MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Memmiee Joepie, weer iets om naar uit te kijken volgende woensdag ! :D
    Hopelijk dit keer geen overstimulatie!

@SD90 Succes straks met je afspraak ! :thumup:

SD90 vindt dit leuk.
  2. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    @Memmiee spannend! Nu afwachten hoe deze dosis is voor jou ☺

@SD90 hoe laat is jouw afspraak?

3. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Hoe is het met jou Jolo? Had jij afgelopen maandag ook een echo?

4. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Memmiee Nee, maandag die gaat komen pas ! :rolleyes: Dan zit ik op cd 11

5. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Om 15u! Ik laat achteraf wel even wat weten hier!

@Memmiee Duimen dat je nieuwe dosis goed werkt!!
    En ivm de vriendin, beetje het gevoel dat het verloren gezegd is. Vind het op den duur de energie die ik erin steek om er opmerkingen over te maken, niet meer waard... Ze denkt echt oprecht dat ze rekening houdt met mij dus ik probeer dan gewoon te denken dat ze 't niet slecht bedoelt.

6. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Ah ok! Ik was het trouwens ;)

7. Lizzie1401

Lizzie1401 Actief lid

8 nov 2017
    203
    68
    28
    Vrouw
    Net als Lisa 280878 lees ik alles mee maar wij staan een beetje in het zelfde schuitje als hun alleen moet mijn vriend zich nog een x laten onderzoeken..

Lees en leef met iedereen mee maar snap de helft nog niet echt hihi

Lisa280887 vindt dit leuk.
  8. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Even een update hier.
    Eindelijk thuis na bijna 2u in de wachtzaal...
    Heel veel vragen vergeten stellen (hoofdpijn) maar de algemene zaken heb ik toch meegekregen.

Starten met clomid, afspraak maken voor echo op dag 11/12 om te kijken hoe eitjes groeien. Pregnyl spuiten wnr eitjes groot genoeg. De standaard dus.

Waarvan ik zelf wel even een dipje heb. Naast de eileider die weg is rechts, is er blijkbaar ook een groot stuk van de rechtse eierstok weg. Dokter gaat er vanuit dat hij nog weinig doet. Ook plakt hij 10 dagen na operatie alweer tegen mijn baarmoeder.
    Als ik op een gegeven moment toch enkel eitjes op rechts zou hebben, dus ook geen IUI want het heeft geen zin.

Duimen dat mijn goeie kant dus wel goed gaat werken...

Ohja, en hij stelt 4 IUI's voor en dan IVF. Dus in 2018 geen zwangerschap = januari IVF starten.

9. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Oh lieverd wat bizar dat je eierstok gewoon weer aan je bm vast zit! Weten ze hoe dit kan?

Wel echt heel spannend meis. Opzich wel ‘fijn’ misschien dat jullie nu niet jaren door hoeven te ploeteren met IUI ofniet?

10. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Blijkbaar doordat er een stuk uit weg is, klapt/zakt 'ie er gewoon tegen ofzo. Beetje vreemd eigenlijk.

Ik vind het idd ook wel een fijn idee dat er een duidelijk plan is, met een termijn erop. Al gaat het me wel even snel hoor nu, januari lijkt plots wel erg dichtbij. Moet het nog even plaatsen...

Nuja, als de dokter denkt dat dat best is, dan gaan we er volledig voor. Alles voor dat kindje :)

11. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ja dat snap ik wel! IVF is dan meteen weer zo’n stap he.. maar wel goed dat er een helder plan is! Hoe rot het verder allemaal ook is...

Ik hoop voor jullie dat IVF niet nodig zal zijn!

SD90 vindt dit leuk.
  12. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @SD90 wat rot om te horen van die rechtse eierstok... ik begrijp nog steeds niet waarom dit nooit eerder is vermeld geweest toen je de operatie hebt gehad waarbij het is weggenomen ! :confused:
    Dat is toch wel erg belangrijke informatie lijkt mij !

Wel fijn om te weten dat je nu een duidelijke aanpak hebt van wat er gaat gebeuren. We duimen dat je snel zwanger mag worden en dat je linkse kant goed zijn werk gaat doen ! ❤

SD90 vindt dit leuk.
  13. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    @Lisa280887 Ja, zeker omdat ik niet verwacht had dat hij direct al een 'plan' rond IVF ging geven. Lijkt dan bijna alsof hij niet veel van de IUI verwacht maar 'k mag zo niet denken.
    Hopen dat die 4 IUI's voldoende zullen blijken idd!

@Jolo Ik snap er ook niks van. Had na de operatie een raar/slecht gevoel bij de chirurg maar wist niet waarom. Blijkbaar toch met een reden geweest. Ik vraag me alleen echt af: wist hij het zelf niet of heeft hij het gewoon verzwegen?
    Lief trouwens! Ik duim ook keihard voor jou! (En iedereen hier :p)

Jolo en Lisa280887 vinden dit leuk.
  14. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Het slagingspercentage bij IVF ligt hoger, dus ik denk dat de arts daarom niet teveel IUI's voor je in de planning heeft. En het is echt zo spannend niet als dat het lijkt hoor, IVF is prima te doen. Maar ik hoop voor je dat je linker eileider het goed op pakt en je snel kan beginnen!

15. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.578
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Jeetje meis wat klote zeg :(
    Wat een rotnieuws. Nu dus hopen dat links de eitjes laat groeien. Kan de andere eierstok nog eitjes van rechts opvangen zodat het toch bevrucht kan raken? Knuffel!

16. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Ja, had het ook niet echt verwacht. Ik denk het eigenlijk niet. Dokter gaat er vanuit dat enkel links iets nuttigs zal doen.

@Ila Blij om horen dat jij het goed te doen vindt! Ik hoop dat het niet nodig blijkt, maar liever sneller ivf dan onnodig tijd verspillen met iui als dat weinig zin heeft.

17. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    @SD90 jouw linker eierstok en eileider zijn dus wel goed? Of heb ik het verkeerd begrepen? Want ik snap dat je geschrokken bent van dat nieuws natuurlijk, maar van 1 eierstok/eileider kun je nog altijd prima zwanger raken. Ik zou iui dus zeker niet onderschatten, misschien is het juist ook wel goed want bij de echo's van de iui zien ze ook direct of 1 eierstok zijn werk doet, of allebei. Dit is voor een eventuele ivf ook wel handig om te weten, al hoop ik natuurlijk voor je dat dit niet nodig gaat zijn.

18. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Klopt inderdaad! Ik weet het wel hoor idd, dat ik met eentje gewoon kans heb. Had gewoon gehoopt dat mijn rechtse eierstok oké zou zijn na de operatie dus ben wat teleurgesteld.
    We zien wel wat het geeft!

19. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    @SD90 ja inderdaad, die mmm bestaat continu uit teleurstellingen he :( Hopelijk eindigt het voor ons allemaal eens in iets positiefs!

SD90 vindt dit leuk.
  20. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Ja, het is toch wel een serieus zwaar proces. En ik sta dan nog maar aan het begin... Ik hoop het ook voor iedereen. Hoe sneller, hoe liever!

Deel Deze Pagina