooral degene zijn die vrolijk meeleeft met haar zwangerschap en mooie momenten deelt en niet ondertussen alleen maar mokt en zeurt en zanikt...
    Ik weet nog niet of ik hier heel veel ga lopen klagen of vooral stilletjes wat mee lees, maar het voelt wel fijn om (op afstand) wat lotgenoten te hebben.
     
  14. Rooz86

    Rooz86 Bekend lid

    12 sep 2018
    532
    866
    93
    Vrouw
    Hi noom,

    Gek genoeg helpen de virtuele knuffels mij een beetje, dankje @SD90, en dus hierbij beginnen met een knuffel voor jou.

    Het blijft vervelend te horen, ookal zit je zelf ook in precies die situatie, dat er andere meiden zijn die je niet kent maar hetzelfde doormaken. De momenten dat je je zo eenzaam voelt doordat je met gedachten rondloopt die je niet kwijt kunt. De keren dat je hoort dat iemand zwanger is en je blij reageert of je iemand die zwanger is op straat ziet lopen en vriendelijk lacht maar kapot gaat van binnen.
    Je probeert er niet altijd mee bezig te zijn en te genieten van wat je doet, maar stiekem stel je toch dingen uit voor het geval dat en overal word je ermee geconfronteerd.

    Klagen mag altijd hier :) en je gedachten en frustraties zijn helaas maar waar heel herkenbaar. Bij mij en vriend ook alles in orde maar toch lukt het niet.

    Wij hebben net onze eerste iui gehad en is niets geworden. Ik had al een half jaar geleden mogen starten maar hoopte toch nog lang op een wonder. Helaas. Ik heb het telkens uitgesteld omdat ik het idee dat het toch op de wijze waarop ik hoopte dat het ging lukken niet kon loslaten, en aangezien het dus wel op natuurlijke wijze kan, toch nog proberen. Is niet altijd goed geweest voor de relatie, dus blij dat we nu toch voor de behandelingen gaan en zoals iemand eerder op dit forum tegen me zei, je kan je lichaam dan meer rust geven, wetende dat het geen moetjes meer zijn en dat klopt. Alhoewel de frustraties thuis soms nog erg hoog oplopen. Het is geen makkelijk traject vind ik en heb er best veel last van gehad, buik- rug- en hoofdpijn. Waar we het voor doen is dat het allemaal waard!

    Veel succes meis en weet dat, ookal ken je me niet, hier iemand is die hetzelfde doormaakt en je alles kwijt kan en kan vragen.
     
  15. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @noompje welkom!
    Hoop voor je dat jullie droom snel mag uitkomen!
    Heb je iui’s met clomid of injecties straks?

    @Rooz86 wanneer gaan jullie de volgende ronde weer in?
     
  16. Rooz86

    Rooz86 Bekend lid

    12 sep 2018
    532
    866
    93
    Vrouw
    :( jij hebt een moeilijke tijd gehad zie ik. Wat naar voor jullie. Moet je nu weer even wachten?

    Hier volgende maand 2e poging
     
  17. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik heb nog hcg in mijn lijf, dus dan kun je niets.... Daarnaast is het
    ziekenhuis dicht met kerst. Hoe dan ook even wachten nu. De 28e weer prikken om te kijken of de waardes goed dalen. Anders moeten ze alsnog gaan kijken wat er nou blijft zitten en waar precies.

    We twijfelen of er even pauze moet komen hierna.
     
  18. nooompje

    nooompje Actief lid

    20 dec 2016
    298
    192
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Rooz86 Dank je voor je reactie, hoe gek het ook is om te zeggen, het is inderdaad fijn om te weten dat er mensen in hetzelfde schuitje zitten en zich ook met momenten enorm ellendig voelen. Want natuurlijk gaat de rest van je leven ook door en maak je ook gewoon leuke en fijne dingen mee, dit zingt toch op de achtergrond door en knaagt...
    Wel spannend voor jullie zo, eerste IUI('s); toch hulp accepteren, en (lijkt mij in ieder geval) nog sterker dat gevoel van: zou het dan deze maand .... ?

    @Lalalaura Thnx, ik blijf ook doorgaan met hopen! Wat het straks wordt weet ik nog niet, we gaan nog besluiten waar ik het traject in zal gaan omdat ik per 1 januari een nieuwe baan heb in een andere regio; (ik woon dicht bij Arnhem maar ga meer in regio Utrecht-Flevoland werken); dat zorgt er ook voor dat mijn man en ik nu van plan zijn om eerst 2-3 maandjes te wennen bij de nieuwe baan voordat we kiezen welk ziekenhuis het handigste gaat zijn.
     
  19. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    MMM lijst 2018

    Leden:

    Lisa280887: 29 jaar - 1e kindje
    Gestart: 8-8-2017
    Traject: TESE/ICSI

    WanneBeMommy: 27 jaar - 3e kindje
    Gestart: 01-10-2017
    Traject: ovulatieinductie met gonal F


    Memmiee: 26 jaar - 2e kindje (1e kindje met huidige man)
    Gestart: 02-2016
    Traject: 6 keer IUI met Gonal-f, Pregnyl en Utrogestan

    Lizzie1401: 26 jaar - 1e kindje
    Gestart: 05 - 2018
    Traject: Nog niks van bekend

    Lalalaura: 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik
    (2e kindje voor ons gezinnetje)
    Gestart: 12-2017
    Traject: IUI-d met menopur, pregnyl en utrogestan

    Mangoeste: 37 jaar - 1e kindje
    Gestart: 12-2016
    Traject: op wachtlijst voor IUI

    SD90: 28 jaar - 1e kindje
    Gestart: 06-2017

    Traject: IVF (nog starten)

    Lisewiesje: 24 jaar - 1e kindje
    Gestart: 08/2016
    Traject: ICSI poging 1 gestaakt, overstimulatie. Overgestapt van Zh naar fertiliteits kliniek.


    Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje (samen)
    Traject : IUI met menopur/pregnyl/utrogestan. 6 rondes.


    Ila: 39 jaar, 1e kindje
    Gestart: 08/2017
    Traject: IVF, cryo terugplaatsingen met Pregnyl


    Rooz86: 32 jaar, 1e kindje
    Gestart: 07/2016
    Traject: zelf nog proberen, anders iui over paar maanden

    Sab88: 30 jaar, 1e kindje met huidige partner (zoon van 10 uit vorige relatie), 1 jaar en 9 maand bezig.
    Traject: IVF

    Nooompje: 31 jaar, 1e kindje.
    Gestart: 12/2016
    Traject: OFO geen bijzonderheden. Start IUI?


    Status:

    Lisa280887: 25-9 uitslag genetisch bloedonderzoek, in afwachting oproep TESE, indien geslaagd meteen ICSI

    WanneBeMommy: 27-8 starten met provera en 3-9 prikinstructie

    Memmiee: IUI poging 3, ronde 32 (7-11 echo)

    Lizzie1401: wachten op 3e zaadonderzoek en bloedonderzoek van vriend eind sept.

    Lalalaura: Ronde 9, poging 7.
    1e ronde met 1,5e ampul menopur i.p.v. 1, met hoop op 2-3 follikels. Na 3 rondes nog niet gelukt? Dan hysterioscopie gevolgd door terugplaatsing van de cryo’s van mijn vrouw (bij mij)

    Mangoeste: oktober start IUI

    SD90: 18/10 intakegesprek IVF. Verder afwachten.

    Lisewiesje: In afwachting van zaadonderzoek fertiliteitskliniek. Goed = starten ICSI. Niet goed, kunnen ze niks voor ons betekenen.

    Mauzy82: Ronde 5 IUI -> 1-11-18 IUI NOD -> 15-11-18

    Ila: bezig met cryo terugplaatsingen (nog 6 rietjes met 8 cryo's in de vriezer). Na vmk door naar ronde 1.5.

    Rooz86: ronde 23, nog paar maanden zelf proberen, anders starten met iui

    Pimpelmeesje: Maandag bms meting, dan hopelijk snel de tp van de 2e en laatste cryo van IVF poging

    Nooompje: ronde 24, nog een tijdje (hoe lang?) zelf poberen, anders starten met IUI.

    Zwanger! ❤

    Mila27: Ronde 1 puregon + pregnyl, zwanger van 2e kindje.

    Jolo: ronde 22 (2de IUI) - 1e kindje.
    Uitgerekend op: 3 juli 2019

    Kimmetjuh90: IVF traject, 2e cryo tp(ronde 11), 2e kindje (1e met huidige man)
    Uitgerekend op: 13-07-2019

    Sab88 : ivf traject, 1e verse TP ( ronde 1 )
    Uitgerekend op : 17-07-2019



    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer jullie gestart zijn met proberen en jullie traject. Bij ‘status’ kan je invullen wat jullie huidige status is.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)



    (Heb mezelf even uit de lijst gehaald)
     
  20. Rooz86

    Rooz86 Bekend lid

    12 sep 2018
    532
    866
    93
    Vrouw
    Hey meiden,
    Het is al weer een tijdje stil op dit forum. Hoe gaat het bij jullie? Druk in de weer met mmm afspraken? Ik hoop voor jullie allemaal dat dit jaar meer goeds brengt..

    Ik heb een voorzichtige update. Ik had twee dagen geleden een licht positieve test. Had paar symptomen anders dan anders en een diep intens gevoel dat er iets was. Wilde eerst weer wachten tot morgen (mn nod) maar kom het niet laten en zie hier het resultaat. Ik kan het nog niet geloven en nu komt de angst of het allemaal wel goed zal gaan...

    Lieve meiden, succes allemaal en ik duim voor jullie dat het goed gaat komen. Dikke kus
     

    Bijgevoegde bestanden:

    nooompje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina